Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nykyfeministit ovat naisten syrjinnästä ja naisiin kohdistuvasta väkivallasta?

Vierailija
13.11.2017 |

Onko nykyfeministit vielä voimissaan vai onko naisen itsemääräämisoikeus koskemattomuudestaan nykyfeministeille vielä tärkeää? Julkisuudessa niin harvoin näkee feministien kannanottoja aiheesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykyfeministeistä yleensä, mutta minä ajattelen, että on edelleen olemassa sukupuolittuneita rakenteita, joiden mukaan mies on default-ihminen jolla on enemmän oikeuksia kuin naisilla, ja naisiin miesten taholta kohdistuva väkivalta on osin seurausta näistä rakenteista.

Minä vastustan kaikkia ajatusjärjestelmiä, jossa "kulttuuri", "tavat" tai "uskonto" menevät perusihmisoikeuksien edelle.

Käsittääkseni nämä ovat kyllä tärkeitä teemoja nykyfeminismille.

Vierailija
2/3 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että feministit ovat äänekästä sakkia jotka pitävät meteliä yhteiskunnan epäkohdista mutta aika hiljaa feministit ovat julkisuudessa olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nykyfeministeistä yleensä, mutta minä ajattelen, että on edelleen olemassa sukupuolittuneita rakenteita, joiden mukaan mies on default-ihminen jolla on enemmän oikeuksia kuin naisilla, ja naisiin miesten taholta kohdistuva väkivalta on osin seurausta näistä rakenteista.

Minä vastustan kaikkia ajatusjärjestelmiä, jossa "kulttuuri", "tavat" tai "uskonto" menevät perusihmisoikeuksien edelle.

Käsittääkseni nämä ovat kyllä tärkeitä teemoja nykyfeminismille.

Feministit ovat Unelman kannattajia, joten ei paljoa feministeillä ainakaan yläpäätä pakota.