Onko teillä ollut kylässä huonokäytöksisiä / ahneita vieraita?
Itselläni oli muutama viikko sitten yksi erikoinen tapaus. Vieras tuli sisälle, tarjosin siinä kahvit ja jouduin käymään vessassa yhdessä vaiheessa. Kun palasin, oli lapsen karkkipussi kadonnut viereiseltä pöydältä.
Ihmettelin vähän siinä, mutta vierailu jatkui loppuun asti. Muilla kokemuksia?
Kommentit (4)
Kyllä! Siskoni on tuollainen. Katsoo oikeudekseen tyhjennellä kaappejani ja myydä ne kirppiksellä. Olen löytänyt kerran siskon myyntipöydästä minulle kuuluvia tavaroita. Ihan tuosta noin vain ja kun kyselin miksi ne siellä ovat, niin tokaisi vain, etten kuitenkaan tarvitse niitä.
Sitten on yksi kaveri, jota en enää kutsu kylään. Hän jopa itse pakkaa tarjoilujämiä pöydästä laukkuunsa ja sanoo vievänsä ne työpaikalle tarjottavaksi. Hänen luokse, kun menen kylään, niin hän ei tarjoile juuri mitään. Sain kerran kokislasillisen ja 2 suklaakeksiä. Hän ei koskaan pidä ruokakutsuja eikä anna kellekkään lahjoja. Lakkasin antamasta hänelle pari vuotta sitten lahjoja ja hän sitten katsoi, että olin suuttunut hänelle jostain. Sanoin vain, että olen oppinut häneltä, että hyvä ystävä voi olla ilman lahjojakin ja halasin häntä. Hän jäi suu auki möllöttämään.
Sitten on yksi pariskunta, jonka miehen yllätin syömästä jääkaapistamme suoraan kikkua ja juustoa. Tämä pariskunta myös sotkee ympäristönsä. Heidän jäljiltään saa ensimmäisenä siivota ja pyyhkiä ovenkahvat. Mies ei koskaan pese käsiään vessan jäljiltä ja saattaa mennä eväiden kanssa olkkariin syömään. Aivan kamala porsas. Päätin kesällä, että kaverini voi tulla meille, mutta ilman sitä porsasta.
Anoppi pummaa aina jotain. Ei käy onneksi enää kun kerroin aika painokkaasti että tarvitsen velkani takaisin yms..
Nyt olen sitten narsisti ja en kyllä oikein voi nähdä muutakaan vaimon puolen sukua...
-m33
Lapsiperhe, joka itse halusi tulla kylään illalla klo 18. Tulivat klo 19, koska oli ollut jotain muuta menoa ja ensi töikseen ryhtyivät puuronkeittoon,koska oli lasten iltapuuron aika. Oma hiutaleet oli mukana, mutta lapset eivät voineet syödä tarjolla ollutta juustopiirakkaa, koska heillä on tapana syödä se puuro. Ja kun se oli syöty, oli heidän aika palata kotiin nukkumaan.
Olet idiootti