Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kirjoittaisin kirjan, en kiittäisi esipuheessa ketään

Vierailija
13.11.2017 |

Siis sellaisen kirjan, jonka esipuheessa monasti kiitellään toisia. Eikö perheen ja läheisten tehtävä ole olla apuna ja tukena, miksi siitä pitää kiittää? :D Lisäksi en mä koe, että he ovat mulle olleet apuna. Lapsistani haluaisin ennemminkin sanoa moitteita, miten eivät olleet hiljaa kun halusin rauhaa yms, vaikka sitä ei varmaan voisi sanoa tulematta väärinymmärretyksi. Jos kirja olisi vaikkapa sadistiäidistä toipumiseen liittyvä, minun odotettaisiin kiittelevän varmaan terapeuttejani, mutta miksi? Hekin olisivat tehneet rahalla maksettua työtään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä tiedä miksi olisin kiitollinen äidilleni siitä, että hänen sadistisuutensa muokkasi elämääni? Olen aivan varma, että elämäni ois ollut parempaa ilman sitä, tai jos olisin saanut apua siihen muilta ihmisiltä. Minulla on oikeastaan kaikki syyt vihata kaikkia, kun eivt ymmärtäneet, eivätkä auttaneet eivätkä tukeneet. Mies ja auttaneet terapeutit ovat ainoastaan tehneet sen, mitä kaikkien muittenkin olisi kuulunut tehdä, jotta en vihaisi heitä.

Mitä vittua Kivikissaäiti nyt taas?! Sama virsi päivästä toiseen. Etkö tajua, että olemme tuota kuulleet jo kyllästymiseen saakka? Ketään ei kiinnosta sinä ja äitisi.

Vierailija
22/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestaan en lue muita kirjoja, kuin sellaisia joissa kiitetään esi- tai jälkipuheessa muita.

Kiitätkö myös omasta työstäsi ja paikan saannista omaa kumppaniasi, äitiäsi ja lapsiasi, että jaksat siellä käydä? Entäs jos juuri näiden ihmisten takia ei oikein jaksaisi?

Onkos sinulla joku vamma tai muu ongelma?

Ole nyt vittu looginen. Silleenhän meidän kuuluisi tehdä, jos kirjojen esipuheessakin kiittäisimme heitä, että kirjoitimme kirjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä tiedä miksi olisin kiitollinen äidilleni siitä, että hänen sadistisuutensa muokkasi elämääni? Olen aivan varma, että elämäni ois ollut parempaa ilman sitä, tai jos olisin saanut apua siihen muilta ihmisiltä. Minulla on oikeastaan kaikki syyt vihata kaikkia, kun eivt ymmärtäneet, eivätkä auttaneet eivätkä tukeneet. Mies ja auttaneet terapeutit ovat ainoastaan tehneet sen, mitä kaikkien muittenkin olisi kuulunut tehdä, jotta en vihaisi heitä.

Mitä vittua Kivikissaäiti nyt taas?! Sama virsi päivästä toiseen. Etkö tajua, että olemme tuota kuulleet jo kyllästymiseen saakka? Ketään ei kiinnosta sinä ja äitisi.

En tajua.

Vierailija
24/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestaan en lue muita kirjoja, kuin sellaisia joissa kiitetään esi- tai jälkipuheessa muita.

Kiitätkö myös omasta työstäsi ja paikan saannista omaa kumppaniasi, äitiäsi ja lapsiasi, että jaksat siellä käydä? Entäs jos juuri näiden ihmisten takia ei oikein jaksaisi?

Ole nyt vittu looginen. Silleenhän meidän kuuluisi tehdä, jos kirjojen esipuheessakin kiittäisimme heitä, että kirjoitimme kirjan.

Kuka käskee olla looginen? Melkoinen typerys olet, jos kuvittelet että sinun pitää joka asiassa seurata loogisuuden kaavaa. Teet itsestäsi jonkinlaisen ihme invaliidin.

Vierailija
25/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee olla looginen? Melkoinen typerys olet, jos kuvittelet että sinun pitää joka asiassa seurata loogisuuden kaavaa. Teet itsestäsi jonkinlaisen ihme invaliidin.

No ei tietenkään tarvitse. Kysyinkin, että kiitätkö...jne? Oisit voinut vastata, että "en". Niin miksi sä alat sössöttää, että oonko mä sairas?

Vierailija
26/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla looginen, mutta älä sitten väitä, että olet, jos et ole. Se on mun pointti.

Vierailija
27/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sä siis väittänytkään, että olet, paitsi hiukan tuli sellainen tunne, että haluat tulla uskotuksi loogiseksi, vaikket sitä ole, ja jos epäloogisuutesi paljastamista riskeerataan alat kysellä toiselta onko tämä sairas. En tykkää siitä.