Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa kun monet siviilipalvelusmiehet mainitsevat asiasta ansioluettelossa

Vierailija
13.11.2017 |

Eivätkö vätykset tiedä ettei sitä tarvitse mainita siinä. Harvemmin tuo tulee esille, ellei itse siitä mainitse. Joutaa roskikseen ainakin omalla kohdallani nuo hakemukset jossa se mainitaan 😆

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai heti yhden ikälisän sivarista. Jollei olisi maininnut ei olisi saanut. Ja näyttääkö aukko cv.ssä sitten paremmalta?

Vierailija
2/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun tää sama jonne tekee koko ajan näitä "huvittaa kun..."-avauksia, eikä ne koskaan toimi. Ap, olet vätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sulla huvit. Elämä on varmaan tosi tylsää jos huvia pitää hakea vieraan ihmisen ansioluettelosta.

Vierailija
4/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes vuoden työkokemus, miksi sitä ei pitäisi mainita?

Vierailija
5/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka sivarissa tehnyt samaa työtä kuin mihin on hakemassa, niin onhan se nyt järkevää mainita siinä. Kokemusta sekin on.

Vierailija
6/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-miehet ei pörrää vauva-palstalla. Sori ap :(

Vierailija
7/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan Halla-Aho sivariudesta pisteitä, kun haki persujen pj:ksi?

Vierailija
8/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivari oli huomattavasti parempi koulu ja kehittävämpi älyllisesti, kuin armeija. Molemmat tullut käytyä. Tuollaisen ennakkoasenteisen pomon alaiseksi en kyllä haluaisikaan, ja luultavasti ollutkin pelastus noille joiden hakemukset olet sivuuttanut. Huvitti se, että silloin kun kävin sivarin, niin suuri osa porukasta oli yliopiston opiskelijoita, it- alan yrittäjiä, lakimiehiä ja jopa yksi kapteeni. Paljon korkealle koulutettuja siis. Ehkä korvien välissä enemmän kuin monella muulla lampaalla, joille sopii se että ei tarvitse ajatella.

Vierailija
9/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajahan ei saa kysellä henkilökohtaisia asioita. joten olisi omituista että menisi kertomaan asiata joka katsottaisiin negatiiviseksi asiaksi. tietenkin jos hakee paikkaan, jossa ihmiset omaavat samanlaisen maailmankuvan, niin tuon maininnasta voi olla hyötyä. voi olla sellainenkin vaihtoehto että asuu pienellä paikkakunnalla ja työnhakija tietää että pienen puljun omistaja on armeijan käynyt henkilö, joka pitää maanpettureina armeijan käymättömiä henkilöitä. jos te toimisto on määrännyt hakemaan töitä jostain tuon kaltaisesta yrityksestä, niin voi mainita ettei ole armeijaa käynyt.

Vierailija
10/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahan se on laittaa että on Vänrikki. 

Vierailija
11/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas pienimunaisten puheita...

"Mä oon niin jotain"

Vierailija
12/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vänrikki Nappula. 😂

Vierailija
13/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se plussaa jos lukee että on käynyt armeijan. Se varmistaa että hakija on ohjailtavissa oleva lammas joka seuraa johtajaa vaikka jyrkänteen yli. Sivarin käyneistä ei aina ole varmuutta kun työnantaja pelkää että voivat ajatella omilla aivoillaan.

Vierailija
14/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se plussaa jos lukee että on käynyt armeijan. Se varmistaa että hakija on ohjailtavissa oleva lammas joka seuraa johtajaa vaikka jyrkänteen yli. Sivarin käyneistä ei aina ole varmuutta kun työnantaja pelkää että voivat ajatella omilla aivoillaan.

sivarin käynyt voi olla myös lusmuilija joka ei halua ottaa vastuta tekemisistään.

Vierailija
15/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö vätykset tiedä ettei sitä tarvitse mainita siinä. Harvemmin tuo tulee esille, ellei itse siitä mainitse. Joutaa roskikseen ainakin omalla kohdallani nuo hakemukset jossa se mainitaan 😆

Itse sivarina mainitsen asiasta juuri sen takia, etten joutuisi kaltaisiesi vatipäiden johtamaan firmaan töihin. Eli kumpikin voittaa. Minä vaan en tee siitä niin suurta numeroa kuin sinä, pikkuisilla aivoillasi ajatteleva siellä 😊

Vierailija
16/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni teki vuosia töitä samalla alalla, jonka oppi sivarissa. Eikä olisi niitä duuneja saanut ilman että olisi laittanut sivarikokemuksen CV:hen.

Vierailija
17/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivarit itse kokevat olevansa jotain elämää suurempia filosofeja ja pitävät armeijan käyneitä lampaina Itsessäni se herättää kuitenkin heti  ärsytystä ja ihmetystä. Se ei saisi vaikuttaa rekryissä, mutta takuulla vaikuttaa jos rekrytoijalla on oma vahva näkemys asiasta. Kertoohan se ihmisestä paljon, eikä kaikkien mielestä positiivista. On paljon aloja, joissa ei merkitystä ja jonne kyseistä porukkaa kerääntyy, mutta uskallan väittää, että jossain liike-elämässä tai yksityispuolella sivarius  on pitkä miinus. Sivareiden ylimielinen  asenne on ärsyttävää. Kaikille armeijan käyminen ei ole ollut mikään elämää suurempi juttu, ovat käyneet sen ja osa hyvin menestyksekkäästi ilman sen suurempia analysointeja. Olen tästä puhunut miespuolisten kanssa paljon ja jokainen on sanonut samaa. Yhtä hyvin voisi ajatella , että sivarit ovat vikisijöitä ja erikoisuuden tavoittelijoita. Sitä vastoin armeijan käyneet naiset aiheuttavat positiivisia tuntemuksia. 

Vierailija
18/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä ja minun ideologiani. Minä en mene armeijaan, koska se on vastoin minun ideologiaani. Kuljen sammareissa haisevat rastat päässä, joogaan ja olen vegaani. Minä opiskelen kuvataidetta ja minä en mene armeijaan, kun se sotii ideologiaani vastaan. Minä olen minä. Minä olen niin helvetin älykäs ja tiedostava. Helvetin hienoa, hyvin menee Suomi!

Vierailija
19/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivarit itse kokevat olevansa jotain elämää suurempia filosofeja ja pitävät armeijan käyneitä lampaina Itsessäni se herättää kuitenkin heti  ärsytystä ja ihmetystä. Se ei saisi vaikuttaa rekryissä, mutta takuulla vaikuttaa jos rekrytoijalla on oma vahva näkemys asiasta. Kertoohan se ihmisestä paljon, eikä kaikkien mielestä positiivista. On paljon aloja, joissa ei merkitystä ja jonne kyseistä porukkaa kerääntyy, mutta uskallan väittää, että jossain liike-elämässä tai yksityispuolella sivarius  on pitkä miinus. Sivareiden ylimielinen  asenne on ärsyttävää. Kaikille armeijan käyminen ei ole ollut mikään elämää suurempi juttu, ovat käyneet sen ja osa hyvin menestyksekkäästi ilman sen suurempia analysointeja. Olen tästä puhunut miespuolisten kanssa paljon ja jokainen on sanonut samaa. Yhtä hyvin voisi ajatella , että sivarit ovat vikisijöitä ja erikoisuuden tavoittelijoita. Sitä vastoin armeijan käyneet naiset aiheuttavat positiivisia tuntemuksia. 

Koitat kumota yleistyksen yleistämällä itse. Menikö nyt ihan nappiin?

Vierailija
20/38 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä ja minun ideologiani. Minä en mene armeijaan, koska se on vastoin minun ideologiaani. Kuljen sammareissa haisevat rastat päässä, joogaan ja olen vegaani. Minä opiskelen kuvataidetta ja minä en mene armeijaan, kun se sotii ideologiaani vastaan. Minä olen minä. Minä olen niin helvetin älykäs ja tiedostava. Helvetin hienoa, hyvin menee Suomi!

Minäminäminä menen armeijan koska kaikki muutkin ja koska se on isäm maallista, en ehkä haluaisi mennä, mutta menen koska en halua leimautua sammareissa kulkevaksi rastapäiseksi joogaajaksi joka on vegaani. Olen vellihousu pelkuri ja menen massan mukana. Minä olen minä, olen niin hieno ja mahtava ja isämmaallinen ihminen ja kaikkein paras! Osaan myös ampua pyssyllä ja juosta sinne suuntaan minne käsketään!