Haluaisin vain naisen jonka kanssa
Pussailla
Paijailla
Jutella
Olla hiljaa
Kalastaa
Nukkua
Saunoa
Tehdä ruokaa
Makoilla sohvalla ja katsella sarjoja
Käydä kävelyllä
Kokeilla uusia asioita
Erähommailla
Vitsailla
Olla
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei halua, että puoliso ja erä- ja kalastuskaveri on sama henkilö.
Niin? Joku ei ehkä halua mutta joku toinen taas haluaa. En ymmärrä viestisi pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kilttimies saa.
*kyynel* *sihautus*
Vierailija kirjoitti:
Pussailla
Paijailla
Jutella
Olla hiljaa
Kalastaa
Nukkua
Saunoa
Tehdä ruokaa
Käydä kävelyllä
Kokeilla uusia asioita
Erähommailla
Vitsailla
Olla
Kerro itsestäsi jotain. Tuntemattoman kanssa en halua tehdä yhtään mitään.
Olen 61-vuotias. Haittaako?
Missä seksi?? En lähtisi tuollaiseen kaverisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei halua, että puoliso ja erä- ja kalastuskaveri on sama henkilö.
Niin? Joku ei ehkä halua mutta joku toinen taas haluaa. En ymmärrä viestisi pointtia.
Aloittaja haluaa vain perinteisen eräkaverin, mutta sellaisella tvistillä, että tältä saisi seksiä. Miehen ei kannattaisi haaveilla miespuolisesta kaverista naisen kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Pussailla
Paijailla
Jutella
Olla hiljaa
Kalastaa
Nukkua
Saunoa
Tehdä ruokaa
Käydä kävelyllä
Kokeilla uusia asioita
Erähommailla
Vitsailla
Olla
Esport Centerillä aamupäivisin. 46 v ja hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Pussailla
Paijailla
Jutella
Olla hiljaa
Kalastaa
Nukkua
Saunoa
Tehdä ruokaa
Käydä kävelyllä
Kokeilla uusia asioita
Erähommailla
Vitsailla
Olla
Ihan mahdollista. Meillä toi on just noin. Tsemppiä.
Kuulostaa minulta ja mun mieheltä + seksi toki kuuluu kuvioon. Oon ihan tavallinen nainen.
Niin kyllähän sinne tietenkin seksiä sopii sekaan. En vaan ajatellut sitä tuossa kirjoittaessa.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja haluaa vain perinteisen eräkaverin, mutta sellaisella tvistillä, että tältä saisi seksiä. Miehen ei kannattaisi haaveilla miespuolisesta kaverista naisen kropassa.
Miksi ei saisi haluta seurustelukumppanilta sitä että tykätään molemmat samoista asioista? Mitä jos neulomista harrastava mies haluaisi neulovan naisen jotta voidaan neuloa yhdessä? Olisiko se sama asia vai liittyykö tää vaan "miesmäisiin" harrastuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän sinne tietenkin seksiä sopii sekaan. En vaan ajatellut sitä tuossa kirjoittaessa.
-AP
Ai et muka ajatellu seksiä...
Pussailla, eikös tämä jo ole pitkästi sinne päin?
Paijailla ja tässä ollaan jo itse asiassa.
Jutella voi joo, se on ihan kivaa ja pitää muistaa jutella myös seksistä (sanovat asiantuntijat iltapäivälehdissä)
Olla hiljaa, seksissä monesti ollaan - ja toisinaan sitten taas ei.
Kalastaa kalakaverin kanssa. No, ei ehkä siellä veneessä seksiä kuitenkaan, vai?
Nukkua, joo mennään "nukkumaan".
Saunoa, ääh, alasti ja hikoilevana himmeässä valaistuksessa...
Tehdä ruokaa, pitää syödä, että jaksaa
Makoilla sohvalla ja katsella sarjoja ja siinähän ollaan ihan vierekkäin ja kuin varkain kädet silittelevät...
Käydä kävelyllä, käsi kädessä ja voi pysähtyä katselemaan maisemia ja vähän siinä halata pussaillakin?
Kokeilla uusia asioita, kröhöm, juu, mikä ettei...
Erähommailla, hommat hoituu eräillessäkin.
Vitsailla, toivottavasti huumorit samalla taajuudella.
Olla, silleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi haluta seurustelukumppanilta sitä että tykätään molemmat samoista asioista? Mitä jos neulomista harrastava mies haluaisi neulovan naisen jotta voidaan neuloa yhdessä? Olisiko se sama asia vai liittyykö tää vaan "miesmäisiin" harrastuksiin?
Osaan muuten neuloa ja se on ihan miellyttävääkin hommaa. Pipo ja kaulahuivi kyllä onnistuu, mutta sukkaa varten pitäisi jo vähän ohjeita katsoa :)
Minusta on mukava kokeilla aina uusia juttuja. Jos ajattelee niin että on "naisten harrastuksia" niin neulominen, ratsastus(Hevoset 5/5 eläimiä), verhoilu ja... No ei nyt enempää tule yhtäkkiä mieleen, mutta tykkään kokeilla ainakin kaikkea. Ei mikään harrastus ole toista huonompi. Kaikkea pitäis vähintäänkin kokeilla ennen kuin voi sanoa mielipiteensä.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Ai et muka ajatellu seksiä...
Pussailla, eikös tämä jo ole pitkästi sinne päin?
Paijailla ja tässä ollaan jo itse asiassa.
Jutella voi joo, se on ihan kivaa ja pitää muistaa jutella myös seksistä (sanovat asiantuntijat iltapäivälehdissä)
Olla hiljaa, seksissä monesti ollaan - ja toisinaan sitten taas ei.
Kalastaa kalakaverin kanssa. No, ei ehkä siellä veneessä seksiä kuitenkaan, vai?
Nukkua, joo mennään "nukkumaan".
Saunoa, ääh, alasti ja hikoilevana himmeässä valaistuksessa...
Tehdä ruokaa, pitää syödä, että jaksaa
Makoilla sohvalla ja katsella sarjoja ja siinähän ollaan ihan vierekkäin ja kuin varkain kädet silittelevät...
Käydä kävelyllä, käsi kädessä ja voi pysähtyä katselemaan maisemia ja vähän siinä halata pussaillakin?
Kokeilla uusia asioita, kröhöm, juu, mikä ettei...
Erähommailla, hommat hoituu eräillessäkin.
Vitsailla, toivottavasti huumorit samalla taajuudella.
Olla, silleen?
Heh heh! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussailla
Paijailla
Jutella
Olla hiljaa
Kalastaa
Nukkua
Saunoa
Tehdä ruokaa
Käydä kävelyllä
Kokeilla uusia asioita
Erähommailla
Vitsailla
OllaKerro itsestäsi jotain. Tuntemattoman kanssa en halua tehdä yhtään mitään.
Olen 61-vuotias. Haittaako?
Olen itse 32 vuotias. En mikään ikärasisti ole, mutta olisihan se varmaan parempi, että olisi suunnilleen samanikäisiä. Mutta en silti näe miksei voisi toimia vaikka ikäeroa olisikin. Toivottavasti löydät mukavan miehen :)
Kyllä mulle käy. Kuhan saan pusuja siellä kalastusreissulla ;) tai siis kun Saan olla sun kanssa!:)