Mies haluaisi mennä katsomaan Tuntematonta sotilasta kavereidensa kanssa. En aio päästää.
Ja leffan jälkeen parille oluelle, jossa siinäkin kestää muutama tunti. Elokuvakin kuulemma kestää kolme tuntia, että se onkin sitten se ilta siinä ja myöhään yöhön. Minä sitten kai hoidan lapsille iltaruoan ja nukkumaan ja käytän koiran ukona. Ei onnistu. Teeskentelen vaikka migreeniä, mutta en halua, että ukko lähtee vahtaamaan mitään tappelukuvaa, jossa ammutaan ihmisiä tuusan paskaksi.
Kommentit (16)
Onneksi minulla ei ole naista... Niitä harvoja kertoja kun siitäkin asiasta voi olla kiitollinen.
Miten niin et päästä?
Kai sun miehes on aikunen ihminen joka päättää itse?
Provohan tää on, mut rupes vaan ärsyttämään...
Provohan tämä, mutta surullista on, että tämän kaltaisia naisia on olemassa.. :(
ilmanmuuta menköön.sielähän voi olla jo Pikkujouluväkeä.on laitettu saapasta ja stay uppia ne saa miesten kalut kivikoviksi ja eikun ennen kotiin tuloa pikku panot kanki tyhjäksi paukutella
Ne menee kumminkin vaan katsomaan niitä tissejä.
0/5 - tänään pieni viaton lapsi menetti henkensä ja sinä et keksi muuta kuin jatkaa tyhmiä provojasi. Olet typötyhjä.
Vierailija kirjoitti:
0/5 - tänään pieni viaton lapsi menetti henkensä ja sinä et keksi muuta kuin jatkaa tyhmiä provojasi. Olet typötyhjä.
En usko että tämä päivä oli mitenkään poikkeuksellinen pienten viattomien lasten kuolemien määrillä mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tämä päivä oli mitenkään poikkeuksellinen pienten viattomien lasten kuolemien määrillä mitattuna.
Mikä olisikin hyvä syy olla provoamatta, vai mitä?
Tämä kuolema tänään on kuitenkin koskettanut suomalaisia, paitsi tuota ap:n kivisydäntä.
Sinulla ei taidakaan olla kavereita?
Niin pitääkin. Nationalismia ja kaikkea siihen liittyvää pitää vastustaa.
Röllimetsän peikko siellä vetelee melko heikkoa aloitusta, ei kukaan täysipäinen tuota kirjoittaisi tosissaan.
Oletko aina noin veemäinen ihminen?