Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyvät nuoret miehet

Vierailija
16.11.2017 |

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Kommentit (500)

Vierailija
301/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa naiset kokonaan. Yksinoloon tottuu. Ei iso mies tavitse riippakiviä. Naiset kuvittelevat vielä näinä tasa-arvoin aikoinakin, että on vain miehen tehtävä tehdä aloitteita ja palvoa naista. Naiset vaativat virheetöntä ulkonäköä ja käytöstä sekä tietty ulkoista statusta ja rahaa. Ja sitä rahaa pitää olla myös naisellekin. Paljon. Sitten jos täytät nämä ehdot, niin ne eivät vieläkään ole tyytyväisiä, vaan etsivät sinusta jatkuvasti virheitä ja tarttuvat jokaiseen tekemääsi pikkuvirheeseenkin koko loppuelämäksi. Yleensä täsmällisesti hoidetuista asioistakin olet vaan jatkuvan vähättelyn kohteena.

Näinä ahdistelusyytösten kulta-aikoina pitäisi mielestäni erottaa miehet ja naiset toisistaan kokonaan niin työpaikoilla kuin kouluissakin. Mielellään myös julkisissa  palveluissa, tapahtumissa jne. Miehet voisivat nimettömästi käydä siittämässä naisia, jos haluavat lapsia, mutta saisivat sitten pitää niistä myös huolen. 

Vierailija
302/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin kyllästynyt kirjoitti:

Kannattaa unohtaa naiset kokonaan. Yksinoloon tottuu. Ei iso mies tavitse riippakiviä. Naiset kuvittelevat vielä näinä tasa-arvoin aikoinakin, että on vain miehen tehtävä tehdä aloitteita ja palvoa naista. Naiset vaativat virheetöntä ulkonäköä ja käytöstä sekä tietty ulkoista statusta ja rahaa. Ja sitä rahaa pitää olla myös naisellekin. Paljon. Sitten jos täytät nämä ehdot, niin ne eivät vieläkään ole tyytyväisiä, vaan etsivät sinusta jatkuvasti virheitä ja tarttuvat jokaiseen tekemääsi pikkuvirheeseenkin koko loppuelämäksi. Yleensä täsmällisesti hoidetuista asioistakin olet vaan jatkuvan vähättelyn kohteena.

Näinä ahdistelusyytösten kulta-aikoina pitäisi mielestäni erottaa miehet ja naiset toisistaan kokonaan niin työpaikoilla kuin kouluissakin. Mielellään myös julkisissa  palveluissa, tapahtumissa jne. Miehet voisivat nimettömästi käydä siittämässä naisia, jos haluavat lapsia, mutta saisivat sitten pitää niistä myös huolen. 

Voitaisiin pitää naisten seurassa ne fiksut ja normaalit miehet jotka näkevät naiset myös ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Jos ainoa onni elämässä löytyy naisten kautta, se on kohtuuton taakka kenenkään naisen hartioille. Ei nainen halua olla vastuussa kaksinkertaisesta taakasta tässä maailmassa sillä hän on jo vastuussa omasta onnellisuudestaan. Korjaa asia ensin, lähde sen jälkeen reippaasti ulos äläkä unohda vetää käteen etu- hah hah - käteen, tai muuten voi olla että uudistunut itsesi tulee tulkittuna juuri samalla tavalla kuin vanha itsesi. Epäkohteliaita tai halventavia pakkeja ei tarvitse sietää, häpeä on silloin naisen puolella.

Tämä pitää paikkansa. Minä en edes nyt, 56-vuotiaana, pystyisi ottamaan noin suurta vastuuta. Nuorena, jolloin tunsin itseäni, omia kykyjäni ja resurssejani vieläkin vähemmän, vastuun ottaminen toisen ihmisen onnellisuudesta olisi ollut täysin mahdotonta. 

Aloittajalle sanoisin, että positiivinen, elämäänsä tyytyväinen mies on huomattavasti viehättävämpi kuin mies, jolle ilon ja tyytyväisyyden elämään voi tuoda ainoastaan nainen. Tällöin nainen on miehelle ihana lisä muutenkin mukavaan elämään aivan kuten nainenkin haluaa miehen olevan ihana lisä naisen muutenkin mukavaan elämään. 

Palstalta saa välillä lukea (oletettavasti miesten) kirjoittamia väitteitä, että välinpitämättömästi naisiin suhtautuva mies saa parhaiten naisia. Väitteessä on totuuden siemen. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että mies suhtautuisi välinpitämättömästi johonkin tiettyyn naiseen tämän seurassa. Kyse on siitä, että miehelle parisuhde ei ole välttämätön asia elämässä. Tällaiset miehet pitävät työstään, harrastavat, tapaavat ystäviään ja tekevät asioita, joista pitävät. Heillä ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaankaan, että heidän elämässään olisi kaiken muun mukavan lisäksi nainenkin. 

