Mitä ihmettä mun läppäri on alkanut mennä öisin itsekseen päälle?!
Laitan aina lepotilaan kun mulla jää iltaisin hommia kesken ja nyt on muutaman viikon sisään ehkä kolmesti ollut aamulla kone päällä, tämä ei ole mitenkään säännöllistä eli mistähän voisi johtua että silloin tällöin näin tekee? Aloin jo hysteerisenä epäillä nettikameraa, että joku kuvaa kun nukun (samassa huoneessa)...
Kommentit (30)
Sammuta se ja ota akku irti niin ei varmasti käynnisty!
Vierailija kirjoitti:
Sammuta se ja ota akku irti niin ei varmasti käynnisty!
No en oikein pysty kun vaikka mitä töitä jää kesken iltaisin, niin en jaksaisi niitä aina uudestaan avata.
Vierailija kirjoitti:
Teippaa hyvä ihminen se kameran linssi piiloon.
Mitä muuta pahaa siitä voisi tapahtua? En ole oikein koskaan ollut mikään foliohattuihminen vaan kiinnostunut ilmiöistä.
Mulla sama homma. Läppäri olohuoneessa. Kun käyn yöllä juomassa läppäri herää, ehkä tärinästä?? Aika spookyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma. Läppäri olohuoneessa. Kun käyn yöllä juomassa läppäri herää, ehkä tärinästä?? Aika spookyä.
Käyt juomassa olohuoneessa,miksi?
Windows päivitys herättää joskus koneen. Samoin jos asetukset on silleen asetettu niin nettiliikenne (voi olla mitä tahansa) saattaa herättää koneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt juomassa olohuoneessa,miksi?
No mieti sitä.
Kummitus nettailee yöllä. Ei sen kummempaa.
Mulla sama ongelma! Läppärin kansi on kiinni, mutta silti lähtee hurraamaan itsekseen. Ihme homma, mitään päivitysjuttuja ei ainakaan ilmoittele.
Windowsin automaattinen päivitys.
Mulla kahtena yönä peräkkäin pöytäkone meni itsestään päälle tasan klo 3.00. Googlailin vähän, jonka jälkeen otin asetuksista jotain toimintoja pois. Tämän jälkeen ei ole käynnistynyt itsestään.
Joltain mieheltä kannattaisi kysyä.
Kuka on vielä vuonna 2017 niin vanhanaikainen, että käyttää jotain läppäriä..??
Mulla teki tabletti samaa, hyvässä lykyssä meni akku tyhjäksi. Kerran olin tabletilla, kun herätyskello? alkoi soida. Haeskelin kelloa ja se löytyikin, herätys päällä 20.18.
Mystistä oli, etten sormellakaan ole koskenut kelloon. No hiljeni, mutta kummitus kai pani päälle.
Jää töitä kesken eikä jaksa avata? Tää on ehkä laiskuuden huippu. Sulla on varmaan kaikki softat ja appsit kaikissa laitteissa aina auki ja ihmettelet sit että hitaasti toimii koneet.
Windows 10:llä näyttää olevan silloin tällöin tapana.
Aivan yhtähyvin siinä voi olla haittaohjelma joka käynnistää koneen.
Teippaa hyvä ihminen se kameran linssi piiloon.