Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa kun kokoajan vedän henkeen jotain, sylkeä yöllä, vettä, ruokaa...MIKSI?

Vierailija
15.11.2017 |

Heräsin yöllä kun olin vetänyt henkeen sylkeäni!!!
Kokoajan on olllut näitä oireita, että vedän henkeen banaania, ananasta, vettä, sylkeä, jopa mahansisältöä, kerran. MIKÄ tää on? Mulla on ollu tia kohtauksia, joita ei ole tutkittu. Pelkään että on aivoverenkierron oire. Ainakin googletus antoi tulokseksi aivoverenvuoto, aivohalvaus, ms tauti, als, jne. AUTTAKAA
tuon henkeenvedion jälkeen tulee tosi kylmä olo, ja päänsärky! Pelottavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla?

Vierailija
2/7 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisiko soittaa huomenna lääkärille aika ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkäriltä kysymässä, mistä tuo johtuu. Ja painota, että olet huolissasi, niin asiaa saatetaan jopa tutkia. Minulla tuo alkoi kun nielurisani leikattiin aikuisena. Kaikki menee henkeen helposti, vaikka olisin tosi varovainen. Erittäin noloa julkisilla paikoilla.

Vierailija
4/7 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa, vedän henkeen sylkeä ja nesteitä. Ollut vuosia. Ja sitä seuraa yskimiskohtaus, jolloin ei saa vedettyä henkeä. Aivan järkyttävän tuntuista. Kassalla töissä ja pelkään joskus saavani tämän kohtauksen töissä. Muutaman kerran ollut lähellä. Auttaa kun pyrkii saamaan yläkropan alas että sylki tms valuisi pois...

Vierailija
5/7 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös tuota, tosin nyt tajusin, ettei ole ollut pitkään aikaan. Ei aavistustakaan tosin, miksi ei. On kyllä todella kauheaa, kun tapahtuu koko ajan. En osaa neuvoa, valitettavasti, mutta mielenkiintoista, etten ole ainoa. En ole koskaan törmännyt muihin, joilla olisi sama vaiva.

Vierailija
6/7 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva täällä. Alkoi n. 5 vuotta sitten. Olisiko nielun löystymisestä kyse?

Vierailija
7/7 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja äkkiä. Ei se apu kyllä täältä löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi