Listataan asioita, jotka löytyvät yleensä jokaisen naisen kaapista.
Katsotaan, löytyykö tämä asia/tuote sinun kaapistasi.
Yläpeukku: Todellakin löytyy.
Alapeukku: Eipä taida tämän naisen kaapista tuollaista löytyä.
Mä aloitan:
Kookosöljypurnukka.
Kommentit (339)
Iso vitutuslaatikko, jonne kerätään kaikki vitutus kun jalkapallon MM-kisat taas alkaa.
Salainen suklaakätkö pahan päivän varalle
Vierailija kirjoitti:
Olenko missannut jotain, kun minulla ei ole aavistustakaan miksi naisella pitäisi olla kaapissa kookosöljypurnukka? Mihin sitä käytetään? En usko, että olen ikinä edes nähnyt kookosöljyä.
Sitä voi käyttää ruoanlaittoon, kuten muitakin öljyjä ja rasvoja. Tai liukasteena kuiville vituille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko missannut jotain, kun minulla ei ole aavistustakaan miksi naisella pitäisi olla kaapissa kookosöljypurnukka? Mihin sitä käytetään? En usko, että olen ikinä edes nähnyt kookosöljyä.
Sitä voi käyttää ruoanlaittoon, kuten muitakin öljyjä ja rasvoja. Tai liukasteena kuiville vituille.[/quote]
Ei hitto, olen aina katsonut että siinä purkin kyljen kuvassa on kookospähkinä, mutta se onkin...
"Pesussa kutistuneita" vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi käyttää ruoanlaittoon, kuten muitakin öljyjä ja rasvoja. Tai liukasteena kuiville vituille.
Hyi.
Arvaamattomia sukkahousupakkauksia