Luetellaan täällä tekosyitä miksi juuri SINÄ et noudata paljastissimuotia
Eli sitä että kuljet kaikissa sisätiloissa rinnat paljaana. Esimerkiksi työpaikalla, ruokakaupassa, salilla jne jne.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot nännipihat ja pienet tissit jotka on kun tyhjät lapaset siitä lähtien kun lopetin imetyksen.
Niin ja tekosyysi on siis ___________?
Viiden lapsen jälkeen en voi antaa niiden roikkua vapaasti, kompastuisin niihin.
Vierailija kirjoitti:
Viiden lapsen jälkeen en voi antaa niiden roikkua vapaasti, kompastuisin niihin.
Muoviset, läpinäkyvät rintaliivit?
En jaksa koko aikaa hätistellä miehiä niiden kimpusta.
Vierailija kirjoitti:
Palelee
Ja olet sitä mieltä ettei palele kävellä ulkona talvella niljat, pää ja kädet paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot nännipihat ja pienet tissit jotka on kun tyhjät lapaset siitä lähtien kun lopetin imetyksen.
Niin ja tekosyysi on siis ___________?
Ei mulla ole tekosyytä vaan ihan oikea syy olla nolaamatta itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelee
Ja olet sitä mieltä ettei palele kävellä ulkona talvella niljat, pää ja kädet paljaana?
En suinkaan. En ole teini joka tarkenee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelee
Kuulostanko sinusta teiniltä?
Hiostaa, kun ne roikottaa mahaa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelee
Mielenvikaiselta ap vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelee
Mielenvikaiselta ap vaikuttaa
Ja sinusta paljasnilkkamuoti ei ole mielivikainen?
Minä en pysty pitämään edes avonaisia kaula-aukkoja palelematta, niin tuskin tarkenisin tuollaisenkaan muodin kanssa.
Paljastissimuoti? MIKÄ??? Se jos sä ap keksit jonkun sanan ja liität siihen toisen sanan = tissi, se ei tarkoita muotia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole olemassa.
Kyse on aivan tuoreesta aikuisten naisten muoti-ilmiöstä. Teinit joutuu lastenkotiin jos kävelee rinnat paljaana ihmisten ilmoilla, joten ne joutuu tyytymään paljasnilkkamuotiin. Aikuiset on selvästi järkevämpiä ja valitsee talvisin mielummin paljastissimuodin.
En voi ottaa vastuulleni sitä, että työpaikkani miesten niskat nyrjähtäisivät.
Vierailija kirjoitti:
En voi ottaa vastuulleni sitä, että työpaikkani miesten niskat nyrjähtäisivät.
Kovat on luulot ainakin.