Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on tylsää

Vierailija
14.11.2017 |

Olisin ihan valmis tappamaan itseni, mutta se pelottaa. Ja olen jo psykiatrisella osastolla, turha ehdottaa avun hankkimista. Täälläkin olen ollut jo useamman kuukauden ja edelleen kaikki tuntuu tylsältä ja turhalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aina vaan nukkumaanmenoa ja lasken tunteja siihen. 7 tuntia vielä... päivisin en voi nukkua, koska se vaikuttaa heti yöuniin.

Ap

Vierailija
2/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vähän aina tuo fiilis. Ei niin vakava että olisin missään osastolla ollut tai edes hoitoa hakenut, mutta joo, minusta elämä on aika turhaa ja tylsää ja joskus olen haaveillutkin sairaudesta jonka kautta pääsisin jo pian pois. 

Silti elän ihan tavallista tuotteliasta elämää, mulla on hyvä asiantuntijatyö, mies, harrastuksia. Mutta kaikki se vaan ei kiinnosta oikein yhtään ja koko fyysinen eläminen on rasittavaa ja tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa mietin lähes joka päivä. Ei missään ole mitään järkeä, mikään ei johda mihinkään, kaikki on tylsää harmautta. Joskus katson muiden tekemiä periaatteessa ihan hauskoja asioita vaikka videoilta, mutta nekin tuntuu aika pointittomilta.

Vierailija
4/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jeesus sentään että mullakin on ollut tylsä päivä tänään. 

Vierailija
5/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä, olen jo jonkin aikaa (muutamia vuosia) miettinyt että mitä hiton järkeä tässä on? Enkä ole keksinyt. Olen raatanut töissä 20v itseni ihan puhki/katki..  joka päivä olen töiden jälkeen aivan lopen uupunut. Kotona ollaan miehen kanssa illat pitkät, kun ei mitään ihmeitä jaksa tai ole. Toki minulla on harrastuksia, mutta so what?

Joka päivä sama juttu, töihin-kotiin-töihin-kotiin... ja tämä kaikki miksi?? Ei mitään järkeä missään :(

Vierailija
6/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä, olen jo jonkin aikaa (muutamia vuosia) miettinyt että mitä hiton järkeä tässä on? Enkä ole keksinyt. Olen raatanut töissä 20v itseni ihan puhki/katki..  joka päivä olen töiden jälkeen aivan lopen uupunut. Kotona ollaan miehen kanssa illat pitkät, kun ei mitään ihmeitä jaksa tai ole. Toki minulla on harrastuksia, mutta so what?

Joka päivä sama juttu, töihin-kotiin-töihin-kotiin... ja tämä kaikki miksi?? Ei mitään järkeä missään :(

Vierailija
7/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä ja sisällyksetöntä tämä elämä on.

Kun kaikki mahdollinen on nähty, eikä tule mitään uutta auringon alla.

Matkailu ei enää kiinnosta, eikä viinanjuonti, eikä oikein mikään harrastuskaan.

Elämä on ulkoisilta puitteiltaa ok. ja taitaa olla kauempaa katsoen jopa hyvää, mutta samaa puuduttavaa arkea se on päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi