Mitä mieltä tästä miehestä
Olen tapaillut lounaiden merkeissä jättimäisen työpaikkani erästä miestä. Hän vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta ensinnäkin osoittaa itse aika vähän aloitteellisuutta, vastaa toki viesteihini. Nähdessään minut kerran kahvilla työkaverimiehen kanssa, hänen ilmeensä oli todella järkyttynyt ja pettynyt. Toisaalta joskus lounaan aikana hän pälyilee ärsyttävästi ympärilleen ja tavatessaan joitakin nuorempia tuttuja naisia, tekee sellaisen selkeän "hissikatseen". Onko tämä ns normaalia mieskäytöstä, vai onko kyseessä sellainen ärsyttävä varallapitäjä ja monilla korteilla pelaava, mitä nykyään maailma on pullollaan? Mies on minun kanssani samanikäinen, ei ole koskaan ollut naimisissa (ollaan nelikymppisiä) ja viettänyt melko liikkuvaa elämää työnsä vuoksi.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei onko se vielä vanhanakin noin vaikeaa ja epäselvää kuka tykkää kenestäkin? Eikö tämä koskaan helpota :(
N20
Riippuu toki ihmisestä, jotkut sitoutuu helpommin. Olen onnistunut tapaamaan tällaisia epämääräisiä sekavia signaaleita antavia miehiä. Ko miehen elämäntyylistä päätellen hän ei ole kovin helposti sitoutuvaa tyyppiä. Tässä iässä ei varmasti useimmat enää jaksaisi säätää.
Ap
Mainittakoon että työpaikka on aika "erityinen" ja hyvin kansainvälinen. Eräs 35-vuotias työkaverini on jo kolmatta vuotta juuttuneena ei-mihinkään- johtavaan säätösuhteeseen. Siinä tapauksessa tosin toinen osapuoli kuulostaa jo melko sairaalta. Mutta liikkuva työ varmasti vetää puoleensa tällaisia ihmisiä.
Miten tuollaisesta epämääräisestä kyylääjästä voi olla kiinnostunut? Minä ainakaan en edes ajattelisi miestä mahdollisena miesystävänä, korkeintaan kaverina ja lounasseurana. Jos mies ei ole seurassani ollessaan kiinnostuneen oloinen vain ja ainoastaan minusta, vaan tuijottaisi muiden naisten hanureita, niin tuijotelkoon rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisesta epämääräisestä kyylääjästä voi olla kiinnostunut? Minä ainakaan en edes ajattelisi miestä mahdollisena miesystävänä, korkeintaan kaverina ja lounasseurana. Jos mies ei ole seurassani ollessaan kiinnostuneen oloinen vain ja ainoastaan minusta, vaan tuijottaisi muiden naisten hanureita, niin tuijotelkoon rauhassa.
No siinähän se vastaus taisi tullakin... Masentavaa kyllä mutta totta. Huomautin tyypille kerran kyyläämisestä, ja hän hämmentyi täysin ja väitti ettei ollut tehnyt niin. Luultavasti kovassa puutteessa tosin, jos se nyt mitään selittää. Mielestäni tässä kyseisessä työpaikassa tosiaan tuo ikätasoa alempi sekoilu ja säätäminen näkyy olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, ainakin miehillä. Ihmisiä paikassa on paljon, joten kyylättävää riittää, ja on helppo ajautua ajattelemaan että kulman takaa löytyy aina parempi, ilman mitään tindereitä.
ap
Sehän tässä masentaakin että KAIKKI tuntuvat olevan tuollaisia... Mistä ihmeestä niitä kunnon miehiä löytää, ei varmaan mistään enää tässä iässä. Tuntuu että tuollakin on se sama ajatus kuin täällä jänkkäävillä miesasiamiehillä, eli he ansaitsevat 23-vuotiaan instagramkissan. Olen ikäisekseni hyvinsäilynyt, mutta silläpä ei tunnu olevan mitään merkitystä.
Tässä tapauksessa taas kummallisesti realisoituu se, että aloitetta ottamalla nainen ei välttämättä paljon hyödy, koska näköjään se otetaan vaan ylimääräisenä imarteluna tai jopa panoalustaksi tarjoutumisena ilman mitään sen kummempia vakavia aikeita. itse siis aloitin yhteydenpidon. kylläpä pänniikin nyt tämä.
ap
Voi ei onko se vielä vanhanakin noin vaikeaa ja epäselvää kuka tykkää kenestäkin? Eikö tämä koskaan helpota :(
N20