Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin niin, että kaikki muut innostuneempia isänpäivän vietosta paitsi itse isi?

Vierailija
12.11.2017 |

Niin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ei ole koskaan ymmärtänyt isänpäivän tarkoitusta. Äitienpäivä on hänen mielestään hyvä asia.

Itse tyytyisin vain onnittelemaan jos sitäkään, mutta siskoni haluaa hössöttää. Menee isälle kakkuineen ym tarjottavineen ja hänen lapsillaan on omat lahjapaketit mitkä antaa pappalle.

Taas tänä vuonna sanoin siskolle, että isä ei halua mitään juhlia, kun isä oli näin sanonut minulle. Mekin ollaan siskon kanssa jo yli nelikymppisiä ja hänkin tietää varsin hyvin ettei isää tämä päivä kiinnosta.

Vierailija
2/2 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä! Mun lapset on innoissaan tehneet kortteja ja leiponeet kakkua isille, minä myös koen isänpäivän tärkeäksi. Mieheni lapsuuden perheessä ei olla juuri juhlittu synttäreitä, joulua tai mitään muutakaan, niin joutuu nyt aikuisena vähän opettelemaan arjen katkaisevaa juhlintaa! Oma isäni ollut yleensä hirvimetsällä isänpäivän, joten lapsuudessa isänpäivä juhlittu yleensä etukäteen isän kanssa ja vaaria juhlittiin koko suvun kesken varsinaisena isänpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi