Kauneudesta ei ole elämässä mitään hyötyä: olen kaunis mutta yksinäinen ja onneton sinkku
Aina ollut ja todennäköisesti tulen aina olemaankin. Joo, saisin varmasti jonkun miehen mutta ongelmahan on se että olisin suhteessa ihan yhtä yksinäinen ja onneton kuin yksinkin. Pitääkin olla tällainen pää, että kukaan ei tunnu miltään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut parisuhteita. Loppuneet pettämisen, mustasukkaisuuden, väkivallan ja muun paskan takia.
Ja ne joista olen tykännyt, eivät halua suhdetta kenenkään kanssa. Elän yksin ja joskus haen seksiä baarista. Thats it.
No niin, sieltä se tuli. Oma valinta (paskat miehet), etkä muuten ole niin kaunis kuin luulet. Tuo on tyypillinen seiskan tai kasin tarina.
Olen pitkä, komea ja miehekäs, tai näin minulle on sanottu, mutta olen silti sinkku.
Mulla on kaks kaunista kaveria, molemmat sinkkuja koska etsivät liian täydellistä miestä. 🙄 Ja molemmilla myös paska itsetunto koska toinen vertaa itteensä fitnessmalleihin ja toinen siihen timmimmässä kunnossa olevaan. molemmat lähestyy jo 30 ikävuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aina ollut ja todennäköisesti tulen aina olemaankin. Joo, saisin varmasti jonkun miehen mutta ongelmahan on se että olisin suhteessa ihan yhtä yksinäinen ja onneton kuin yksinkin. Pitääkin olla tällainen pää, että kukaan ei tunnu miltään.
Et tule aina olemaankin, kukaan ei ole ikuisesti kaunis. Vaikka nykyään on suhteellisen kehittynyttä kirurgiaa, jota esim. kaikki Hollywoodin naispuoleiset ja useimmat miespuoleiset julkkikset käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaks kaunista kaveria, molemmat sinkkuja koska etsivät liian täydellistä miestä. 🙄 Ja molemmilla myös paska itsetunto koska toinen vertaa itteensä fitnessmalleihin ja toinen siihen timmimmässä kunnossa olevaan. molemmat lähestyy jo 30 ikävuotta.
Tietääkö ne, että mahdollisuudet heikkenee joka vuosi? Tai tiedostaako?
Vierailija kirjoitti:
Komppaan aloittajaa. Ne, jotka eivät ole kauniita, eivät myöskään osaa nähdä asiaa toiselta kantilta. Itse tiedostan, että kauniita syrjitään (ollaan kateellisia) toisten naisten keskuudessa ja vähätellään kauniiden ongelmia. Kaunis nainen oikeasti on yksinäinen. Harvalla on hyviä ystäviä. Kauneutta katsotaan, kuin se olisi joku saavutettu etu, josta ei voi valittaa. Kauniit naiset ovat sisältä kuitenkin ihan samanlaisia ihmisiä kuin ketä tahansa muut. Samat unelmat ja samat haasteet elämässä. Heidän osaamistaan työmarkkinoilla myös väheksytään. Kauniin kuuluu olla tyhmä, jotta kaikilla vähemmän kauniilla olisi mukavampi olla. Kaunis nainen ei voi olla älykäs eikä hänen kuulu osata mitään. Riittää, kun on vain kaunis.
t. Kauniin naisen sisko
Tuli vähän paha mieli tästä tekstistä. Itse tavallaan vähän pelkään oikeasti kauniita/komeita ihmisiä jonka takia en juuri puhu heille ja välttelen muutenkin.
Johtunee siitä että kouluaikoina olin itse tosi ruma ja ylipainoinen että jpuduin kiusatuksi paremman näköisten toimesta, niin tuollainen trauma vaivaa vielä näin 25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut parisuhteita. Loppuneet pettämisen, mustasukkaisuuden, väkivallan ja muun paskan takia.
Ja ne joista olen tykännyt, eivät halua suhdetta kenenkään kanssa. Elän yksin ja joskus haen seksiä baarista. Thats it.
No niin, sieltä se tuli. Oma valinta (paskat miehet), etkä muuten ole niin kaunis kuin luulet. Tuo on tyypillinen seiskan tai kasin tarina.
En ole ap. Paskuus on selvinnyt puoli vuotta tai vuoden yhdessä olemisen jälkeen. Älä sinä puhu paskaa koska et ole nähnyt minua. Olen jättänyt miehet kun asia on tullut esille suhteessa. Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.
Oi voi ja se hernekin painaa siellä patjan alla. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Paskuus on selvinnyt puoli vuotta tai vuoden yhdessä olemisen jälkeen. Älä sinä puhu paskaa koska et ole nähnyt minua. Olen jättänyt miehet kun asia on tullut esille suhteessa. Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.
Niin sinulle, selvisi puolen vuoden kuluttua. Muut näki asian puolen kilometrin etäisyydeltä, ensivilkaisulla.
Parempi yksin kuin väärän ihmisen kanssa.
En ymmärrä miten nainen voi olla korjaamattomasti liian kaunis. Väärillä vaatteilla, meikkaamattomuudella, kampauksilla voi saada ihmeitä aikaan itsensä rumentamisessa. Sitten kun on parisuhde ja ystäviä, voi taas alkaa kaunistautua.
Unohda ulkonäkösi. Ole reipas ja reilu. Älä kiirehdi, hanki kavereita. Ei kaikki heti rakkaudeksi muutu. Kukaan ei hae kotoa.
Käy joku kurssi, jossa opetetaan avautumaan eikä poraamaan.
Ihminen on monitahoinen kokonaisuus. Ei yksi hyvä ominaisuus ole vielä mitään. Vrt. toritaideteos - oikea taideteos. Kauneimpaankin maalaukseen vailla syvyyttä kyllästyy nopeasti tai jos jokapäivä on karkkipäivä, niin ei se sitten lopulta kiinnosta. Unohda se kauneus.