Minä en ole koskaan ollut treffeillä... tai mieheni kanssa syömässä tms... =(
Kommentit (5)
käytteko koskaan kodin ulkopuolella?
no joo syödään me nyt kotona yhdessä. Me ollaan tavattu paikallisessa pubissa, ja sen jälkeen tavattiin miehen luona...
Monesti olen koittanut että mentäs jonnekkin mutta mies ei halua, ei ku joo ollaan kerran oltu syömässä ja oltiin ehkä tunti kokreintaan koko paikassa sen verran että annokset saatiin ja sit äkkii piti syödä ja pian kotiin...
sellanen se meidän ukkeli ei viihdy tuollasissa paikoissa. Niin ja maalla kun asutaan niin lähimpään ravintolaan on matkaa 35km...
itse en kyllä kestäisi tuollaista nysväämistä. lähtisin vaikka yksinäni tai ystävän kanssa. ja jos teillä on lapsia, ei se ole mikään este. voihan ne tulla mukaan tai jäädä miehen kanssa kotiin.
junttiutta on se, että haluaa, mutta sitten mennään johonkin fransmanniin tai rossoon tai vastaavaan mauttomaan ja hajuttomaan paikkaan jossa ruoka on kallista, sitä saa vähän eikä se maistu miltään.
Ja jos ap:n miehen ravintolakokemukset rajoittuvat tuonkaltaisiin paikkoihin (ja niitä on myö s " paremman luokan ravintoloissa" jos ei osaa valita hyvin) en yhtään ihmettele, ettei hän halua käydä ulkona. En minäkään haluaisi, mieluummin söisin hyvää suokaa rauhassa kotona.
Mutta ehkä teidän kannattaisi valita toisentyyppisiä ravintoloita. Esim panimoruokaravintoloita tai slaavilaisia ravintoloita. Tai jos tykkäätte eksoottisemmista niin sitten vaikka intialaista.
Sitten sanot, että seuraavaksi on hänen vuoro.