Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mun läppäri on alkanut mennä öisin itsekseen päälle?!

Vierailija
15.11.2017 |

Laitan aina lepotilaan kun mulla jää iltaisin hommia kesken ja nyt on muutaman viikon sisään ehkä kolmesti ollut aamulla kone päällä, tämä ei ole mitenkään säännöllistä eli mistähän voisi johtua että silloin tällöin näin tekee? Aloin jo hysteerisenä epäillä nettikameraa, että joku kuvaa kun nukun (samassa huoneessa)...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laitteet on nykyisin niin täynnä etähallittavaa vakoilupaskaa, ettei ole mikään ihme, että ne heräilevät itsestään ja aktivoituvat vaikkapa silloin, kun joku liikkuu lähellä. Minunkin läppärilläni bluetooth menee itsestään randomina päälle, wi-fiä ei pysty operaattorin reitittimeltä ottamaan pois päältä eikä reititintä pysty sammuttamaan. Voisin lyödä vaikka vetoa, ettei pelkkä kameran piiloon teippaaminen auta enää mitään. Laitteissa on kumminkin integroitu ylimääräinen kamera (ja mikrofoni) sellaiseen paikkaan, että tekniikkaan perehtymättömien on mahdotonta niitä huomata.

Vierailija
22/30 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki laitteet on nykyisin niin täynnä etähallittavaa vakoilupaskaa, ettei ole mikään ihme, että ne heräilevät itsestään ja aktivoituvat vaikkapa silloin, kun joku liikkuu lähellä. Minunkin läppärilläni bluetooth menee itsestään randomina päälle, wi-fiä ei pysty operaattorin reitittimeltä ottamaan pois päältä eikä reititintä pysty sammuttamaan. Voisin lyödä vaikka vetoa, ettei pelkkä kameran piiloon teippaaminen auta enää mitään. Laitteissa on kumminkin integroitu ylimääräinen kamera (ja mikrofoni) sellaiseen paikkaan, että tekniikkaan perehtymättömien on mahdotonta niitä huomata.

Entä jos hankkisit openwrt-reitittimen tai sellaisne mini-PC:n mitä voi käyttää reitittimenä? Näin se tekee tasan tarkkaan mitä haluat, eikä mitään ylimääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on vielä vuonna 2017 niin vanhanaikainen, että käyttää jotain läppäriä..??

Läppäri on ihan pätevä laite, kuten PC:kin. Mä  säälin niitä jotka tihrustaa kaiken jostain typerästä Android- puhelimesta joka  lähettää kaiken tiedon käyttäjän tekemisistä oletuksena Kiinaan ja Googlelle ja sitten pitävät itseään vielä  muka  fiksuina..Niin, oliko  sulla jotain asiaa?

Vierailija
24/30 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma. Läppäri olohuoneessa. Kun käyn yöllä juomassa läppäri herää, ehkä tärinästä?? Aika spookyä.

Käyt juomassa olohuoneessa,miksi?

Baarikaapilla?

Vierailija
25/30 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätän läppärin lepotilaan, niin riittää kun vähän hiirtä liikauttaa niin menee kone päälle.

Vierailija
26/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Acer? Minulla teki vanha kone samaa ja ei auttanut kuin vetää virtajohto irti yöksi että kone sammuisi viimeistää akun loputtua..

Vierailija
27/30 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

windowsin automaattinen päivitys joka itse päättää asentaa niitä silloin kun koneella ei ole käyttöä

Vierailija
28/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma! Läppärin kansi on kiinni, mutta silti lähtee hurraamaan itsekseen. Ihme homma, mitään päivitysjuttuja ei ainakaan ilmoittele.

Se tuulettaa itseään välillä.

Vierailija
29/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen laittaa vaikka piirongin laatikkoon ja vaatteita päälle. Ei kuulu eikä näjy.

Vierailija
30/30 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummitus nettailee yöllä. Ei sen kummempaa.

Mutta eihän AV ole edes avoinna klo 23 jälkeen..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä