Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ruokahaluni

13.11.2017 |

Mul on viime aikoina kadonnu ruokahalu. Ei ole viimiseen kahteen kuukauteen maistunu ruoka. Pelkkä ruoasta ajatteleminen tai sen näkeminen saa melkein oksennusrefleksin. Olen kerran jo oksentanutkin kun olen yrittänyt väkisin syödä. On ollut ennenki ruoka haluttomuutta mikä kesti noin 2vk ja nyt on kestänyt kauemmin ja alan olee hieman ihmeissäni mistä voisi johtua? Olen myös päivisin todella väsynyt. Lääkäris varmaa pitäs käydä kääntymässä mut ei jotenkaa oo uskaltanu. Auttakaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullahan se on. Lähettäisin sen ihan mielelläni sulle takaisin, mutten tiedä osoitetta. Mä voisin näin pimeään ja kylmään vuodenaikaan syödä ihan koko ajan 😳🐷Onko sulla mitään ruokaa, joka ei aiheuttaisi huonoa oloa? Ehkä jotain kevyempää? Migreeni tai asentohuimaus voi oireilla myös ruokahaluttomuutena ja huonovointisuutena, voisiko siitä olla kyse?

2/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mullahan se on. Lähettäisin sen ihan mielelläni sulle takaisin, mutten tiedä osoitetta. Mä voisin näin pimeään ja kylmään vuodenaikaan syödä ihan koko ajan 😳🐷Onko sulla mitään ruokaa, joka ei aiheuttaisi huonoa oloa? Ehkä jotain kevyempää? Migreeni tai asentohuimaus voi oireilla myös ruokahaluttomuutena ja huonovointisuutena, voisiko siitä olla kyse?

Jaa no en tiiä kyl voisko niistä johtuu🤔 söin just mandariinin eikä mitää tehny mut jääkaapis oli muuta ruokaa nii se kyllä laitto refleksin päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko raskaustesti on tehty?

4/6 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko raskaustesti on tehty?

Ei koska en usko että on mahdollista

Vierailija
5/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huolia? Itselläni ruokahalu katoaa ja tosiaan ruoan näkeminenkin oksettaa. Väkisin syönnistä ei tule mitään. Pahinta on jos joku tuputtaa ruokaa! Kun huolet helpottaa,ruokahalukin palaa. Onko siis joku ikävä elämänvaihe?

6/6 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko huolia? Itselläni ruokahalu katoaa ja tosiaan ruoan näkeminenkin oksettaa. Väkisin syönnistä ei tule mitään. Pahinta on jos joku tuputtaa ruokaa! Kun huolet helpottaa,ruokahalukin palaa. Onko siis joku ikävä elämänvaihe?

No joo itsekin miettiny että johtuisko vaa iha stressistä. Ei tosin ole ku pieni murhe, jos se on sit se mikä vaivaa.