Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka usein voiveitsi pesuun?

Vierailija
09.04.2006 |

Olenkohan jotenkin outo, kun minua öklöttää miehen perheen tapa? Siellä nimittäin voiveitsi, juustohöylä ja vihannesveitsi on sellaisessa lootassa ja niitä käytetään koko päivä pesemättä/huuhtomatta välillä?

Minä otan aina leipiä tehdessä puhtaan veitsen laatikosta. Juustohöylää käytän yleensä pari-kolme kertaa ennen kuin laitan sen pesuun ja otan uuden höylän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten oot ratkaissut - meillä yritetään toimia mun mallin mukaan (eli pesuun joka kerran jälkeen) omassa kotona, mutta miehen vanhempien luona yritän venyttää pinnaa...

Vierailija
22/22 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tehdä leivät sitten silleen puolisalaa, ettei kukaan ala kommentoimaan minulle.

Kotona ollessa mies kyllä tietää mikä on käytäntö ja jos hän tekee minulle leipää hän joko ottaa uuden veitsen laatikosta tai sitten pesee vanhan voiveitsen. Itse käyttäisi varmaan montakin päivää samaa veistä, mutta pistän aina nähdessäni jossain pöydällä lojumassa sen pesuun.

AP

Vierailija:

Kerro miten oot ratkaissut - meillä yritetään toimia mun mallin mukaan (eli pesuun joka kerran jälkeen) omassa kotona, mutta miehen vanhempien luona yritän venyttää pinnaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi