Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyvät nuoret miehet

Vierailija
16.11.2017 |

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Kommentit (500)

Vierailija
21/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v NAINEN ja ihan yhtä onneton olen parisuhdemarkkinoilla kuin sinä ap. Silti käyn töissä ja teen asioita joista nautin. Ei mun maailma siihen kaadu vaikken miestä saakkaan. Seksiä saan silloin tällöin ja se riittää mulle. En osaa edes kaivata rakkautta kun en ole ksokaan sellaista saanut.

Saat seksiä, ap ei varmaankaan. Ehkä sullakaan ei menisi noin hyvin jos et saisi sitä seksiä? Monet miehet elävät ihan täysin ilman fyysistä kosketusta, oli se suutelua halailua tai seksiä.

Vierailija
22/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä oot syrjäytynyt jos opiskelet ja sulla on koulussa sentään kavereita? 

Ei mee jakeluun miten tuollaiset ihmiset jaksaa valittaa kumppanin puutteestaan kuin maailma olisi sen takia niin epäreilu. Entäs me kaverittomat yksinäiset ja oikeasti kotiinsa syrjäytyneet turhakkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovin tutulta. Ajattelin aina naisten kiinnostuvan seuraavassa vaiheessa tyyliin

"no lukiossa tytöt kiinnostuvat tämmöisistä pojista"

"no yliopistossa opiskeleva mies on naisten mieleen"

"no akateemisesti koulutettu oman alan työssä oleva mies on naisten mieleen"

No ei ollut. Olisin halunnut perheen, pelkkä työ ei riitä poistamaan sitä tyhjyyttä. Pahinta on, kun ei tiedä yhtään mitä tehdä, kun ei tiedä miksi naiset eivät kiinnostu. Pitäisi varmaan luovuttaa ja jäädä kotiin pelaamaan mieluummin kuin hakata päätä seinään

Täällä sama. Tosin olen mies 22 v.... eikä tulevaisuutta edessä :(

Tekisin itselleni jotain, sitä usein mietin...

Olet myöhässä. 22v on jo liian myöhässä

Vierailija
24/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä oot syrjäytynyt jos opiskelet ja sulla on koulussa sentään kavereita? 

Ei mee jakeluun miten tuollaiset ihmiset jaksaa valittaa kumppanin puutteestaan kuin maailma olisi sen takia niin epäreilu. Entäs me kaverittomat yksinäiset ja oikeasti kotiinsa syrjäytyneet turhakkeet?

Mulla on esim työ ja työkavereita muttei mitään sen ulkopuolella paitsi sukulaisia. Kyllä mäkin lasken itseni syrjäytyneeksi. Niitäkin on eri tasoja.

Vierailija
25/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Uli-ulin alter ego herännyt.

Vierailija
26/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo jostain, jos päättää jäädä kotiin pelaamaan pleikkaria, kun ei ole naista 25-vuotiaana. Miehettömät naisetkaan eivät tee niin. Monet heräävät joka aamu työhönsä. Jotkut käyttävät hyväksi sitä, että voivat joustaa työelämässä ja lähtevät maailmalle.

Vierailija
27/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v NAINEN ja ihan yhtä onneton olen parisuhdemarkkinoilla kuin sinä ap. Silti käyn töissä ja teen asioita joista nautin. Ei mun maailma siihen kaadu vaikken miestä saakkaan. Seksiä saan silloin tällöin ja se riittää mulle. En osaa edes kaivata rakkautta kun en ole ksokaan sellaista saanut.

Siinä on katsos fundamentaalinen ero kun mies on koodattu offensiiviseksi ja nainen passiiviseksi, tarpeet ja näkemykset elämästä ja maailmasta ovat täysin erilaiset. Huom sinä saat seksiä silloin tällöin. Saisit enemmänkin hyvin helposti. Samaan aikaan osa miehistä miettii itsemurhaa näiden kysymysten takia. 

Vierailija
28/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovin tutulta. Ajattelin aina naisten kiinnostuvan seuraavassa vaiheessa tyyliin

"no lukiossa tytöt kiinnostuvat tämmöisistä pojista"

"no yliopistossa opiskeleva mies on naisten mieleen"

"no akateemisesti koulutettu oman alan työssä oleva mies on naisten mieleen"

No ei ollut. Olisin halunnut perheen, pelkkä työ ei riitä poistamaan sitä tyhjyyttä. Pahinta on, kun ei tiedä yhtään mitä tehdä, kun ei tiedä miksi naiset eivät kiinnostu. Pitäisi varmaan luovuttaa ja jäädä kotiin pelaamaan mieluummin kuin hakata päätä seinään

Kannattaa vaikka lopettaa niiden tasoteorioiden lukeminen ja ymmärtää että kyse on yksilöistä joista jokainen kiinnostuu eri asioista ja erillisistä persoonista. Mitä muuta sinussa on kuin koulutus ja työ?

Naisviha ja tasoteoriat?

Vierailija
29/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsaaahas kirjoitti:

Jos ainoa onni elämässä löytyy naisten kautta, se on kohtuuton taakka kenenkään naisen hartioille. Ei nainen halua olla vastuussa kaksinkertaisesta taakasta tässä maailmassa sillä hän on jo vastuussa omasta onnellisuudestaan. Korjaa asia ensin, lähde sen jälkeen reippaasti ulos äläkä unohda vetää käteen etu- hah hah - käteen, tai muuten voi olla että uudistunut itsesi tulee tulkittuna juuri samalla tavalla kuin vanha itsesi. Epäkohteliaita tai halventavia pakkeja ei tarvitse sietää, häpeä on silloin naisen puolella.

Tämä pitää paikkansa. Minä en edes nyt, 56-vuotiaana, pystyisi ottamaan noin suurta vastuuta. Nuorena, jolloin tunsin itseäni, omia kykyjäni ja resurssejani vieläkin vähemmän, vastuun ottaminen toisen ihmisen onnellisuudesta olisi ollut täysin mahdotonta. 

Aloittajalle sanoisin, että positiivinen, elämäänsä tyytyväinen mies on huomattavasti viehättävämpi kuin mies, jolle ilon ja tyytyväisyyden elämään voi tuoda ainoastaan nainen. Tällöin nainen on miehelle ihana lisä muutenkin mukavaan elämään aivan kuten nainenkin haluaa miehen olevan ihana lisä naisen muutenkin mukavaan elämään. 

Vierailija
30/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin on pahasti pielessä, jos määrittelee oman elämänsä sitä kautta, onko kumppania vai ei. Että pelataan sitten pleikkaa.

Jos ei hanskaan vetäminen riitä, aina on maksullisia. Kyllä ne miehetkin saa halutessaan. Muistaa vaan kumin ja kaivaa vähän kuvetta.

Vierailija
31/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele ap vielä sinne nelikymppiseen, niin huomaat, ettet ole aikoihin halunnutkaan enää ketään saman katon alle. On mukavampi ja helpompi olla sosiaalinen, mutta muuten vastata ihan vain itsestään.

Vierailija
32/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyaikaa, ei viitsitä tehdä töitä, ei opiskella, ei osata kirjoittaa, ei lukea, kiinnostaa vain pleikkari ja energiajuoma. Nyt pitäsi valtion hommata jo muijakin. Tosiaan, suomi tuhansien järvien maa, jonne juosta saa!!!!

Vierailija
33/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Jos ainoa onni elämässä löytyy naisten kautta, se on kohtuuton taakka kenenkään naisen hartioille. Ei nainen halua olla vastuussa kaksinkertaisesta taakasta tässä maailmassa sillä hän on jo vastuussa omasta onnellisuudestaan. Korjaa asia ensin, lähde sen jälkeen reippaasti ulos äläkä unohda vetää käteen etu- hah hah - käteen, tai muuten voi olla että uudistunut itsesi tulee tulkittuna juuri samalla tavalla kuin vanha itsesi. Epäkohteliaita tai halventavia pakkeja ei tarvitse sietää, häpeä on silloin naisen puolella.

Tämä pitää paikkansa. Minä en edes nyt, 56-vuotiaana, pystyisi ottamaan noin suurta vastuuta. Nuorena, jolloin tunsin itseäni, omia kykyjäni ja resurssejani vieläkin vähemmän, vastuun ottaminen toisen ihmisen onnellisuudesta olisi ollut täysin mahdotonta. 

Aloittajalle sanoisin, että positiivinen, elämäänsä tyytyväinen mies on huomattavasti viehättävämpi kuin mies, jolle ilon ja tyytyväisyyden elämään voi tuoda ainoastaan nainen. Tällöin nainen on miehelle ihana lisä muutenkin mukavaan elämään aivan kuten nainenkin haluaa miehen olevan ihana lisä naisen muutenkin mukavaan elämään. 

Palstalta saa välillä lukea (oletettavasti miesten) kirjoittamia väitteitä, että välinpitämättömästi naisiin suhtautuva mies saa parhaiten naisia. Väitteessä on totuuden siemen. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että mies suhtautuisi välinpitämättömästi johonkin tiettyyn naiseen tämän seurassa. Kyse on siitä, että miehelle parisuhde ei ole välttämätön asia elämässä. Tällaiset miehet pitävät työstään, harrastavat, tapaavat ystäviään ja tekevät asioita, joista pitävät. Heillä ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaankaan, että heidän elämässään olisi kaiken muun mukavan lisäksi nainenkin. 

Vierailija
34/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin on pahasti pielessä, jos määrittelee oman elämänsä sitä kautta, onko kumppania vai ei. Että pelataan sitten pleikkaa.

Jos ei hanskaan vetäminen riitä, aina on maksullisia. Kyllä ne miehetkin saa halutessaan. Muistaa vaan kumin ja kaivaa vähän kuvetta.

No jos asiaa miettii tarkemmin, niin biologian kantilta ainoa tarkoitus elämälle on lisääntyminen. Se on koodattu meihin. Onko siis kovin ihmeellistä, että voi pahoin, jos tästä jää paitsi?

Vierailija
35/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Palstalta saa välillä lukea (oletettavasti miesten) kirjoittamia väitteitä, että välinpitämättömästi naisiin suhtautuva mies saa parhaiten naisia. Väitteessä on totuuden siemen. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että mies suhtautuisi välinpitämättömästi johonkin tiettyyn naiseen tämän seurassa. Kyse on siitä, että miehelle parisuhde ei ole välttämätön asia elämässä. Tällaiset miehet pitävät työstään, harrastavat, tapaavat ystäviään ja tekevät asioita, joista pitävät. Heillä ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaankaan, että heidän elämässään olisi kaiken muun mukavan lisäksi nainenkin. 

Samoin toimii myös väite "naiset haistavat pillun" joka myös perustuu siihen että mies ei ole etsimässä itselleen pelastajaa kuin hukkuva pelastusrengasta. Mitä tulee niin kutsuttuihin renttuihin joita naiset palstalaisten mielestä rakastavat, tietenkin osa miehistä jotka eivät tarvitse naista mihinkään kohtelevat naista (vieläkin) huonommin kuin uliuli jolle henki ja elämä on kiinni naisesta kohtelisi, mutta se ei tarkoita että nainen olisi uliulin kanssa onnellisempi kuin yksin eikä kokisi oloaan sairaaksi ja elämänlaatuaan huomattavasti huonommaksi siksi että uliulin kaltainen ihminen takertuu häneen. Ylipäätään naisen on renttujen esiintyvyydestä huolimatta parempi käydä läpi ei-epätoivoisia vaihtoehtoja siinä toivossa että yksi heistä on kunnon mies joka ei ole renttu ja jolla ei ole uliulin taipumusta ulkoistaa oma onnelllisuutensa tai onnettomuutensa jonkun muun syyksi tai viaksi aiheuttaen henkistä pahoinvointia kumppanilleen - näin naisella on edes pitkällä aikavälillä mahdollisuus löytää joku jonka läsnäolo ei kuormita ja sairastuta.

Vierailija
36/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa kliseiseltä, mutta ensin pitää oppia rakastamaan itseään ennen kuin kukaan voi rakasta sinua. Näin se vain on. Usko tai älä minä tiedän kyllä mistä puhun olin itselläkin oli poikuus tallella vielä 25v, nyt olen kummin seurustellut jo muutaman vuoden. On faktaa että moni nainen on moraaliton H, mutta kyllä niitä on kunnollisia mukaviakin.

Vierailija
37/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus tuo mieleen kiukuttelevan pikkulapsen.

Miksi sinulla olisi oikeus elellä muiden rahoilla vain koska parisuhdeonni ei ole tärpännyt?

Minä kärsin melkein kolme vuotta tahattomasta lapsettomuudesta, olisinko minä voinut jäädä kotiin makaamaan? Siinä kun kanssa jotain kovasti toivomaansa ei saa.

Mutta sitä se aikuisuus on, pettymyksiä ja niiden sietämistä. Lopulta voi onnikin sitten potkaista.

Vierailija
38/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia sitten olette yrittäneet? Kun minä tiedän pilvin pimein ihan tavallisia miehiä, joilla on ihan tavallinen kumppani. On pitkiä, lyhyitä ja keskipitkiä, laihoja, normaalipainoisia, ylipainoisia, tummia, vaaleita, kaljuja, pitkähiuksisia, punapäitä, silmälaseilla ja ilman, korkeakoulutettuja ja amiskoulutettuja ja kaikkea siltä väliltä, komeita ja vähemmän komeita ja rumia, lihaksikkaita, urheilullisia, nörttejä, hinteliä, ekstroverttejä ja introverttejä, puheliaita ja hiljaisia, hauskoja ja vakavia, ujoja....

Eli onko teillä liian korkea kriteerit naiselle? Oletteko itse ehkä vähän keskitason alapuolella ulkonäön suhteen, eikä teissä ole muutenkaan mitään erityistä, mutta etsitte kaunista ja ehkä jotenkin erityista naista? Huomaatteko ollenkaan lyhyttä, näppynaamaista, ohuthiuksista, silmalasipäistä, perunanenäistä, tasapaksulla vartalolla varustettua naista? 

Vierailija
39/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian korkeat tavoitteet todennäköisesti niinkuin niillä Hesarin taannoisilla sinkkumiehillä. Kouluttamattoman, maailman menosta mitään ymmärtämättömän huumediilarinkin pitäisi saada kaunis ja älykäs nainen. Mitäpä ap, jos katsoisit vähän pulleampia naisia, ehkä jo lapsenkin saanutta yyhoota, pikkasen vanhempaa naista?

Vierailija
40/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa kliseiseltä, mutta ensin pitää oppia rakastamaan itseään ennen kuin kukaan voi rakasta sinua. Näin se vain on. Usko tai älä minä tiedän kyllä mistä puhun olin itselläkin oli poikuus tallella vielä 25v, nyt olen kummin seurustellut jo muutaman vuoden. On faktaa että moni nainen on moraaliton H, mutta kyllä niitä on kunnollisia mukaviakin.

Jos pitää useampaa naista moraaluttomana h*rans, niin kyllä sellainen asenne käytöksessä näkyy vaikka kuinka yrittäisi peitellä.

Ei siis kannata ihmetellä, miksei ole aiemmin flaksi käynyt. Miksi edes halusit naisseuraa, jos halveksit heitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi