Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä maksoi veteen upotetun älypuheimen korjaus ilman takuuta?

Vierailija
14.11.2017 |

Samsung Galaxy J3 putosi wc pönttöön kun vedin vessaa. Kunnolla mylläs ne kakkavedet siinä .Sammutin, ei enää avaudu. Paljon maksoi teillä vastaavan puhelimen korjaus, ilman takuuta, missä huollossa tahansa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli upouusi puhelin. Nyyh! Ei akkua saa itse irti.

Vierailija
2/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhdoin puhtaalla vedellä, takakansi auki ja kuivattelua -> pientä temppuilua. Kotona puhalsin paineilmalla liittimien aukot kunnolla kuivaksi ja vielä toimii pari vuotta uintireissusta.  Nokian viimeisiä Lumioita ennen MS-brändäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei  harrasteta älypuhelimen upotusta.

Vierailija
4/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään, jos teiltä löytyy riisipaketti! Upota kastunut puhelin riisiin, riisi imee kosteuden itseensä. Googlaa vaikka, jos et usko. Anna olla vuorokausi. Jos ei toimi, puhelin on entinen.

Älä kuitenkaan syö riisiä kuivauksen jälkeen :D

Vierailija
5/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootappa vaan akun omalle kohalle sattuu. Se on yks hujaus vaan kun se tippuu takin taskusta. Mulla oli fleece takki päällä, jossa avonaiset taskut. 

Joo riisiin olen upottanut joten saas nähdä. En jaksa uskoa että toimisi.

Vierailija
6/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku vitsi, puhelin maksaa uutena 150e. Luultavasti pelkkä tutkiminen että kannattaako korjata maksaa ainakin 50e.

Vierailija
7/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksanut mitään. Irrotin kannet ja akun ja laitoin suljettuun pussiin riisin kanssa pariksi päiväksi. Hyvin toimi taas.

Vierailija
8/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootappa vaan akun omalle kohalle sattuu. Se on yks hujaus vaan kun se tippuu takin taskusta. Mulla oli fleece takki päällä, jossa avonaiset taskut. 

Toisin kuin sinulla, minulla ei ole tarvetta ottaa puhelinta vessaan.Jos tarvitsen lukemista, selaan ihan vanhanaikaista lehteä. Älypuhelinta ei ole eikä  tule.

Vierailija
9/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin sinulla, minulla ei ole tarvetta ottaa puhelinta vessaan.Jos tarvitsen lukemista, selaan ihan vanhanaikaista lehteä. Älypuhelinta ei ole eikä  tule.

Kysyttiinkö tässä, että onko sinulla älypuhelin? Sitä minäkin.

Vierailija
10/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyykkikoneesta kuului ikävää kolinaa, kurkisin sinne ja huomasin että kännykkähän se siellä pyörii. Ohjelma seis ja kännykkä pois, vedellä huutelu ja sitten kuivumaan. Ei siitäkään saanut akkua irti. Varuiksi kuivattelin sitä muutaman päivän ja sen jälkeen se toimi hyvin vielä pari vuotta. Mutta se olikin Nokia eikä mikään Samsung.

Tiedät olevasi Nokia-puhelimen omistaja kun puhelimen tippuessa ilkeästi kulma edellä lattiaan, tulee sinulle ensimmäisenä mieleen, mahtoiko parkettiin tulla kolo. 

Vierailija
11/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu älypuhelin varmaan kymmenen vuotta. Koskaan ei ole yksikään kastunut, pudonnut niin että hajoaa eikä yhdestäkään ole näyttö haljennut.

Toki en pidä älypuhelinta ikinä esimerkiksi avonaisessa taskussa. Ei se tarkoita että jos älypuhelin ei kestä kastumista tai iskua että se välttämättä menisi rikki jos viitsii vähän varoa.

Vierailija
12/12 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelin kännissä venereissulla iphoneni. Sain matkavakuutuksesta puolet iphonen hinnasta tilille. Kännykkä toimii osaittain ihan normaalisti, mutta kosteuden takia puhelimesta meni rikki useampi komponentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan