Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppisen elämä ohi

Vierailija
11.11.2017 |

Ei seksiä enää ollenkaan ja mies kulkee kaiken aikaa rumissa, löysissä vaatteissa. Joskus oli niin tarkka. Loppuelämä sitten tällaista.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin todella intohimoisesti yhtä viisikymppistä varattua naista. Hän on seksikkäin tietämäni ihminen. <3

T. Yli kymmenen vuotta nuorempi & rakastunut

Vierailija
2/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ohi. Vielä on paljon pahempaa kärsimystä jäljellä. Odotas, kun ukkosi sairastuu vaikka Parkinsoniin tai Alzheimerin tautiin. Itsekin sairastut johonkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin todella intohimoisesti yhtä viisikymppistä varattua naista. Hän on seksikkäin tietämäni ihminen. <3

Nuorena en tajunnut, nyt kadehdin seksikkäitä naisia. He saavat kaiken.

Vierailija
4/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni onnellisinta aikaa tämä 50+ ikä.. Aikuiset lapset ja vihdoin omaa aikaa ja rahaa. Miehenkin näen uudessa valossa ja tuhlaan häneen ylipursuavan läheisyyteni. Vielä ollaan terveitä ja uusia harrastuksiakin on keksitty.

Vierailija
5/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei edes tehty sikiöitä, niin on ollut kivaa koko ajan! Hahaa, saa raivota.

Vierailija
6/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ ja elämäni tylsintä ja yksinäisintä aikaa elän nyt. Ei tän ikäisenä enää baareissa notkuta eikä ole muutenkaan seuraelämää niin kun nuorempana. Osa kavereista jo haudassa ja toiset hoitavat lapsenlapsiaan.

Vierailija
7/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena en tajunnut, nyt kadehdin seksikkäitä naisia. He saavat kaiken.

Tässä tapauksessa olen ainoastaan ihailija. Nimittäin se nainen on varattu. Mutta joskus tuntuu siltäkin, että hän saattaa jopa nauttia ajatuksen tasolla, kun huomaa, miten paljon haluaisin häntä oikeasti... t. Se ihastunut nuorempi tyyppi

Vierailija
8/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella noin pitkälle. Mun elämä on ohi,lasten kanssa kotona,kukaan ei ikinä ota töihin. 0 ystävää, alaluomissa uurteita--> aamulla näytät siltä että olisit viikon ryypännyt. Läskiä tulee 1kg per viikko. Joka päivä näet kauniita parikymppisiä ja toivot että olisi vielä vuosi 2007.

T 32v

Vierailija
9/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ohi. Vielä on paljon pahempaa kärsimystä jäljellä. Odotas, kun ukkosi sairastuu vaikka Parkinsoniin tai Alzheimerin tautiin. Itsekin sairastut johonkin. 

Yllä oleva kommentti on samalla kertaa koominen ja traaginen eli tragikoominen. Luin joskus jonkin mietelmän, joka meni jotenkin siten, että ihmiselämä on läheltä katsottuna traagista ja kaukaa katsottuna koomista. Ja sitten tuli mieleeni vielä seuraava ajatelma, joka menee jotenkin näin: jos haluat saada Jumalan nauramaan, niin kerro hänelle suunnitelmasi.

Olen itsekin 50+.

Vierailija
10/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on keskimäärin onnellisimmillaan yli 60-vuotiaana.

Vierailija
11/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt sen eteen että elämäsi olisi erilaista ja hyvää?

Vierailija
12/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi? vmp.

ei sillä ole mitään arvoa tai merkitystä.

Mielummin kannattaa huolehtia lihaksista että edelleen jaksaa juosta, hyppiä jne 5-kymppisenä ettei luut ole katkeamassa ties mistä syystä tms vamma. Sitten eiku nauttimaan elämästä.

Vierailija
13/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50+ ja elämäni tylsintä ja yksinäisintä aikaa elän nyt. Ei tän ikäisenä enää baareissa notkuta eikä ole muutenkaan seuraelämää niin kun nuorempana. Osa kavereista jo haudassa ja toiset hoitavat lapsenlapsiaan.

Olen N50+ ja notkun yhä toisinaan baareissa ja vielä vesilinjalla: kyllä baareissa näkee paljonkin myös meitä vanhempia ihmisiä. Eri asia on tietenkin se, että huvittaako baarissa olo vai ei.

Vierailija
14/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllä oleva kommentti on samalla kertaa koominen ja traaginen eli tragikoominen. Luin joskus jonkin mietelmän, joka meni jotenkin siten, että ihmiselämä on läheltä katsottuna traagista ja kaukaa katsottuna koomista. Ja sitten tuli mieleeni vielä seuraava ajatelma, joka menee jotenkin näin: jos haluat saada Jumalan nauramaan, niin kerro hänelle suunnitelmasi.

Olen itsekin 50+.

Olet ihana. Kunpa tuntisin sinut.

T. Se 50+ naiseen ihastunut

Vierailija
15/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä terveys on edelleen hyvä, vaimo on kerrassaan hurmaava ja taloudellinen tilanne parempi kuin ikinä. Jokainen vuosi on ollut edellistä parempi ja uskon sen jatkuvan tulevaisuudessakin.

Vierailija
16/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen voi matkustaa tai keksiä vaikka mitä. Tuo on kaikki ihan korvien välissä.

Vierailija
17/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 v. yksinelävä nainen. Mielestäni ikäiseni ovat liian vanhoja seksiin. Itselleni unelma on pieni mökki, järven rannalla, puutarhoineen. Tässä iässä seksin voi jo unohtaa. Naurettavaa yli 50 vuotiaana edes ajatella seksiä.

Vierailija
18/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se nainen on? 150cm/40kg?

Vierailija
19/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 50+.

Olet ihana. Kunpa tuntisin sinut. <3

T. Se 50+ naiseen ihastunut

No olipa yllättävä ja lämmittävä kommentti - kieltämättä! Kiitos ja

T. 50+ nainen

Vierailija
20/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen se nainen on? 150cm/40kg?

Hän on aivan upea. En ole varma hänen mitoistaan, mutta veikkaisin 170 cm / 55 kg. Sinänsä pituus ja paino ovat sivuseikkoja. Hän on fyysisen viehättävyyden lisäksi aivan säkenöivän älykäs, karismaattinen, syvällinen ja kiehtova nainen.

T. Se ihastunut