Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä edes yksinäinen

12.11.2017 |

Moikka. Mä oon 18 tyttö vuotias. Opiskelen viereisellä paikkakunnalla ja toista vuotta nyt. Alkuun kun menin kouluun enää ollu ihan varma kenenkaa sielä olisin mut lopulta sain semmosen 3 hengen porukan parin tytön kanssa aikaiseksi. Eilen he kuitenkin ilmoittivat etteivät enää halua olla mun kanssa missään tekemisissä ei vapaa ajalla eikä koulussa enkä saa esimerkiksi syödä enää heidän seurassaan. Syy on kuulemma siinä että riidellään liikaa. Joka tarkoittaa siis sitä että olen useamman kerran loukkaantunut kun kerta toisensa jälkeen mut unohdettiin porukasta varsinkin vapaa ajalla. Viimeisin juttu oli pari päivää sitten kun puolustin yhtä poikaa kun näiden kavereiden kaverit sitä kiusaa. Kuulemma heistä kiusaaminen on harmitonta ja ok. Eilen kuitenkin tuli viesti että asia on niin et mä olen paska ihminen ja mun pitää pärjätä nyt yksin. Oon nyt koko yön valvonut ja meinan oksentaa stressistä. Miten helvetissä selviän tästä eteenpäin..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu parempiin kavereihin, tuollaisista kannattaa vain hankkiutua eroon mahdollisimman nopeasti. Et ole menettänyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä