Pika! Hyvä leffa netflixistä, ehdota!
Ehdota hyvää leffaa netflixistä! Ei komediaa ja kaikki imdb-huiput (klassikot) jo nähty. Muutoin kaikki käy.
Eli leffa jolle itse antaisit 4 tai 5 tähteä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Onko 1922 hyvä leffa? Kingiä.
ap
Ihan katsottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan katsottava.
Eli ei. :D Viimeiset kolme katsomaani on ollut juuri tuollaisia "ihan ok", nyt haluaisin löytää jonkun oikeasti hyvän. Niitä on vaan niin harvassa.
ap
En tiedä mitä siellä on mutta:
Mad Max: Fury Road
Carol
Inside Out
It Follows
The Grand Budapest Hotel
Whiplash
The Wolf of Wall Street
Before Midnight
Her
12 vuotta orjana
Näille antaisin ainakin 3½-4 tähteä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
The Grey
Oletko nähnyt? Musta tää oli vaikuttava. Jännittävä ja visuaalisesti hieno. 5/5
Juuri katsoin Sugar Mountain ja Katseeseen kätketty. Hyviä olivat 🖒.
Itse olin ihan onnenkyynelissä kun Netflixiin oli ilmestynyt Purple Rain. Prince on jo menehtynyt (R.I.P.) eikä tuo nyt elokuvana niin mainio ole, mutta musiikin ja lavastuksen, tunnelman ja itse Princen puolesta ja muutenkin kasarileffana ehdottomasti katsomisen arvoinen. Itse katsoin elokuvan teininä ja eilen, ja yhtä hyvä se oli vieläkin. Prince on NIIN karismaattinen siinä, varsinkin kohtauksissa joissa on lavalla. Ja kyseessähän on rockmusikaali :)
Liisa ihmemaassa leffat (on huvittavia kohtia mut koen enempi draamana, ainakin jatko-osan) to the bone, the call, clinical, 10 cloverfield lane, vangitut
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä siellä on mutta:
Mad Max: Fury Road
Carol
Inside Out
It Follows
The Grand Budapest Hotel
Whiplash
The Wolf of Wall Street
Before Midnight
Her
12 vuotta orjana
Näille antaisin ainakin 3½-4 tähteä kaikille.
Kiitos! Hyvä lista, valitettavasti näistä on vain muutama siellä ja ne nähty! Mutta olen samaa mieltä että hyviä leffoja mm. wolf of wall street, 12 vuotta orjana, Mad Max, Carol ihan ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Grey
Oletko nähnyt? Musta tää oli vaikuttava. Jännittävä ja visuaalisesti hieno. 5/5
Ei löytynyt netflixistä, kuulosti kyllä hyvältä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri katsoin Sugar Mountain ja Katseeseen kätketty. Hyviä olivat 🖒.
Katson tämän. :) kiitos!
ap
Netflixistä löytyviä leffoja, jotka olen katsonut vasta ja pidin niistä vähintään kohtalaisesti (mukana myös sellaisia, jotka olet varmaan jo nähnyt):
The Invisible Guest
The Invitation
Circle
10 Clowerfield Lane
Locke
30 päivää kaamosta
Zodiac
Suosittelen erityisesti ensimmäistä jos et ole vielä katsonut. Viimeinen on myös hyvä, mutta olet varmasti nähnyt. Locke on listan paras leffa, mutta ei kaikkien mieleen.
ap