Tämän olen kokenut omalla osallani oleelliseksi asiaksi parisuhteen muodostumisen kannalta. Muutin elämäntyyliäni siihen suuntaan ,mitä itse haluan elämältäni. Kiinnitin yhä vähemmän huomiota parisuhteen löytämiseen ja naisten kanssa kommunikointiin ja rupesin ajattelemaan heitä vain ihmisinä. Tajusin, että olen ylentänyt naiset johonkin korkeammalle pallille, josta he mielikuvissani valitsevat meistä miehistä parhaaksi katsomansa yksilöt parisuhteeseen. Asia ei mene näin. Naiset ovat vain ihmisiä siinä missä miehetkin. Kun aloin kohtelemaan naisia samon kuin kohtelen miehiä, alkoi naisonneni kääntymään erittäin hyväksi.

Olin ennen ajattelutavan muutosta ihmeissäni ja vihainen siitä, miksi minä en kelvannut naisille vaikka selkeästi heikompilahjaiset ja rumemmat miehet kelpasivat, vaikka en minäkään mikään enriko iglesias olekaan. En tajunnut, että minä olen se ongelma parisuhteeni puutokseen.

Aloin tehdä asioita, joista pidän enkä ajatellut, miten naiset suhtautuvat minuun esim. baareissa. Kun olin muuttanut toimintatapaani välinpitämättömäksi naisia kohtaan, nämä alkoivat kiinnostumaan minusta ja huomasin, että aloin saada aivan uudenlaisia kokemuksia naisista. Eröskin baariilta kaverin kanssa olin sillä mielellä baarissa, että vedän vain kaverin kanssa kännit enkä edes katsele kiinnostavia naisia ympärilläni. No eikös siihen meidän pöytään tälläytynyt sitten pari naista juttelemaan niitä näitä ja toinen naisista alkoi selvästi flirttailemaan ja oli silminnähden kiinnostunut minusta.

Ajattelin itsekseni, että tämähän on ihan hullua. Jos osoitan kiinnostukseni naisiin he nyrpistelevät nokkaansa ja työntävät luotaan, mutta sitten jos en kiinnitä mitään huomiota ja olen kuin näitä ei olisikaan, naiset kiinnostuvat siinämäärin ,että tulevat omatoimisesti juttelemaan minulle.

Kun tajuaa sen, että eivät naiset ole meitä miehiä ihmeellisimpiä olentoja, saa onnen ja rauhan sielulleen. Olen kyennyt rakentamaan useita suhteita naisiin toverillisessa kuin parisuhde hengessäkin. Avain asiana on se, että ottaa vastuun omasta onnellisuudestaan eikä rakenna onnellisuutta parisuhteen tia jonkun muun ihmisen varaan. Et sinäkään haluaisi aidosti ottaa toisen aikuisen ihmisen onnellisuutta omalle vastuullesi.

Vierailija
304/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisa ketju.

koko nuoruutensa miesten kanssa seurustelleet ja seksistä täysin rinnoin nauttineet ja nauttivat av-mammat "tietävät", että yksinkin voi olla onnellinen. Todennäköisesti ei yhtäkään aloitetta elämänsä aikana tehnyt av-mamma hokee tyhjää fraasia, että ensin täytyisi oppia rakastamaan itseään.

Juttelin erään terapeutin kanssa syrjäytymisestä ja yksinäisyydestä. Tämä miesterapeutti hoitaa monia yksinäisiä sinkkumiehiä, joita yhdistää viha ja katkeruus naisia kohtaan, koska eivät ole saaneet naista. Arvaa mitä tämä terapeutti minulle kertoi, millä keinoin on saanut parannettua asiakkaiden elämänlaatua? Kehittämällä itsetuntoa ja onnellisuutta! Järjestään jokainen asiakas, joka on löytänyt onnen itsestään ja saanut parannettua itsetuntoaan edes lähelle normaalia on saanut sen tyttöystävän, mutta vasta siinä vaiheessa, kun näiden miesten oma elämä on ollut heidän hallinnassaan!

Voit takertua henkilökohtaiseen defenssiisi, syyttää naisia maailman loppuun saakka, mutta kyse on ihan oikeasti siitä, ettei kukaan halua olla toisen onnellisuuden ja itsetunnon lähde. Tämän ovat huomanneet alan ammattilaiset, eivät paljon seksiä ja huomiota saaneet upeat naiset. Voit joko ottaa vinkistä vaarin, lähteä kohottamaan omaa onnellisuuttasi ja itsetuntoasi itse, tai jatkaa märehtimistä ja olla onneton koko loppuelämäsi. Se valittaminen ja vihaaminen ei vain auta mihinkään vaan luo enemmän valittamista ja vihaa. Mutta en pakota, jos saat siitä jotain mielihyvää ja oman onnellisuuden lisääminen omin avuin tuntuu vastenmieliseltä, niin sitten pitää vain valittaa ja syyttää muita.

Homman juju on se, että harvoin näitä taitoja opetetaan suomimiehelle. Harvoin saa kiitosta siitä, että olen hyvä ja kelpaan juuri tuollaisena.

Ei minulle isäukko sanonut koskaan, että oot upea ja hyvä just tuollaisena, vaan käski vaan tehdä enemmän töitä että pärjäät.

Kaverit ei koulussa sanoneet, että "vähänks oot komee" vaan "mitä v*ttuu jätkä pelleilee". Armeijassa alikersantti ei kehunut, kuinka hyvä sotilas olen, vaan huusi naama punaisena käskyjä. Yliopistossa sain sentään joskus kuulla, että "et oo muuten ihan p*ska jätkä", ja työelämässä esimies joskus kehaisee, että olet tehnyt työsi hyvin.

Vaimo ja äiti ovat ne ainoat ihmiset, jotka ovat sanoneet, että olen oikeasti hyvä ihminen, kelpaan tuollaisena kuin olen, ja että he pitävät minusta (äitikään ei ole koskaan käyttänyt sanaa "rakastaa", tai sanonut "rakas poikani").

Onko ihme, että naisseura on joidenkin miesten itsetunnolle lähes välttämätöntä?

Tuo on muuten totta, nyt kun mietin itsekin. Aika silmiä avaava pointti. Miehenä et juuri mistään kuule kelpaavasi sellaisena kuin olet, aina pitää suorittaa jotain ja negatiinen palaute tulee helpommin. Naiset varmaankin kuulevat läpi elämänsä monesta suunnasta, miten ihania tai hyviä he ovat. Jos eivät muualta, niin ystäviltään, koska naistenväliseen kommunikaatioon kuuluu se, että ystäviä kehutaan jatkuvasti ilman syytäkin ja otetaan ystävän puoli silloinkin, kun hän on tehnyt väärin vaikkapa parisuhteessa. Naisella on aina joku puhaltamassa savua perseeseen niin sanotusti.

Vierailija
305/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu juu

Vierailija
306/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin pitää naisten seurassa ne fiksut ja normaalit miehet jotka näkevät naiset myös ihmisinä.

Niin eli naiset haluavat pitää "normaaleiksi ja fiksuiksi" kokemiansa miehiä vaikka eräänlaisina lemmikkeinä. Millä mittarilla normaalius ja fiksuus määritellään? Pitääkö olla hyvännäköinen, korkeakoulutettu, ÄO yli 140, sporttinen, plutokraaffi ja naisen väsymätön palvoja? Näinä aikoina miesten kannattaa kieltäytyä kaikesta yhteistöstä naisten kanssa, eli on kaikkien kannalta parempi, että siirrymme sukupuolierottelun aikaan.

Vierailija
307/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfgsddg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisa ketju.

koko nuoruutensa miesten kanssa seurustelleet ja seksistä täysin rinnoin nauttineet ja nauttivat av-mammat "tietävät", että yksinkin voi olla onnellinen. Todennäköisesti ei yhtäkään aloitetta elämänsä aikana tehnyt av-mamma hokee tyhjää fraasia, että ensin täytyisi oppia rakastamaan itseään.

Juttelin erään terapeutin kanssa syrjäytymisestä ja yksinäisyydestä. Tämä miesterapeutti hoitaa monia yksinäisiä sinkkumiehiä, joita yhdistää viha ja katkeruus naisia kohtaan, koska eivät ole saaneet naista. Arvaa mitä tämä terapeutti minulle kertoi, millä keinoin on saanut parannettua asiakkaiden elämänlaatua? Kehittämällä itsetuntoa ja onnellisuutta! Järjestään jokainen asiakas, joka on löytänyt onnen itsestään ja saanut parannettua itsetuntoaan edes lähelle normaalia on saanut sen tyttöystävän, mutta vasta siinä vaiheessa, kun näiden miesten oma elämä on ollut heidän hallinnassaan!

Voit takertua henkilökohtaiseen defenssiisi, syyttää naisia maailman loppuun saakka, mutta kyse on ihan oikeasti siitä, ettei kukaan halua olla toisen onnellisuuden ja itsetunnon lähde. Tämän ovat huomanneet alan ammattilaiset, eivät paljon seksiä ja huomiota saaneet upeat naiset. Voit joko ottaa vinkistä vaarin, lähteä kohottamaan omaa onnellisuuttasi ja itsetuntoasi itse, tai jatkaa märehtimistä ja olla onneton koko loppuelämäsi. Se valittaminen ja vihaaminen ei vain auta mihinkään vaan luo enemmän valittamista ja vihaa. Mutta en pakota, jos saat siitä jotain mielihyvää ja oman onnellisuuden lisääminen omin avuin tuntuu vastenmieliseltä, niin sitten pitää vain valittaa ja syyttää muita.

Homman juju on se, että harvoin näitä taitoja opetetaan suomimiehelle. Harvoin saa kiitosta siitä, että olen hyvä ja kelpaan juuri tuollaisena.

Ei minulle isäukko sanonut koskaan, että oot upea ja hyvä just tuollaisena, vaan käski vaan tehdä enemmän töitä että pärjäät.

Kaverit ei koulussa sanoneet, että "vähänks oot komee" vaan "mitä v*ttuu jätkä pelleilee". Armeijassa alikersantti ei kehunut, kuinka hyvä sotilas olen, vaan huusi naama punaisena käskyjä. Yliopistossa sain sentään joskus kuulla, että "et oo muuten ihan p*ska jätkä", ja työelämässä esimies joskus kehaisee, että olet tehnyt työsi hyvin.

Vaimo ja äiti ovat ne ainoat ihmiset, jotka ovat sanoneet, että olen oikeasti hyvä ihminen, kelpaan tuollaisena kuin olen, ja että he pitävät minusta (äitikään ei ole koskaan käyttänyt sanaa "rakastaa", tai sanonut "rakas poikani").

Onko ihme, että naisseura on joidenkin miesten itsetunnolle lähes välttämätöntä?

Tuo on muuten totta, nyt kun mietin itsekin. Aika silmiä avaava pointti. Miehenä et juuri mistään kuule kelpaavasi sellaisena kuin olet, aina pitää suorittaa jotain ja negatiinen palaute tulee helpommin. Naiset varmaankin kuulevat läpi elämänsä monesta suunnasta, miten ihania tai hyviä he ovat. Jos eivät muualta, niin ystäviltään, koska naistenväliseen kommunikaatioon kuuluu se, että ystäviä kehutaan jatkuvasti ilman syytäkin ja otetaan ystävän puoli silloinkin, kun hän on tehnyt väärin vaikkapa parisuhteessa. Naisella on aina joku puhaltamassa savua perseeseen niin sanotusti.

Tuo on varmaan totta. Miksi miehet sitten eivät voi muuttaa omaa käytöstään ja alkaa puhaltaa savua toistensa perseeseen? Miksi sen savua puhaltavan pitäisi olla niin naisille kuin miehillekin aina nainen? 

Vierailija
308/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naaman väri on väärä, ei mies miellytä. Naiset haluavat mustan miehen tai eksoottisen. No, ei siinä mitään. Olen nähnyt useita nuoria naisia kulkemassa musta mies mukana, jopa vastikään maahan pakolaisena tullut. Nainen lykkää lastenvaunuja ja musta mies kävelee sivussa. heidän kulttuuriin ei kuulu hedelmävaunujen ajelu. Mutta kun ne on niiiin seksikkäitä ja jännittäviä. On se merkillistä tuo naisen ajattelu. Satavarmasti sossu elättää koko porukan. Vastaava kotimainen mies ei kelpaisi ollenkaan, vaikka talous olisi paljon paremmassa kulmassa. Olematta mitenkään rasisti, Suomessa on maahanmuuttajalle kovin vaikeaa saada töitä ellei kielikään suju. Mutta se, että nainen olettaa edelleen vanhan kulttuurin mukaan miehen olevan se elättäjä ja massi parisuhteessa, on edelleen voimassa, paitsi noissa eksoottisissa tapauksissa. Ketjun aloittajalle osoitan varoittavan sanan, käy koulut loppuun ja hanki duuni. Sitten voit katsella asiaa yläpuolelta. Naimisiin ei kannata mennä. Varo niitä kolmekymppisiä naisia, joiden lisääntymiskello käy ylikierroksilla ja mieli on sekaisin kiimasta. Joudut vain maksajan osaan. 

Vierailija
309/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, hieman päälaella alkavaa kaljuuntumista, käytän pääasiassa huppareita ja dressmanin classic farkkuja monta vuotta putkeen samoja rispaantuneita. Baarissa ehkä perus insinöörineule ja vähän siistimmät pöksyt. Elämänasenteeni on rento, enkä turhaan stressaa parisuhteista tai liiasta työsuorittamisesta tai huippuharrastuksista. Minulla on kuitenkin AMK koulutus ja olen taitava teknisten laitteiden kanssa.

Kun olen kontaktissa naisten kanssa, en yritä esittää herrasmiestä tai käyttäytyä jotenkin soveliaasti. Olen oma itseni ja saatan piruuttani heittää vähän seksuaalissävytteistä läpändeerusta. Naiset tykkää ja ompa muutama yksilö ihan tullut minulle esittäytymään omatoimisesti ja kysellyt kauttarantain parisuhdestatuksestani.

Säälin vähän niitä miehiä, jotka kokevat olevansa jotenkin naisten vallan alla eivätkä naistten ilkeyden takia saa parisuhdetta. Ei kukaan mies tai nainen halua viettää aikaansa saati aloittaa parisuhdetta ihmisen kanssa, joka mielessään käy sotaa toista sukupuolta kohtaan. Pillun himon voi nähdä näiden katkerien poikamiesten silmistä kun he lähestyvät naisia tai seuraavat heitä baarin nurkasata oluttuoppi tiukasti kädessään.

Vierailija
310/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi etsiä niitä mimmejä ravintoloista ja diskoista kuin tinderistä. Molemmat näkevät toisen koko habituksen ja kaikki kummalliset ja hyvät piirteet saman tien ja helpompi löytää sopiva. Tindertreffit on aina sokkotreffit ja se kahvikuppi-haastattelun käyminen on tosi epäluonnollinen tapa tutustua toiseen ihmiseen, ikään kuin olisi työhaastattelussa. Ja se kuvien avulla itsensä mainostaminen netissä.

Lisäksi kaikki jotka ovat tinderissä olleet, jäävät miettimään, ketä kaikkia sinne jäi ja aina voi tulla parempi vastaan joku päivä kun siellä klikkailee. Typerä sovellus.

Miten ravintolassa tietää ketä lähestyä? Tinderissä on sentään esittelyteksti

Ei hemmetti!!! Oikeesti!

Itse olen elänyt nuoruuteni ajalla jolloin ei ollut internettiä. Kyllä siellä ravintolassa tutustui illan mittaan useisiin ihmisiin ja moni joko tuli juttelemaan tai sattui seisomaan siinä vieressä ja itse sanoin jotain.

Tai no, ehkä turha neuvoa. Alan ymmärtää ongelmasi.

Oon kyllä ravintoloissa käynyt eikä siellä automaattisesti tutustu keneenkään. Tutustuminen vaatii aina lähestymisen enkä halua tulla tunnetuksi "baarimiehenä joka menee iskemään kaikkia naisia". Siksi en haluaisi sokkona lähestyä

Onko työpaikallasi naisia? Jos on, puhutko koskaan heidän kanssaan mitään ilman, että olet iskemässä ko naista? Jos puhut, niin sä voit ravintolassakin jutella muiden ihmisten kanssa ilman, että olet iskemässä heitä. Jos taas sulle naisten kanssa puhumisen tavoite on aina iskeä ko nainen, suosittelen pysymään Tinderissä. 

Työkaverille juttelu töissä vs. tuntemattoman naisen lähestyminen baarissa. Vähän nyt valoja jooko

Aijaa. Kyllä mä voin jutella ihmisille työpaikalla, ravintolassa, bussipysäkillä, lentokoneessa, kaupan kassajonossa tai ihan missä vaan ilman, että tarkoituksenani olisi iskeä kyseinen ihminen. 

Niin minäkin, mutta kyse onkin siitä millaisena toinen tilanteen tulkitsee. No kysytään naisilta: Jos tuntematon mies tulee baarissa juttelemaan mukavia, käykö teillä edes mielessä, että mies yrittää iskeä? Siis ihan tavallinen keskustelunaloitus ilman typeriä iskurepliikkejä

Tuo menee varmaan niin kuin kaikilla ihmisillä. Tuliko nollaamaan töiden jälkeen ennen kotimatkaa? Onko varattu? Riehakkaalla ja sosiaalisella tuulella? Haluaa olla itsekseen ja märehtiä jotakin omaa murhetta? Siinä pitää osata lukea vain, kelpaako seura vai ei. Ei johdu välttämättä toisesta osapuolesta ollenkaan aina. Liian henkilökohtaisesti ei aina pidä torjuntaa ottaa. Tosiaan joku ihan "mitä kuuluu, miten menee?" on mielestäni ok. Siinä näkee jo, haluaako toinen jatkaa siitä. Tai vaikka onko suositella jotakin juomaa, jos tuntee paikan tms. Riippuu ympäristöstä. Drinkkibaari vs. juottola.

Vierailija
311/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Jos ainoa onni elämässä löytyy naisten kautta, se on kohtuuton taakka kenenkään naisen hartioille. Ei nainen halua olla vastuussa kaksinkertaisesta taakasta tässä maailmassa sillä hän on jo vastuussa omasta onnellisuudestaan. Korjaa asia ensin, lähde sen jälkeen reippaasti ulos äläkä unohda vetää käteen etu- hah hah - käteen, tai muuten voi olla että uudistunut itsesi tulee tulkittuna juuri samalla tavalla kuin vanha itsesi. Epäkohteliaita tai halventavia pakkeja ei tarvitse sietää, häpeä on silloin naisen puolella.

Tämä pitää paikkansa. Minä en edes nyt, 56-vuotiaana, pystyisi ottamaan noin suurta vastuuta. Nuorena, jolloin tunsin itseäni, omia kykyjäni ja resurssejani vieläkin vähemmän, vastuun ottaminen toisen ihmisen onnellisuudesta olisi ollut täysin mahdotonta. 

Aloittajalle sanoisin, että positiivinen, elämäänsä tyytyväinen mies on huomattavasti viehättävämpi kuin mies, jolle ilon ja tyytyväisyyden elämään voi tuoda ainoastaan nainen. Tällöin nainen on miehelle ihana lisä muutenkin mukavaan elämään aivan kuten nainenkin haluaa miehen olevan ihana lisä naisen muutenkin mukavaan elämään. 

Palstalta saa välillä lukea (oletettavasti miesten) kirjoittamia väitteitä, että välinpitämättömästi naisiin suhtautuva mies saa parhaiten naisia. Väitteessä on totuuden siemen. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että mies suhtautuisi välinpitämättömästi johonkin tiettyyn naiseen tämän seurassa. Kyse on siitä, että miehelle parisuhde ei ole välttämätön asia elämässä. Tällaiset miehet pitävät työstään, harrastavat, tapaavat ystäviään ja tekevät asioita, joista pitävät. Heillä ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaankaan, että heidän elämässään olisi kaiken muun mukavan lisäksi nainenkin. 

Tämän olen kokenut omalla osallani oleelliseksi asiaksi parisuhteen muodostumisen kannalta. Muutin elämäntyyliäni siihen suuntaan ,mitä itse haluan elämältäni. Kiinnitin yhä vähemmän huomiota parisuhteen löytämiseen ja naisten kanssa kommunikointiin ja rupesin ajattelemaan heitä vain ihmisinä. Tajusin, että olen ylentänyt naiset johonkin korkeammalle pallille, josta he mielikuvissani valitsevat meistä miehistä parhaaksi katsomansa yksilöt parisuhteeseen. Asia ei mene näin. Naiset ovat vain ihmisiä siinä missä miehetkin. Kun aloin kohtelemaan naisia samon kuin kohtelen miehiä, alkoi naisonneni kääntymään erittäin hyväksi.

Olin ennen ajattelutavan muutosta ihmeissäni ja vihainen siitä, miksi minä en kelvannut naisille vaikka selkeästi heikompilahjaiset ja rumemmat miehet kelpasivat, vaikka en minäkään mikään enriko iglesias olekaan. En tajunnut, että minä olen se ongelma parisuhteeni puutokseen.

Aloin tehdä asioita, joista pidän enkä ajatellut, miten naiset suhtautuvat minuun esim. baareissa. Kun olin muuttanut toimintatapaani välinpitämättömäksi naisia kohtaan, nämä alkoivat kiinnostumaan minusta ja huomasin, että aloin saada aivan uudenlaisia kokemuksia naisista. Eröskin baariilta kaverin kanssa olin sillä mielellä baarissa, että vedän vain kaverin kanssa kännit enkä edes katsele kiinnostavia naisia ympärilläni. No eikös siihen meidän pöytään tälläytynyt sitten pari naista juttelemaan niitä näitä ja toinen naisista alkoi selvästi flirttailemaan ja oli silminnähden kiinnostunut minusta.

Ajattelin itsekseni, että tämähän on ihan hullua. Jos osoitan kiinnostukseni naisiin he nyrpistelevät nokkaansa ja työntävät luotaan, mutta sitten jos en kiinnitä mitään huomiota ja olen kuin näitä ei olisikaan, naiset kiinnostuvat siinämäärin ,että tulevat omatoimisesti juttelemaan minulle.

Kun tajuaa sen, että eivät naiset ole meitä miehiä ihmeellisimpiä olentoja, saa onnen ja rauhan sielulleen. Olen kyennyt rakentamaan useita suhteita naisiin toverillisessa kuin parisuhde hengessäkin. Avain asiana on se, että ottaa vastuun omasta onnellisuudestaan eikä rakenna onnellisuutta parisuhteen tia jonkun muun ihmisen varaan. Et sinäkään haluaisi aidosti ottaa toisen aikuisen ihmisen onnellisuutta omalle vastuullesi.

Tässä on hieno kirjoitus siitä mitä ollaan yritetty täällä kirjoitteleville miehille selittää huonolla menestyksellä. Jospa menisi paremmin perille toiselta mieheltä ja erittäin hyvin muotoiltuna vieläpä.

Vierailija
312/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena, mutta kollega kertoi viinibaarissa saaneensa kerran haukut viereisen pöydän vanhussnobeilta, kun teki töiden jälkeen vielä läppärin kanssa viimeisiä hommia muistiin viinilasin ääressä. Puhuivat ruotsia ja kuvittelivat varmaan, ettei ymmärtäisi. "Pitää taas jonkun näyttää, että osaa käyttää tietokonetta." Pisti aika kipakkaa palautetta takaisin på svenska. "Nykyistä arkipäivää." Sai kuulla olevansa röyhkeä nuori. Sieltä tuli sellaista tekstiä ensin, että kuka se moukka olikaan?

Vierailija
313/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Tässä on hieno kirjoitus siitä mitä ollaan yritetty täällä kirjoitteleville miehille selittää huonolla menestyksellä. Jospa menisi paremmin perille toiselta mieheltä ja erittäin hyvin muotoiltuna vieläpä.

Siis tämä. Nuoruudessa sai tehdä ihan hartiavoimin henkistä työtä nuorten miesten kanssa, etten ole mikään herkkä mimosa, vaan ihan yksi heidän joukossa, vaikka tissit onkin. Fiksuja, koulutettuja miehiä. Silti kesti aikansa, että tottuivat ajatukseen, että yhtenä porukkana mennään. Sen jälkeen olikin monet hauskat juhlat ja vapaa-ajan vietot. Että ihmisiä tässä kaikki ollaan.

Vierailija
314/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisten vääristyneen mieskuvan paljastaa esimerkiksi tämä.

Vierailija

51/57

klo 10:40 | 17.11.2017

Tästä ei varmaan ole mitään apua, mutta teen nyt koosteen sen pohjalta, mitä olette nyt kirjoittaneet ja millaisina te miehet näette. Sen jälkeen saatte ihan itse pohdiskella, olisiko asenteissanne mitään  korjattavaa:

Suomalaisen miehen ero naisiin verrattuna on silmissänne tätä:

- jonne, joka vaan pelaa ja runkkaa kotona (ap mukaanlukien)

- vailla koulutusta ja työtä (osaa kuitenkin runkata jumalattoman hyvin)

- naisten kaveripiireissäkin enemmistö miehistä on taantuneita miehiä

- miesten biologia pakottaa raiskaamaan ja ahdistelemaan (jos vaan runkkaamiseltaan ehtivät)

- miesten löytämät pahimmat epäkohdat naisissa: rumat varpaat ja taidottomuus rakentaa korkeita taloja

- miesten kehittyminen on "kehittymistä"

- miehet ovat vaarassa saattaa naiset helposti nunnaluostariin

- miehet mittailevat vain pituuttaan

- makoilevat sohvalla

- kirjoittelevat vauva-sivustolle

- ovat katkeria kun vauva-sivuston kaunottaret eivät huoli miehiä

- miehet postaavat exiensä alastonkuvat nettiin

- tytöt ovat aina kaikissa kouluissa parempia ja nykyisin pojat eivät osaa edes lukea

- mieskeskustelijoilla on aina vaan paha olo

- naisilla on aina enemmän miehiä elämässään, kuin keskusteluun osallistuvalla miehellä naisia ja ne miehet on aina kaikki tosi mukavia

- se on ihan ok, kun nainen makaakin sohvalla ja kaivelee toosaansa työttömänä ja kouluttautumattomana, muussa tapauksessa lapset pitää luovuttaa laitoksiin

- keskusteleva mies vaikuttaa yleensä hukassa olevalta pikkupojalta

- uutisissa näkyy pelkästään syrjäytyneitä miehiä ja korkeasti koulutettuja naisia

- yksi tulevaisuuden menestyjäpoikalapsikin löytyy, mutta se on selvästi pahasti häiriintynyt

