Onko Tallinna ehkä maailman tylsin paikka matkustaa?
Onko Tallinna ehkä maailman tylsin paikka matkustaa? vai mikä olisi pahempi? itse käveleen mieluummin Kallioon katselemaan maisemia kuin tallinnaan laivallaja sinne keskustan ostoskeskukseen tai tylsään vanhaan kaupunkiin, ei mitään näkemistä, ihan joku helsingin lähiö tulee mieleen
Kommentit (29)
Jos ei näe juuri missään mitään kiinnostavaa, niin ei itse ole kovin kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei näe juuri missään mitään kiinnostavaa, niin ei itse ole kovin kiinnostava.
Ei tarvitse olla kaikkien asioiden kiinnostuja ja innostuja. Voi keskittyä/ paneutua sitäkin intensiivisemmin muutamaan olennaiseen. Mielenkiinto on hyvinkin yksilöllinen asia. Mitä jos lopetetaan nämä turhat fraasit ja yleistykset?!
Olen aloittajan kanssa ihan toista mieltä.
Tallinna on sympaattinen kaupunki ja kun opettelee käyttämään joukkoliikennettä, niin tutustuminen kaupunkiin on helppoa ja edullista.
Tallinna on niin paljon muutakin, kuin satama-alue ja Viru hotellin ympäristö.
Vanhakaupunki on kaunis, mutta aikamoinen turistirysä nykyään.
Me käymme miehen kanssa Eestissä ihan vähintään kuusi kertaa vuodessa. Enkä puhu nyt mistään risteilystä, vaan käymme olemassa siellä pidempiä aikoja kerrallaan.
Pidämme tuosta maasta jopa niin paljon, että ostimme kolme vuotta sitten sieltä kakkosasunnon.
Eestinkieli on meillä molemmilla opeteltuna niin, että pärjäämme Tallinnan ulkopuolellakin, jossa paikalliset eivät välttämättä puhu englantia, tai ymmärrä suomea.
Koluttua on tullut Tallinnan lisäksi Tartto, Pärnu, Saarenmaa, Haapsalu, Paldinski, Narva, Viljandi, Rakvere, sekä monet pienemmätkin kaupungit.
Viimeiset kuusi kesää on vierähtäneet koko loman osalta Eestissä, enkä usko, että janomme sammuu nähdä aina vaan lisää tuota maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kaikkien asioiden kiinnostuja ja innostuja. Voi keskittyä/ paneutua sitäkin intensiivisemmin muutamaan olennaiseen. Mielenkiinto on hyvinkin yksilöllinen asia. Mitä jos lopetetaan nämä turhat fraasit ja yleistykset?!
Osui arkaan paikkaan? Jos jonkun mielestä vaikka Tallinna on tylsä, niin se kertoo ettei se tyyppi ole kovinkaan kiinnostunut historiasta, kulttuurista, kielistä, ruuasta. Tai sitten on kaikista näistä äärimmäisen kapeasti kiinnostunut, mikä on... no tylsää ja tämä tyyppi kuulostaa kovin rajoittuneelta ja neuroottiselta.
Me käydään Tallinnassa aika ajoin. Syosikkihotelleja on Telegraaf, Schlössle tai St Peatersburg. Syömme jossain kivassa paikassa, joka rakennettu viinikellariin yms.
Muuta emme oikein tee. Ihan oma tunnelma siellä on.
Laiva on se tylsimmistä tylsin.
Mä asun Kalliossa ja tykkään käydä Tallinnassa sen suurinpiirtein kerran vuodessa. Siellä on paljon mielenkiintoisia ravintoloita ja ne on yleensä reissun kohokohta.
Siellä on superalko, ei voi olla tylsää!
Mä olen asunutkin Tallinnassa. En pitkästynyt. Todella kiva kaupunki.
itse en roikota lihaa kainalossa kuten tuttuni mutta taksikuskina murennan lihan niin että jauheiha tai paisti taksin istuimen alle päiväksi niinmuerenee siinä hyvin ja sitten vastan pesen, tosin tulee siinä päivän tai yön aikana piereskeltyä paljon mutta aromia se vain on