Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaalilaatikkoreseptisi? Keitetään ensin vai ei?

Vierailija
11.11.2017 |

Olen aina heittänyt kaiken uuniin ja antanut muhia ensin kannen alla, mutta nyt lueskelin reseptejä ja kaikissa kaali keitetään ensin. Joissakin jopa jauheliha pannaan ruskistamatta kiehumaan.

Miten teillä tehdään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paistan kaaleja pannulla ensin.

Vierailija
2/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitätkö, vai laitatko suoraan uuniin pannulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihat pannun kautta, samoin sipulit (ruskeiksi) ja viimemmäksi kaali, jota paistetaan siten, että se lähtee selkeästi kypsymään (ei tarvitse ruskistaa). Jos on tarpeeksi iso pata/kattila, niin hauduta kaikki omissa mehuissaan ennen riisin/ohran/makaronin lisäystä ja uunitusta. (Munamaitoakin voi laittaa, jos tykkää.)

T: (koti)kokki

Vierailija
4/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitätkö, vai laitatko suoraan uuniin pannulta?

En keitä.

Vierailija
5/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari desiä lihalientä ison kattilan pohjalle ja siihen pari kourallista vaikka täysjyväriisiä muhimaan. Kaalit perään ja annetaan hautua n 20 min. Maustetaan suolalla ja siirapilla. Samaan aikaan ruskistetaan jauhelihaa (ja sipulia), maustetaan suolalla ja pippurilla. Kaikki sekaisin uunivuokaan ja siirappia päälle. Uunissa miedolla lämmöllä vähintään tunnin, mielellään ainakin 2

Vierailija
6/6 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari desiä lihalientä ison kattilan pohjalle ja siihen pari kourallista vaikka täysjyväriisiä muhimaan. Kaalit perään ja annetaan hautua n 20 min. Maustetaan suolalla ja siirapilla. Samaan aikaan ruskistetaan jauhelihaa (ja sipulia), maustetaan suolalla ja pippurilla. Kaikki sekaisin uunivuokaan ja siirappia päälle. Uunissa miedolla lämmöllä vähintään tunnin, mielellään ainakin 2

Minä en ruskistä lihaa ja sipulia vaan laitan veteen (puuro)riisin kanssa. Lisään kermaa joukkoon ennen uuniin laittoa. Rupesin tekemään näin kun olin raskaana enkä saanut syötyä mitään paistettua. Tulee tosi hyvää:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi