Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissuideoita lasten kanssa keskenään (äiti ja 2 lasta 5v + 3v)

Vierailija
11.11.2017 |

Nyt olisi tarve löytää kivaa tekemistä pienen reissun muodossa minulle ja kahdelle pojalleni :) Isä jää pitämään taloa pystyssä ja minä vien lapset johonkin - mutta minne?? Olisin tosi kiitollinen ideoista, mitä voisimme tehdä? Laivaristeily tuli ekana mieleen, mutta se on vähän ”kulunut” idea, ollaan oltu paljon risteilemässä. Jotain muuta? Kylpylään en kahden uimataidottoman kanssa yksin lähde. Joku hotelliloma joo, mutta siihen pitäisi kyllä kehittää paljon muuta ympärille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on budjetti?

Ja milloin matka?

Miten olisi esim. joku "etelän"loma, valmismatka esim. Kreikkaan.

Vierailija
2/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoland ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin hotelliin ja siellä esim luonnontieteellinen museo, ratikkamuseo, tropiclandia

Vierailija
4/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilemään tai maatilalle jossa on eläimiä (jos asutte kaupungissa).

Vierailija
5/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähde kylpylään? Minä olen monesti ollut kahden uimataidottoman kanssa kylpylässä ja hauskaa on ollut. "Kelluntaliivit" ja uimarenkaat vaan päälle niin pääsee syvempiinkin altaisiin ja ne lastenaltaat on niin matalia ainakin niissä meidän käymissä kylpylöissä, että siinä pystyy pienempikin pulikoimaan.

Vierailija
6/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on budjetti?

Ja milloin matka?

Miten olisi esim. joku "etelän"loma, valmismatka esim. Kreikkaan.

Max. viikonlopun yli, eli Kreikkaan emme ehdi :) Budjetti ei hirveän tiukka, mutta lienee paras pysyä kotimaassa rajallisen ajan vuoksi. Ajankohta olisi lähiaikoina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä