Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneudesta ei ole elämässä mitään hyötyä: olen kaunis mutta yksinäinen ja onneton sinkku

Vierailija
11.11.2017 |

Aina ollut ja todennäköisesti tulen aina olemaankin. Joo, saisin varmasti jonkun miehen mutta ongelmahan on se että olisin suhteessa ihan yhtä yksinäinen ja onneton kuin yksinkin. Pitääkin olla tällainen pää, että kukaan ei tunnu miltään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi harrastaa itsetutkiskelua, niin ehkä ymmärrät, mistä sun pään ongelmat johtuvat ja pääset niiden yli. Tsemppiä!

Vierailija
2/33 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain osaa hyödyntää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis, mutta tyhmä, niin kannattaa katseet suunnata jääkiekkokaukaloiden suuntaan.

Vierailija
4/33 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vätys ja narsisti.

Vierailija
5/33 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut suhteessa? Edes sängyssä?

Vierailija
6/33 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. T. ruma kuin petolinnun peräpää ja onnellisesti naimisissa

Vierailija
7/33 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitypä elämässäsi johonkin muuhun kun kauneutesi ajattelemiseen. Ihmiset ovat viehättävimmillään, kun nauttivat elämästä/kokevat elämän pohjimmiltaan mielekkääksi (töineen ja taakkoineen päivineen).

Jos olet johonkin tietoinen kauniista ulkonäöstäsi, se saattaa näkyä eleissäsi ja asenteissasi, ja antaa sinusta aika pinnallisen kuvan.

Kauneudesta ei ole sinulle haittaa, kunhan et tarkoituksella kompastele siihen.

Vierailija
8/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aloittajaa. Ne, jotka eivät ole kauniita, eivät myöskään osaa nähdä asiaa toiselta kantilta. Itse tiedostan, että kauniita syrjitään (ollaan kateellisia) toisten naisten keskuudessa ja vähätellään kauniiden ongelmia. Kaunis nainen oikeasti on yksinäinen. Harvalla on hyviä ystäviä. Kauneutta katsotaan, kuin se olisi joku saavutettu etu, josta ei voi valittaa. Kauniit naiset ovat sisältä kuitenkin ihan samanlaisia ihmisiä kuin ketä tahansa muut. Samat unelmat ja samat haasteet elämässä. Heidän osaamistaan työmarkkinoilla myös väheksytään. Kauniin kuuluu olla tyhmä, jotta kaikilla vähemmän kauniilla olisi mukavampi olla. Kaunis nainen ei voi olla älykäs eikä hänen kuulu osata mitään. Riittää, kun on vain kaunis.

t. Kauniin naisen sisko

Vierailija
9/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä on ap. Mieti jos olisit ruma, olisit vieläkin onnettomampi ja yksinäisempi.

Vierailija
10/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen naisen. Ongelma ei ole kauneus vaan sisäinen rumuus.

Vierailija
11/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vätys ja narsisti.

Taidat olla itse narsisti, kun kaikkia sellaisiksi luulet.

Vierailija
12/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ne kaikki palstan katkeroituneet rumat tuli tänne riehumaan, koska eivät siedä totuutta. Just noiden katkerien asenteiden takia niillä on ulkoisen rumuuden lisäksi sisuskin myrkkyä. Kateus on lapsellisten toimintaaa.

Vierailija
13/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Tinderiä?

Vierailija
14/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on, että ylennät itsesi muiden yläpuolelle. Ongelma poistuu kun opit ymmärtämään, että olet jokaisen kanssa samalla viivalla.

Vierailija
15/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta. Voit hakea apua siihen. 

Vierailija
16/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja surullinen ei kuulosta hyvältä yhdistelmästä, vain onnellinen ja iloinen voi todella olla kaunis.

Vierailija
17/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut parisuhteita. Loppuneet pettämisen, mustasukkaisuuden, väkivallan ja muun paskan takia.

Ja ne joista olen tykännyt, eivät halua suhdetta kenenkään kanssa.  Elän yksin ja joskus haen seksiä baarista. Thats it.

Vierailija
18/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse teet sen eteen että saisit miehen tai ystäviä? Oletko mielenkiintoista ja hauskaa seuraa? Mitä harrastuksia sinulla on?

Vai pitäisikö kaikkien pitää sinusta vain sen takia että olet kaunis?

Vierailija
19/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni, mutta olen silti sinkku. Näytänköhän homolta tai jotain?

No joo, en kyllä osaa tehdä aloitteita, olen kai ujo tai jotain..

Vierailija
20/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaunis ja surullinen ei kuulosta hyvältä yhdistelmästä, vain onnellinen ja iloinen voi todella olla kaunis.

Ihminen voi olla iloinen päälle päin. Todellisuus on toista.