Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kasvisten syömättömyys on joillekin kehuskelun aihe?

Vierailija
15.11.2017 |

Kun puhutaan vaikka lempisalaateista, kasvislisukkeista jollekin ruualle tai muuten vain kasvisruuasta vaikkapa kokkauspalstalla tai muualla, irl tms. niin joillain on pakonomainen tarve tulla öhöttelemään niistä hk:n sinisistä ja pihveistä. Mistä tämä johtuu? Kuvittelevatko nämä ihmiset olevansa jotenkin vitsikkäitä vai luulevatko he että rehujen syömättömyys on jotenkin coolia?

Ihmetyttää kun moni keskustelu pitää pilata sillä sopimuksella pupujen kanssa ja muulla paskanjauhannalla. Niistä pihveistä ja makkaroista voi varmasti keskustella ihan muutenkin, miksi ne pitää tunkea sinne missä niitä ei kaivata?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole törmännyt vastaavaan juntteiluun vai eikö se vain häiritse?

Vierailija
2/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhutaan vaikka lempisalaateista, kasvislisukkeista jollekin ruualle tai muuten vain kasvisruuasta vaikkapa kokkauspalstalla tai muualla, irl tms. niin joillain on pakonomainen tarve tulla öhöttelemään niistä hk:n sinisistä ja pihveistä. Mistä tämä johtuu? Kuvittelevatko nämä ihmiset olevansa jotenkin vitsikkäitä vai luulevatko he että rehujen syömättömyys on jotenkin coolia?

Ihmetyttää kun moni keskustelu pitää pilata sillä sopimuksella pupujen kanssa ja muulla paskanjauhannalla. Niistä pihveistä ja makkaroista voi varmasti keskustella ihan muutenkin, miksi ne pitää tunkea sinne missä niitä ei kaivata?

älä välitä heistä.. yleensä lenkkimakkaraa vetävä ja salaattiä välttelevä ihminen myös sen näköinen ettei vihreä maistu. meillä duunissa just sellanen naureskelija. kaninruokaa buu buu kuka syö porkkanaa jne... se on myös sen näköinen ettei porkkana maistu. lärvi ihan punainen aina ja vetoketju ei mee kiinni duunirotsista. läähättää ja ähisee. vasara ku tippuu maahaan, niin se nostaa sen ylös sillai et toinen polvi käy maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tee niin. Mä olen itse vegaani, mutta en moralisoi muiden valintoja, puhumattakaan, että hihittelisin (junttimaisesti) muiden (oletetutulle) junttimaisuudelle, kun syövät pihviä tai makkaraa. Mun kannalta homma toimii hyvin, mä voin hyvin fyysisesti ja ekoihmisenä mulla on parempi mieli, kun säästän valinnoillani luontoa ja eläimiä. Olen hyvä kokkaamaan, joten olen saanut kasvisruokafaneja aikaan ihan vain tarjoamalla ruokaa. Näin se "käännytys" menee parhaiten. Ne, joiden koko identiteetti perustuu ruokavaliolle, ovat vähän hakoteillä. Mä haluan voida hyvin ja että luonto voi hyvin. Ja siihen luontoon kuuluu myös muut ihmiset.