HS: "Kukaan älykäs ja kaunis nainen ei halua seurustella työttömän kanssa"
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005446769.html?utm_campaign=tf-HS&ut…
Miesten syrjäytyminen on naisten vika, joko siksi etteivät huoli työtöntä tai eivät ole tarpeeksi älykkäitä ja kauniita.
Kommentit (29)
Nämä jotka esittävät huumediileriyden olevan jokin este älykkään ja kauniin naisen seurustelulle, osoittavat ainoastaan oman vajaavaisuutensa hyväksyä elämän realiteetteja. Se että tuomitsee jonkun alimmaksi kastiksi tuntematta itse henkilöä osoittaa sen ettei itse tuomitsija ole hyvää seurustelu matskua, vaan pinnallinen sekä paljon muuta sellaista joka ei herätä kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä siis syrjäytynyt 28-vuotias mies aloitti tarinansa lauseella "pahinta tässä on, että kukaan älykäs ja kaunis nainen ei halua seurustella työttömän ja kouluttamattoman miehen kanssa" - mulla on kyllä empatiaa tällaisia ihmisiä kohtaan, mutta kieltämättä toi lause pisti silmään.
Ei hän kyllä syyttänyt naisia syrjäytymisestään, valitti vain ettei tule saamaan ketään.
Toimittaja ei kirjoita juttua haastateltavan sanelun mukaan, vaan on aloittanut jutun harkitusti noilla sanoilla herättääkseen lukijan kiinnostuksen ja luodakseen tietyn draaman kaaren juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy laittaa taas kädet kyynärpäitä myöten ristiin siitä onnesta, että on ruma ja tyhmä nainen - tuollaiset aarteet kiertävät kaukaa ja ovat vain kauniiden ja älykkäiden (no fiksukin kelpaa paremman puutteessa) riesana. Ja se todella on onni, sillä juuri nämä pinnallisimmat ja narsistisimmat eivät onneksi edes huomaa minua. Ennen olen ajatellut omahyväisesti, että mulla on vain hvtin hyvä miesmaku, kun olen seurustellut vain fiksujen ja mukavien miesten kanssa, mutta tässähän se oikea syy onkin.
Mutta hyvin vttuiltu tuo juttu kokonaisuudessaan: 'naiset ovat prinsessoja, joilla on mahdottomat vaatimukset' - sanoo luuseriprinssi, jolla on mahdottomat vaatimukset. Päivän huumoripläjäys!
Niinhän se on. Kauniilla naisilla on kyllä laajempi miesvalikoima, mutta ei siitä loppupeleissä ole kuin haittaa, koska suuri osa siitä valikoimasta on juuri näitä ö-luokan tyyppejä, joita sitten joutuu tyrkkimään syrjemmälle tai muuten välttelemään. Pahimmassa tapauksessa tällaiset tyypit säikyttävät pois ne hyvät miehet pyöriessään siinä jaloissa kukkoilemassa. Rumalla naisella ei ole tätä ongelmaa (jos ei lasketa valomerkin aikaisia umpikännisiä ja epätoivoisia iskuyrityksiä). Lisäksi nuorena voi hölmöyksissään sokaistua jonkun narsistin lurituksista ja ottaa ne todesta - rumaa naista tällaiset narsistimiehet eivät edes noteeraa, koska heidän arvolleen ei ruma nainen sovi.
Eipä huolta. En minäkään seurustelisi Valtterin sielunsiskon kanssa.
Kummallista. Olen samanlainen kuin tämä valkoinen poju, mulla on tarkat laatuvaatimukset miehelle. Ja kun en ole sellaista löytänyt tai saanut, olen ollut ilman. Silti en koe mitenkään olevani syrjäytynyt, enkä ole katkera sen enempää miehille kuin kenellekään muillekaan. Kun se on ollut ihan minun oma valintani, ne laatukriteerit nimittäin, niin ei voi kuin vain itseä syyttää. Eikä minun elämäni ole kiinni munassa niin tiukasti kuin se tuntuu olevan näillä miehillä kiinni pllussa. Ilmeisesti näillä miehillä ei ole vtun ulkopuolista elämää.
Mut joka tapauksessa - on todella ahdistavaa tällaiset ihmiset, jotka on näin riippuvaisia toisista ihmisistä. Ikuisia vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, tavallinen nainen ei kelpaa edes työttömälle. Pitää olla kaunis ja älykäs : )
No jos tyyppi kirjottaa ällän paperit niin tuskin kiinnostaa mikään eri tasolla oleva lähärilissu
Ihan sama jos on ällän paperit, jos olet rikollinen huumediileri niin olet alhaisinta kastia.
Itsensä on helppo laittaa WT-kastiin, ja vaikea saada sieltä pois.
Otsikkoon: Osa älykkäistä naisista ei seurustele mihen ammatin kanssa! :) Laiskuus ja saamattomuus, on toki eriasia, mutta elämäntilanteita on erilaisia, ja tästä syystä elämän-mittaisia avioliittoja ei ole enää ole olemassa, koska kellään ei mene hyvin aina.
Ei se silti tee tyhmemmäksi eikä poista älykkään seuran tarvetta