Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvat ja facebook

Vierailija
15.11.2017 |

Minä ymmärrän, että olet onnellinen viikko sitten syntyneestä vauvastasi. Ja olen tosiaan saanut kokea aimo annoksen vauvaonneasi facebookpäivitysten muodossa. Olen onnellinen puolestasi ja vauvasikin on suloinen. Mutta nyt riittää jo kiitos. Kuvia pukkaa, sydämiä pukkaa. Olen jo onnitellut sinua ja kehunut vauvaasi. En jaksa enää toistaa itseäni. Keskity nyt jooko vauvaasi, ja jätä facebook-päivitysten tekeminen. Ärsyttää avata koko facebook, kun tiedän, että siellä odottaa "sata" kuvaa vauvastasi. Mutta pakko siellä on käydä, kun on muutakin maailmassa meneillään. Kai ymmärrät etten voi enää tykätä ja kommentoida, koska sen jälkeen puhelimeni kilisee joka kerta, kun joku kommentoi kyseistä päivitystä (ja niitähän riittää, jotka jaksavat onnitella "sata" kertaa ja päivitellä sitä, kuinka ihana lapsesi on).

Ja juu, olen itsekin syyllistynyt ilmoittamaan facessa lapseni syntymästä, mutta tein vain yhden päivityksen ja laitoin vain yhden kuvan. Seuraava päivitys aiheesta olikin sitten vuoden kuluttua, kun lapseni täytti vuoden. Sen jälkeen ole pitänyt lapseni pois facesta.

Noin, voitte nyt lynkata minut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lynkkaa, samaa mieltä.

Vierailija
2/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en koskaan liittynyt IRC-galleriaan tai Facebookkiin. Ihana elää rauhassa ja anonyymina. Discord sen sijan rulettaa ja on mukava keskustella ihmisten kanssa ympärimaailmaa, ilman että päivittää ja esittelee mitätöntä arkeaan jokaiselle vastaantulevalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin raskaudesta ja lapsen syntymästä Facessa. Toivottavasti kukaan ei kokenut suurta vääryyttä. Sen kummemmin en kyllä ole vauvastani puhunut somessa, enkä aio yhtäkään kuvaa laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi