Kuukautiset loppuivat kesken ? NEUVOA
Moi!
Syön yasmin pillereitä, ja olin juuri syönyt kaksi laattaa pillereitä putkeen, laattojen aikana otin yhden pillerin myöhässä mutta 12h sisällä. Kuukautiset alkoi normaalisti perjantaina niikuin piti ja jatkui runsaana koko lauantain jolloin minulla oli tamppooni käytössä 24h, tänään sunnuntaina kuukautiset loppuivat illalla kuin seinään, ei muuta kuin pientä vuotoa, mula on tänään ollut tosi kova stressi, ja eilen myös joten voiko tää olla syy kuukautisesten loppumiseen vai onko mahdollisuus että olen raskaana ?
Kommentit (9)
Itsellä saattaa kuukautisissa olla joskus välipäivä jolloin vuotoa ei tule, tai tulee niukasti ja seuraavana päivänä taas vuoto jatkuu. En usko että olet raskaana. Tee testi jos arveluttaa.
Vaikuttaa terminaalivaiheen aivosyövältä joka on levinnyt myös kohdunkaulaan. Ainoa järkevä teko on siirtyä saattohoitoon
Et ole raskaana kun olet pillereitä syönyt ja vielä tyhjennysvuotoakin tullut (aina noita syödessä ei edes tule, eikä sekään tarkoita raskaaksi tuloa).
Ei ole mitenkään huolestuttavaa tuo. Varsinkin kun syö useampia laattoja pillereitä putkeen niin tulee kaikenlaisia efektejä monille välillä, esim. tyhjennysvuotoa ei aina tule lainkaan kun sen "kuuluisi", tai se on lyhyempi tai pidempi kuin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa terminaalivaiheen aivosyövältä joka on levinnyt myös kohdunkaulaan. Ainoa järkevä teko on siirtyä saattohoitoon
Ai? Voiko olla totta? Nyt pelottaa
-Ap
Menkkäränkkä kirjoitti:
Ei sillon raskaana oo jos menkat on kuitenki alkanu.
Voi olla.
Nyt on oikosulku, mutta se jossa alkaa kasvaimia tulemaan. Sitten kipua. Yleinen naisten vaiva.
Ei sillon raskaana oo jos menkat on kuitenki alkanu.