Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET 10.04.2006

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana aamu, tyttö lähti äsken kouluun ja mies tuli yövuorosta ja on nyt nukkumassa. Minä olen hereillä hiljaisessa talossa ja nautiskelen ajatuksesta että olen tämän viikon lomalla! Nyt on siis hyvää aikaa liikkua. Olokin alkaa pikkuhiljaa olla parempi sen flunssan ja kivien jälkeen. Eilen jo polin 400kcal kuntopyörällä ja tänä aamuna tein pilatekset. Huomenna voisi harkita jo uimista. Tänään ei, mulla on aika kosmetologille ja kampaajalle. Kuten huomaatte, olen aivan äärettömän hyvällä tuulella : ) Iloa lisää se että, tämä liikkumattomuus ei ole lisännyt painoa. Vaaka näytti tänä aamuna jälleen 83kg.

Ilon ja onnen murusia teille kaikille lähettelee Sininen

Vierailija
2/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa nimien uusi järjestys

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]

60 kg, 53 kg, 54.1 kg, -0.8 kg, 5.9 kg, 1.1 kg, 3 vkoa,

[color=green][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 62 kg, -0.2 kg, 12 kg, 0 kg, 0 vkoa,

[color=fuchsia][b] Puppiska [/b]♥[/color]

84 kg, 58 kg, 63.4 kg, -3.0 kg, 20.6 kg, 5.4 kg, 8 vkoa,

[color=green][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 72.3 kg, -0.2 kg, 21.7 kg, 6.3 kg, 63 vkoa,

[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]

60 kg, 55 kg, 74.2 kg, -0.6 kg, -14.2 kg, 19.2 kg, 37

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 81 kg, 0.4 kg, 7 kg, 11 kg, 38 vkoa,

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

90.5 kg, 75 kg, 80 kg, -1.0 kg, 10.5 kg, 5 kg, 36 vkoa,

[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 81.4 kg, 0.0 kg, 5.6 kg, 9.4 kg, 16 vkoa,

[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 82.8 kg, 0.4 kg, 12.7 kg, 7.8 kg, 28 vkoa,

[color=green][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 77 kg, 83 kg, 0.0 kg, 18 kg, 6 kg, 12 vkoa,

[color=fuchsia][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 83.3 kg, 0.0 kg, 6.9 kg, 12.3 kg, 49 vkoa,

[color=green][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 86.9 kg, -0.1 kg, 3.4 kg, 11.9 kg, 18 vkoa,

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

87.5 kg, 68 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 19 kg, 55 vkoa,

[color=green][b] BM23 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 89.5 kg, 0.0 kg, 6.5 kg, 14.5 kg, 31 vkoa,

[color=blue]

Suurin vko pudotus:

[b]

1. sija => Puppiska : -3.0 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija => Perenna : 0 vkoa = Tavoite saavutettu !

2. sija => MariLotta : 3 vkoa

3. sija => Puppiska : 8 vkoa

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, BM23, Chicky, Emonamoha, Katti26, Körömölli, MariLotta, Minlee, Perenna, Puppiska, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku

Laihduttajia: 14

Painomme oli alussa: 1198 kg

Painamme nyt: 1081 kg

Tavoitepainomme: 952 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -5.1 kg

Paino tippunut v. 2006: 52 kg

Kokonaispainonpudotus: 117 kg

Matkaa tavoitteeseen: 129 kg

[/color][/size]

- Minlee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se viikko mennyt ihan ninnkuin toivoin. Pari viikkoa sitten olin jo alle pääsiäistavoitteen, mutta viimeksi tuli plussaa ja samoin nyt. Eli kokonaissaldo on melkein 1 kg plussaa, tavoitteeseen nähden. No pääsiäisenä tulee lisää eli jospa sitten vapun tietämillä saavuttaisi tuon pääsiäistavoitteen uudelleen.

Mutta tässä tiedot:

Minlee, 31 v

Paino viimeksi: 82.8 kg

Paino nyt: 83.3 kg

Muutos: +500g

Kokonaispudotus: 12.2 kg

Matkaa tavoitteeseen: 8.3 kg ( = 75 kg)

Pääsiäistavoite oli: 82.6 kg ... no voihan sitä vaa' alla käydä vielä to aamuna, jospa tilanne olisi vähän parempi....

Munarikasta pääsiäistä kaikille !

Kai se kevät vielä joskus tulee, vaikka aamulla tuprutti lunta vaikka kuinka (ainakin täällä Kaakkois-Suomessa).

- Minlee

Vierailija
4/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta tuli sittenkin, vaikka koko viikon näytti että paino ei putoa mihinkään vaikka pysyin pisteissä ihan kiltisti.

Eli siis:

Aloitus 81

Tavoite 60

Paino viime viikolla 74,2

Paino nyt 73,6

Pudotus -600 g

Olen tosi tyytyväinen, tällanen olis just kiva tahti.

Minlee: mulle oli jäänyt tohon yhteenvetoon jonkun muun lähtö- ja tavoitepaino

Tsemppiä kaikille oikein tosi paljon! Tää lähtis nyt töihin.

Vierailija
5/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heissan! Kylläpä on nahkea olo tulla näin järkyttävää plussaa tänne tunnustamaan, mutta näpyti näpyti nyt vaan...

Minlee, mä tuun kans takapakkikerhoon, alitin jo pääsiäistavotteeni, mutta nyt +1,3kg!!!!!!!!!!!!!!!!! ihan itse aiheutettua tämä. Koko vklopun syöpöttelyä. Mitenkähän tämä rouva aikoo sitten hoikkuutensa säilyttää?? No, onhan tuossa nesteitä suolaisista syömingeistä, ja menkat alkamassa, mutta seli seli sekin.

Noooh, lohduttaudun nyt vähän tässä sillä, että oonhan jo karistanu 14 voipaketillista viime syksystä, niistä 9 joulun jälkeen, että kärsivällisyyttä vaan. kai..

Nimi MariLotta

Ikä 30

Pituus 157cm

Lähtöpaino 60kg

Tavoite 53kg

paino viime viikolla 54,1kg

Paino tänään 55,4kg

Pääasiäistavoitteella: heitetty vesilintua

6/16 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlittiin laiuantaina Olivian 1vuotissynttäreitä ja tottahan toki piti maistella joka lajia mitä tarjottiinkin, vaikka yleensä ei tee yhtään mieli mitään ;o)!

Vaaka näytti kuitenkin tänä aamuna pudotusta eli viime viikon turvotukset ja hiukka päälle karistettu, mutta opääsiäistavoitteesta jäätiin oikein urakalaa viassiin..enää en edes muista mikä se oli :o(!!

Körömölli 28v

Paino viimeksi: 81.0kg

Paino nyt: 80.3 kg

Muutos: -700g

Kokonaispudotus: 7.7kg kg

Matkaa tavoitteeseen: 11kg(70kg)

Kaikille oikein muksaa Pääsiäistä ja tsemppiä :o)!!

Körömölli

Vierailija
7/16 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks sisunainen ei ole enää niin sisukas kun painonpudotuksen alussa, silloin tuntui että nyt läskeille kyytiä ja motivaatio oli korkea mut nyt on käyny niin et motivaatio on tipotiessään ja suklaata tekee mieli niin pirusti. olenkin tuota kiellettyä herkkua sitten syönyt kolmena päivä peräkkäin ja voi miten syyllinen olo sen jälkeen on aina ollut... ottaa kyllä oikeen aivoon tämä touhu.

Aamulla päätin että nyt aloitan jonkin uuden metodin jonka avulla pääsen taas pari kiloa alaspäin, no joo en vaan ole vielä keksinyt mikä tuo metodi olis....

Puntarilla oli kuiten kin eilen ihan kiva tulos +/- nolla eli paino suklaasta huolimatta oli samoissa lukemissa kuin viime viikolla.

ikä 31

paino alussa 90,1kg

paino viime vkolla 86,9

paino nyt 86,9

erotus 0g

tavoite 75 kg (saas nähdä mina vuonna tulee täyteen....)

hyvää pääsiäistä kaikille ja tsemppiä!!

-soikku-

Vierailija
8/16 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuu menossa munta lumentulo sen kun jatkuu... Taas on saanut hyötyliikuntaa kun pitää kolata tuo märkä sohjo pois pihatieltä että pääsee kulkemaan. Meidän pihalla kun käy taksi joka aamu hakemassa eskaripoikaa niin ei kehtaa pitää tie kovin huonossa kunnossa, ja helpottaahan se omatkin kulkemiset eikä kengät kastu joka kerta kun menee ulos.

Tulokseni tällä viikolla vaivaiset -300 g mutta onhan sekin jotain. Täytyy nyt varoa pääsiäisenä että nuo trullien karkit ei mene omaan suuhun. Sain muuten vihjeen jolla voi korvata pashan: laita rahkaan appelsiinia, makeutusainetta ja vaniljasokeria. Pitäisi kuulemma olla hyvää mutta en ole testannut vielä.

Meillä eletään nyt jännittävää aikaa, huomeniltana menemme hakemaan koiranpennun!

Hyvää pääsiäistä teille kaikille!

Vierailija
9/16 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Taas on pieni rako että ehdin ilmoitteleen lukemiani... kiirettä pitää!

3 viikkoon en oo ehtinyt jumppaileen mitään, katsellut vain, että mitä suuhuni laitan..

Taulukko seuraavanlainen:

Ikä: 23v.

Pituus: 164cm

Paino viime viikolla: 89,5

Paino nyt: 87,5g

Muutos: -2kg

Tavoitepaino: tavoitteet muuttuu jatkuvasti

Pääsiäistavoite: jokuhan se oli.. mutta en muista... oliko pari kiloa jostaki....

t. BM23

-BM23

Vierailija
10/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on ja vaaka näytti 84,4kg!!!

Eli 1,1kg plussaa!

Olen kyllä liikkunut ja syönyt hyvin :O)

Toivotaan, että tämä nyt on mieletön turvotus nyt...On kyllä sormukset uponneet sormiin.

Vierailija
11/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja koko muu perhe esikkoa lukuunottamatta ollaan oltu ja ollaan influenssassa..

En siis ole käynyt vaakalla, mutta ei sen kovin suuria pitäis näyttää kun en ole pahemmin repsahdellut.

Mieli on oikein hyvä ja keväinen, kunhan tästä lenssusta päästäis..

Annikalle onnea uudesta koiravauvelista, minkäslainen koira teille tulee??

Kaikille hyvää painonpudotusviikkoa, maanantaina pomppaan pinoon painoineni. Lauantaina olis kyllä kaverin synttärit tiedossa ja luvan kanssa herkuttelen, saattaapi näkyä painossa sitten=(

Kaunista ja lämmintä pääsiäistä kaikille!!!

Vierailija
12/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu on kyllä ihan " puhdas" sekarotuinen, eli vahinkopentu. Äiti dalmatialainen ja isä pk collien näköinen sekarotu. Ennestään meillä on myös sekarotuinen koiravanhus (12 v.), hän on 3/4 osaa pk collieta ja loput suomen pystykorvaa (moni luulee puhdasrotuiseksi). Saa nyt nähdä sitten kun aika kuluu minkänäköinen tuosta pennusta tulee, hän on pääväriltään musta valkoisella kauluksella, tassut ja hännänpää on myös valkoisia. Paljon täpliä ei ole muuta kuin etutassujen valkoisessa. Hän on narttupentu, nimeksi tulee Ronja. Pari tuntia enää niin lähdemme hakemaan pentua, ensi viikolla mulla on " hauvaloma" joten älkää huolestuko jos minusta ei silloin kuulu.

Hauskaa Pääsiäistä kaikille!

Vierailija
13/16 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa sisunaiset!

Ei kyllä tee mieli pinoutua tällä(kään) kertaa... taas nousi 500 gr, että hupsahti! Nyt en kyllä tiedä, miksi, kun kävin 2x jumpassa, 2x punttiksella (jopa lauantai-iltapäiväni uhrasin siihen- historiallista!), ja sitten veieläkävin piiitkällä kävelylenkillä... Sit söin kaikenmaailman kasvissose-sotkuja ym. terveellistä, ja litkin vettä litratolkulla.

Ehkäpä menkat? tai vanhuus? Mene, ja tiedä. Ehkäpä sitten ensi viikolla olis positiivisempaa kerrottavaa.

Alkupaino 90.5

paino nyt 80.5

muutosta + 500g

tavoite...unohdetaan koko juttu

Terveisin, sisuuntunut Chicky

Vierailija
14/16 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään takaisin kelkkaanne pian. Raskaus oli tuulimunaraskaus ja kaavittiin eilen. Kunhan jälki vuoto on loppu jne.. alan taas kunnolla treenaamaan ja kattomaan syömisiäni. On varmaan jo painoa tullut takasin ihan ikävän paljon. En oo vaa-assa käynyt kun en ole uskaltanut. Mutta syönyt olen ja paljon ja nyt suruuni vetänyt todella paljon kaikkea hyvää. En vielä seuraavaan punnitukseen osallistu, mutta eiköhän sit sen jälkeen jo jaksais yrittää laihtuakin taas.

Hyvää pääsiäistä!

15/16 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lämpimästi tervetullut takaisin, kun siltä vaan tuntuu!!

Kaikille oikein mukavaa Pääsiäistä :o)!!

t.körömölli

Vierailija
16/16 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ria, olen niin pahoillani... Toivotan sulle paljon voimia ja jaksamista!

Ja tosiaan, tervetuloa takasin heti, kun susta siltä tuntuu!

Onkohan kaikki sisunaiset lähteneet matkoille, kun täällä pinossa on ihmeen hiljaista? Me ainakin ollaan ihan vaan kotosalla -ihanaa!

Nyt pihalle nauttiman lämmöstä ja auringonpaisteesta!

Terkuin,Chicky

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi