Isänpäivän anaalipano
Kommentit (10)
Toivottavasti vaimo ymmärtää tänään sitä herkkua tarjoilla, huomenna kun ei ehdi.
Taitaa jäädä saamatta, väsyttää, älypuhelin, netflix.
No onneksi sihteeriopiston viehkeät tsekittäret antavat sitä, mitä kotoa ei saa. M32
Mitään seksiähän ei ikinä tipu, jos en itse aktiivisesti "vonkaa". En todellakaan muista, millon viimeksi vaimo olisi aloitteen seksihommiin tehnyt. Varmaan 5 vuotta sitten.
Plaah, aina tämä anaali-Antti täällä jaksaa.
Joo mies saa jos haluaa, mitä tahansa. Ootko nyt tyytyväinen vai pitääkö tehdä vielä pari aloitusta samasta? Hoh hoi.
Vierailija kirjoitti:
Plaah, aina tämä anaali-Antti täällä jaksaa.
Joo mies saa jos haluaa, mitä tahansa. Ootko nyt tyytyväinen vai pitääkö tehdä vielä pari aloitusta samasta? Hoh hoi.
Aaahh. Tällaisen vaimon vierestä olisi upeaa herätä. Annatko miehesi vielä laueta kauniille pakaroillesi ja selälle?
Jos ees tavallista sais, mutta varmaan väsyttää ja älypuhelin niin taitaa jäädä saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitään seksiähän ei ikinä tipu, jos en itse aktiivisesti "vonkaa". En todellakaan muista, millon viimeksi vaimo olisi aloitteen seksihommiin tehnyt. Varmaan 5 vuotta sitten.
Noin se menee meilläkin. Tuskimpa saan tänäänkään edes pillua, ikinä ei ole ottanut edes poskeenkaan
Tasan ei mene onnen lahjat. Meillä saisi niin usein kun ikinä ja aivan mitä vain keksii pyytää, mutta ei kiinnosta. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se menee meilläkin. Tuskimpa saan tänäänkään edes pillua, ikinä ei ole ottanut edes poskeenkaan
Sama täällä. Kun lapsiluku tuli 17 vuotta sitten täyteen niin toi meillä asuva ämmä lukitsi polvensa yhteen. Isänpäiväkään ei tee poikkeusta.
Annoin jo tänään ;)