- aikuisenakin mies istuu vaan kotona kaljaa kittaamassa ja (vittu taas!) runkkaamassa

- vähitellen kaikki naiset alkavat olla asiantuntijoita tai päinvastoin

- ilman naisia rauhanneuvotteluistakaan ei tulisi hevon vittua

- mies joka yrittää keskustella naisten kanssa, muuttuu palstamieheksi, joka halveksuu varmana tyttöjen iltoja, tarvitsisi kipeästi poikien iltaa, kunhan ensin pääsee alkoholismistaan eroon ja käy terapiajaksonkin läpi

- "palstamies" haluaa naisen, joka tekee kaiken, ei omaa mielipiteitä vaan nyökyttelee ja suostuu kaikkeen, mitä mies sanoo

- naisten johtaessa perheväkivalta- ja lastentappo-, sekä -murhatilastoja, asiaa lieventää huomattavasti se, että isät ja pojatkin tappelevat joskus keskenään

- kun naisten alkoholin ja huumeiden käyttö lisääntyy ja miehillä vastaavasti vähenee, niin tulee pitkä sepustus, jolla asia saadaan kaunisteltua

- aiemmin ja vieläkin paheksutaan miehiä, jotka hyppivät kukasta kukkaan, mutta kun nainen on alkanut tekemää samaa, se onkin itsenäisyyttä, oikeutta seksuaaliseen vapauteen ja naisen voimaantumista

Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Nyt loppuun kysymys. Miten helppoa mielestänne on asiallinen keskustelu kanssanne, kun käsityksenne ja kommenttinne ovat tuollaisia?

Vierailija
315/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli naiset haluavat pitää "normaaleiksi ja fiksuiksi" kokemiansa miehiä vaikka eräänlaisina lemmikkeinä. Millä mittarilla normaalius ja fiksuus määritellään? Pitääkö olla hyvännäköinen, korkeakoulutettu, ÄO yli 140, sporttinen, plutokraaffi ja naisen väsymätön palvoja? Näinä aikoina miesten kannattaa kieltäytyä kaikesta yhteistöstä naisten kanssa, eli on kaikkien kannalta parempi, että siirrymme sukupuolierottelun aikaan.

Ihan sillä mitä kirjoitin. Ne jotka pitävät naisia ihmisinä siinä kuin muitakin.

Vierailija
316/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä olevan listan kirjoittaja teki täysin asiattoman naisia halventavan ja todellisuuteen perustumattoman aloituksen ja tuossa yllä nyt sitten uhriutuu saamistaan vastauksista. Ja penää asiallista keskustelua. Voi näitä sääliöitä.

Sinä uhriuduit nyt.

Vierailija
317/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllä olevan listan kirjoittaja teki täysin asiattoman naisia halventavan ja todellisuuteen perustumattoman aloituksen ja tuossa yllä nyt sitten uhriutuu saamistaan vastauksista. Ja penää asiallista keskustelua. Voi näitä sääliöitä.

Sinä uhriuduit nyt.

Ei kun sinä. Sinä sinä sinä miljardi trilidardi triljoonaa kiinni ja kirjan kannet kiinni.

Vierailija
318/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sillä mitä kirjoitin. Ne jotka pitävät naisia ihmisinä siinä kuin muitakin.

Ja meidän naisten onni on, että suurin osa miehistä pitääkin. Nämä naisvihamieliset ovat kuitenkin vain pieni osa miehistä. 

Vierailija
319/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset kannattaa hylätä kokonaan. On hyvin vaikeaa löytää normaalia naista, joka olisi siedettävä myös ulkonäöltään ja jos sellaisen löydätkin, on silti hyvin epävarmaa, että onko hän samanlainen enää vuoden päästä. Hän voi vaikka eksyä feministipiireihin, joissa aivopesu tuottaa tulosta ja nainen muuttuu ilkeäksi femakoksi, jolla ei ole muuta kuin vaatimuksia ja sinä olet kaikkeen maailman epäoikeudenmukaisuuteen syyllinen, koska olet mies.

Hommaa hyvä vaimo vaikka Filippiineiltä. Siellä naiset ovat vielä naisellisia naisia, kunnioittavat miestään ja haluavat tosissaan pitää perheen koossa. Kauniitakin ovat, eivätkä paisu kuin pullataikina, kuten nämä kotimaiset tappijalat.

Vierailija
320/500 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisviha samanlainen tunne/kokemus, kuin isänmaalliset leimataan heti natseiksi? Eli perustuu omiin harhoihin? Tai seksuaalinen ahdistelu, että jos katsookin naista, niin se on seksuaalista ahdistelua?