Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisyys tatuointia ottaessa

Hmm
12.11.2017 |

Hassu mietintä sunnuntai iltaan.
Tietääkö joku miten toimitaan tatuointiliikkeessä NAISasiakkaan suhteen joka ottaa tatuointia esim rintojen alle?
Yleensä noi tatuointiliikkeet ovat aika pieniä/sellaisia että tatuointi paikalle näkyy aikalailla joka suunnalta joten jos siinä ollaan esim. rintojen alle tekemässä tatuointia ollaanko siinä ihan tissit paljaana näyteikkunoiden edessä/muille asiakkaille yms :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kirjoitti:

Hassu mietintä sunnuntai iltaan.

Tietääkö joku miten toimitaan tatuointiliikkeessä NAISasiakkaan suhteen joka ottaa tatuointia esim rintojen alle?

Yleensä noi tatuointiliikkeet ovat aika pieniä/sellaisia että tatuointi paikalle näkyy aikalailla joka suunnalta joten jos siinä ollaan esim. rintojen alle tekemässä tatuointia ollaanko siinä ihan tissit paljaana näyteikkunoiden edessä/muille asiakkaille yms :D

Ollaan. Myös pienet yhden gynekologin vastaanotot ovat arveluttavia. Tutkimukset kun tehdään katuvalaistuksessa.

Vierailija
2/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen on väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa tatuointia rinnan alle? Ei sitä sieltä enää näy, ku rupsahtaa ja ikää tulee ja tissit venyy napaan asti.

Vierailija
4/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, tatuoijakin pitää silmät kiinni.

Vierailija
5/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä rinnan alle mutta alueelle kuitenkin siten että täytyisi olla ilman rintsikoita.

Mietin koska olen monesti nähnyt liikkeessä paidattomia miehiä jotka istuu tatskattavana enkä kuitenkaan koskaan naisia.

- aloittaja -

Vierailija
6/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko ottaa wt leiman mikö on koko elämän ihossa? Älä ota ja jos on pakko niin osta kioskista niitä lasten purkkia missä tulee mukana leikki tatskoja ja laita se tissiin.

Vierailija
7/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmittavat bikinit päälle? Niitä voi tarpeen tullen nostaa vapaammin mutta kuitenkin peittävät strategiset paikat. Tai pyyhe tissien peitoksi. Nännit kai teipataan piiloon yleensä tuollaisia ottaessa?

Vierailija
8/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi hyvä luoja en ole itse ottamassa yhtään mitään :D MIETIN miten näissä yleisesti toimitaan kun eletään yhteiskunnassa missä jengillä on ongelma naisten nännien kanssa eikä "julkisilla" paikoilla ole naisten ok olla yläosattomissa.

Jätkät voi kuitenkin istua puol alasti tatuoitavana vaikka kenen edessä.

- Aloittaja-

Vierailija
9/10 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet useinkin nähnyt yläosattomia miehiä tatuointistudioissa niin taidat vierailla niissä useammin kuin suurin osa palstalaisista. Joten ensi kerralla kun olet vastaavassa paikassa, voit ihan vapaasti kysäistä työntekijöiltä.

Mä en tiedä. Neljä kertaa tatuointistudiossa käyneenä en ole itse kerennyt näkemään paidattomia miehiä.

Vierailija
10/10 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minä käyn on takahuone/syvennys ja edessä verhot tai sitten kokonaan ympärillä verhot .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi