Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvottaa teidänlaiset ihmiset, joiden mielestä mt-ongelmaiset saavat ihan liikaa rahaa

Vierailija
11.11.2017 |

Mua niin kuvottaa teidänkaltaiset ihmiset, jotka jaksatte olla kateellisia sellaisille, jotka ovat mt-ongelmien vuoksi eläkkeellä, kuntoutustuella tai jollain mulla ja saavat rahaa siitä. Jollakin heidänkin on elettävä, eikä se ole heidän päätettävissään, kuinka paljon saavat rahaa.

Valittakaa jonnekin muualle, jos koette niin hirveäksi vääryydeksi sen, että sairaatkin ihmiset saavat jostain rahaa. Joku v#tun ihmisoikeus se on sairaillakin ihmisillä oltava, ihan yhtä lailla kuin meillä terveillä. 

Käsittämättömän sydämettömiä ihmisiä tämäkin palsta täynnä. Hirveää kitinää ja valitusta kun itse tienaa töissä käymällä vähemmän kuin joku, joka on vaikkapa vakavan masennuksen vuoksi kuntoutustuella. 

Kukaan kun ei mt-ongelmia itselleen halua, eikä niitä itselleen kukaan taio. Joku kaunis päivä sinäkin, joka tällä hetkellä käyt töissä, voit sairastua vakavasti ja joudut pois työelämästä ja raaputtamaan Kelalle papereita sekä ravaamaan lääkäreillä, että saisit sairaspäivärahaa, kuntoutustukea tai vaikka lopulta pysyvän eläkkeen. Se kaikki paska voi sattua kenelle tahansa.

Turhaan inhoatte, halveksitte ja jopa vihaatte sairaita ihmisiä vain sen vuoksi, kun ovat mielestänne yhteiskunnan elätteinä. Ei se heidän vikansa ole! Ja se on ihan eri koneisto, joka ne Kelan tuen suuruudet on määränneet, ei niitä tavallinen kansalainen määrää kuka saa minkäkin verran rahaa.

Ihminen on kyllä pahin ja myrkyllisin olento mitä maa päällään kantaa, oikein v#tuttaa ja hävettää olla ihminen! Olisin ennemmin vaikka kastemato.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä toi nyt v!tuttaa jos saatte rahaa..... Enemmän se vtuttaa kun itkette kaikesta. Vedä pilleri suruus ja mee eteeepäin. Älä jaa ongelmias joka paikassa.

Vierailija
2/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuvottaa se, että mt-ongelmaiset väkipakolla haluavat olla ansiotyössä/pidetään työssä, vaikka kyseessä olisi jopa ihmisläheinen työ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 560€ mitä kuntoutustuesta jää käteen kuukaudessa ni siitä kannattaaki olla kateellinen.

Vierailija
4/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle menkööt! Eläköön!!!

Vierailija
5/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 560€ mitä kuntoutustuesta jää käteen kuukaudessa ni siitä kannattaaki olla kateellinen.

Niin mä olenkin. Teen osa-aikatöitä ja saan vähemmän

Vierailija
6/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut. Kuvittelet.

Vierailija
7/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei olisi puolisoa, niin saisit tuon lisäksi soviteltua työttömyyskorvausta, asumistukea ja tt-tukea. 

Vierailija
8/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vain itselle eikä toisille mitään. Niinhän se tuppaa menemään. Turha sitten narista, jos itse sairastuu.

Vierailija
9/42 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei olisi puolisoa, niin saisit tuon lisäksi soviteltua työttömyyskorvausta, asumistukea ja tt-tukea. 

Ei ole puolisoa. Asumistukea saan, mutta niin myös mt-kuntoutujat. En saa työttömyyskorvausta enkä tt-tukea, koska oon päätoiminen opiskelija (tukikuukaudet loppuneet). Mietin välillä, että jos mulle kävisi "onnettomuus" niin saisin enemmän rahaa ja kulut pienenisivät, kun ei tarvitsisi ostaa seutulippua ja kirjoja. Hieno systeemi

Vierailija
10/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole puolisoa. Asumistukea saan, mutta niin myös mt-kuntoutujat. En saa työttömyyskorvausta enkä tt-tukea, koska oon päätoiminen opiskelija (tukikuukaudet loppuneet). Mietin välillä, että jos mulle kävisi "onnettomuus" niin saisin enemmän rahaa ja kulut pienenisivät, kun ei tarvitsisi ostaa seutulippua ja kirjoja. Hieno systeemi

Opiskelu on väliaikaikaista. Ja oma valinta. Ei kannata verrata tilanteeseen johon ei ole näköpiirissä muutosta

Vierailija
11/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen, minkä tutkimuksetkin jo todistavat, voi jokainen ajatteleva yksilö havainnoida omallakin kohdalla, omassa elämässään: suomalaiset ovat keskimäärin todella epäempaattista porukkaa. Mikähän tässä kansanluonteessa sen aiheuttaa?

Vierailija
12/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kuvottaa se, että mt-ongelmaiset väkipakolla haluavat olla ansiotyössä/pidetään työssä, vaikka kyseessä olisi jopa ihmisläheinen työ!

Mitä *ittua? Pitääkö mun istua kotona ja seota? Hoidan työni hyvin. Olen palvelualalla.

Vierailija
13/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nyppii kun sydänsairaat kuolee sorvinsa ääreen pääsemätyä eläkkeelle, mutta kun pikkasen ahdistaa pääsee parikymppisenä eläkkeelle tuntemaan sitä kuvotustaan muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
14/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole yhtään kivaa, että työkaveri on sairaalassa psykoosin takia melkein vuosittain. Ei syö lääkärin määräämiä lääkkeitä ohjeiden mukaan. Ja meidän muiden tehtävä on hyssytellä asiaa ja selitellä lasten vanhemmille jotain muuta kuin totuutta.

Vierailija
15/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain harva mt-ongelmien vuoksi eläkkeellä oleva on oikeasti sairas. Kyse on vain pään sisäisistä ongelmista joista voi aivan hyvin halutessaan oppia ulos ja ottaa itse vastuun elämästään.

Toki pieni joukko heistä on oikesti hulluja, heitä on aina ollut, mutta ei niin suuria määriä kuin nyt kun jopa neljäs- tai viidesosa väestöstä popsii onnellisuuspillereitä.

Itse kun kävin kuntoutuksessa, niin siellä suurin osa ei kyennyt mielenterveysongelmiltaan huolehtimaan itsestään. Kukaan ei silti heistä ollut hullu.

Monille oli suuri harppaus edes päästä paikan päälle. Kukaan ei siellä huvikseen ollut ja tosiasia on se että suurin osa jää kaiken avun ja tuen ulkopuolelle!

No tunnenpa sellaisenjkin tunnevammaisen tyypin joka on kateellinen vammaiselle pojalleen, koska tämä saa niin "paljon" tukia. Viis siitä, että poikansa on kuuro ja tarvitsee paljon apua ja tukea, eikä näistäkään huolimatta kykene elämään normaalia elämää

Vierailija
16/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdetijakin voi ajatella sitä ihmistä, joka elelee pimeässä asunnossa roskan ja paskan keskellä. Kirjekuoria ei voi avata, koska niissä voi olla pernaruttoa. Tv:t tms rikottu, koska joku voi salakuunnella.

Samainen ihminen elelee nykyään siistissä asunnossa, käy kuntoutuksessa, näyttää ja vaikuttaa ihan normaalilta, ei edelleenkään kykene huolehtimaan raha-asioistaan. Saa apua ja tukea kotiin.

Jotkut haukkuvat laiskaksi lusmuksi. Eihän se sairaus päällepäin näy kun on osittain lääkityksen avulla saatu kuuriin

Vierailija
17/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on varmasti parannettavissa, mielisairaus ei. Parempia jaksoja on mielisairaillakin.

Vierailija
18/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap uskot tuota yhtä palstanatsia joka haluaa vit*tuilla ihan jokaiselle? Luuletko että hän on töissä, parisuhteessa tai terve mieleltään?

Ehei.

Vierailija
19/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua nyppii kun sydänsairaat kuolee sorvinsa ääreen pääsemätyä eläkkeelle, mutta kun pikkasen ahdistaa pääsee parikymppisenä eläkkeelle tuntemaan sitä kuvotustaan muita ihmisiä kohtaan.

Tämä teksti kertoo enemmän kiroittajastaan kuin kohteesta.

Vierailija
20/42 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä mt-ongelmia voi hoitaa? Nyt yhteiskunta sysää mt-ongelmaiset nurkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän