Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin naisen jolle riittäisi seksi harvemmin?

Vierailija
13.11.2017 |

Sanotaan nyt alkuun että olen mies joka pitää seksistä.

Parisuhteessa olen aina ollut tosi halukkaiden naisten kanssa, ja se on ollut aika ahdistavaa. Kaamea kiukuttelu ja "enkö kelpaa sulle" hajoilu alkaa aina jos ei jaksa tai ehdi harrastaa seksiä. Olen sitten monesti nöyrtynyt haluttomaan seksiin, joka on siis käytännössä vain mekaaninen suoritus joka täytyy saada alta pois.

Seksi on kivaa, mutta ei rutiininomaisesti joka tai edes joka toinen päivä. Kerran (ehkä joskus pari kertaa) viikossa ja välillä pidempää taukoa välissä olisi minulle paras. Näin seksi pysyy minusta läheisempänä ja hienompana. Tietenkin alkuhuuma on eri asia, eli puhun seksistä arjessa.

Onko naisia joilla on samanlaisia ajatuksia seksin suhteen kuin minulla? En ole vielä yhteenkään törmännyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut oikealle palstalle.

Vierailija
2/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin suhteellista. Itse tunnen olevani ihan kamalan halukas, vaikka minulle kerta viikossa olisi hyvä tai jopa paljon. Vaan kun miestä kiinnostaa näemmä puolentoista vuoden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei ole olemassa. Kaikki miehet haluavat seksiä aina ja kaikkien kanssa ja naiset ovat ainoita haluttomia, jotka rajoittavat miesten ihmisyyttä pihtaamalla. Näin olen oppinut miesten kommenteista palstalla.

Vierailija
4/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai pari kuussa on sopiva tahti. Olisi ihan kamalaa, jos pitäisi päivittäin harrastaa.

N30

Vierailija
5/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tai pari kuussa on sopiva tahti. Olisi ihan kamalaa, jos pitäisi päivittäin harrastaa.

N30

Tuokin voisi olla aika hyvä. Kerran entinen naisystävä kyseenalaisti suhteemme tilan kun emme olleet harrastaneet seksiä kolmeen päivään.

Ap

Vierailija
6/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kuukaudessa on mustakin sopiva määrä. Spermassa on niin älyttömän paljon voimaa ja ravinteita, että tarvitsen sitä itse mahdollisimman paljon urheilevana miehenä.

Vierailija
7/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Tuokin voisi olla aika hyvä. Kerran entinen naisystävä kyseenalaisti suhteemme tilan kun emme olleet harrastaneet seksiä kolmeen päivään.

Ap

Mistä löytyy noin hienoja naisia? Olen tavannut vain noita 2 kertaa kuussa naisia.

Vierailija
8/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin 5-10 kertaa kuussa nainen. Mutta jos menee siihen, että kerran kuussa tai pari kertaa vuodessa niin sitten ei kyllä enää homma toimi. 

Vierailija
9/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap:n toivoma tahti ole oikein hyvä suurelle joukolle naisia, nyt vaan jatkat etsintää, kyllä se sopiva löytyy.

Vierailija
10/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän juuri tuollaisia naisia suurin osa on.

Vierailija
11/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on useampikin ketju missä haluttomat naiset valittavat miehensä innokkuutta. T

Pariskunnan olisi hyvä olla samoilla linjoilla tässäkin asiassa. Itse haluan useammin. Ex-mies oli pihtari enkä srllaista enää huoli. Sinkkuna saan seksiä niin paljon kuin haluan.

Vierailija
12/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa viikossa /

... täytyy nussia... ...

Tämä on ikuisuuskysymys. Vastaus lienee jossain 0-X kertaa välimaastossa. Ehkä niin että on edes itse tyytyväinen. Kaveri ei välttämättä ole koskaan tyytyväinen. Sellainen ruikuttaja on opetettava tavoille, pantava pellolle tai koettava kestää kunnes kuolema teidät erottaa.

Jos toinen ei jaksa, kehtaa tai ei sillä kertaa huvita, odottele otollisempaa hetkeä, onanoi tai pikatreffaa joku aina varma nakki. Rauhaisaa adventtia!

Vierailija
13/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sellainen 1-2 kertaa viikossa on aika sopiva määrä seksiä, onneksi mies on samoilla linjoilla. Stressasin itse ennen että mistä löydän miehen joka ei halua koko ajan mutta onneksi sattui tulemaan vastaan. Meillä ei ollut edes sellaista alkuhuuman 3x päivässä pupuvaihetta mikä monilla kuulemma on, mä en jaksaisi sellaista edes vastarakastuneena.

Vierailija
14/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Kirjoitatko minun elämästäni? Olen nainen 35 vuotta. Mies kyseenalaistaa aina suhteemme jos en anna useamman kerran viikossa. Eli 3pv on jo kipurajoilla hänelle. Itselleni henkinen syttyminen on tärkeää. Tekee vain kipeää kun liukkailla liukastelee...

Vierailija
15/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna ja juhannuksena on meille sopiva määrä laittaa lihaa piiloon.Naimisissa jo 4vuotta.

Vierailija
16/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei aina ole se kynnyskysymys. Muutkin tarpeet voivat naamioitua seksin haluamiseksi. Nainen voi hakea mieheltään seksiä, vaikka kyse on siitä, että nainen haluaa vain miehen osoittavan naisen olevan viehättävä ja kaunis tai haluaa miehen osoittavan naiselle hellyyttä. 

Vierailija
17/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko naisilla lapsia. Jos on 3 lasta ja yli 40-vee saat seksiä korkeintaan kerran vuodessa.

Vierailija
18/19 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa viikossa /

... täytyy nussia... ...

Tämä on ikuisuuskysymys. Vastaus lienee jossain 0-X kertaa välimaastossa. Ehkä niin että on edes itse tyytyväinen. Kaveri ei välttämättä ole koskaan tyytyväinen. Sellainen ruikuttaja on opetettava tavoille, pantava pellolle tai koettava kestää kunnes kuolema teidät erottaa.

Jos toinen ei jaksa, kehtaa tai ei sillä kertaa huvita, odottele otollisempaa hetkeä, onanoi tai pikatreffaa joku aina varma nakki. Rauhaisaa adventtia!

Mikä vika näissä neuvoista oli? Mitä muita vaihtoehtoja faktisesti on? Naisilla on joku kumma kaikkivoipaisuus fantasia, että koko maailmankaikkeus pyörii heidän mustan aukon ympärillä ja miesten on nöyrästi kumarrettava sitä itsensä unohtaen.

Vierailija
19/19 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen sanoisin, että löydät tuollaisia naisia Suomesta ja joka paikasta. Kunhan vain jatkat seurustelua yli 3 vuotta, että älä vaihtele niitä naisia vaan pidä joku jos vain mahdollista. Sen jälkeen luultavasti saat olla tavoitteessasi muutamia vuosia ja sitten ei enää tarvitse murehtia turhan tiukasta tahdista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän