Miehen exä näytti taas todellisen luontonsa
Lasten piti tulla meille eilen alkuillasta, mutta exä sitten ilmoitti että ei onnistukaan, että hän tuo lapset huomenna (siis tänään) aamupäivällä. Mies soitti puolenpäivän jälkeen exälleen ja kysyi missä he viipyvät, että täällä jo odotellaan. Ja kas kummaa, kävi ilmi että he olivatkin jo eilisaamuna lähteneen exän vanhempien luokse! Lapset tulevat kuulemma isälle sitten joku toinen kerta, kun isovanhempia näkee harvemmin.
Mies on todella apeana kun ei saakaan lapsia luokseen isänpäiväksi. Minä taas olen aivan helvetin kiukkuinen. Se exä venkoilee muutenkin tapaamisten kanssa, vaihtelee lennosta aikatauluja ja vetää syyllistämiskilarit jos mies ei pääsekään lauantai-iltana minuutin varoitusajalla hakemaan lapsia kun äidin menojalka vipattaa. Mutta tämä, tämä on jo niin törkeää, että jos se nainen olisi tässä niin voisin vaikka käydä kiinni. Ex-puolisolle voi kiukutella jos kiukutteluttaa, mutta lapsille ei vaan kertakaikkiaan tehdä näin!
Kommentit (23)
Harmillinen juttu. Olen seurannut samanlaista tapausta ja lopultahan siinä kävi niin, että kun äiti aikansa käytti lapsia pompottelukonstina isän mielenkiinto lapsiin kuihtui. Etenkin, kun perheeseen syntyi vauva. Häviäjiä olivat ne edellisen liiton lapset, ikävä kyllä.
Isä oli lapsistaan kiinnostunut, halusi tehdä asiat hyvin ja oikein, mutta ei jaksanut iän ikuista venkslaamista.
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen juttu. Olen seurannut samanlaista tapausta ja lopultahan siinä kävi niin, että kun äiti aikansa käytti lapsia pompottelukonstina isän mielenkiinto lapsiin kuihtui. Etenkin, kun perheeseen syntyi vauva. Häviäjiä olivat ne edellisen liiton lapset, ikävä kyllä.
Isä oli lapsistaan kiinnostunut, halusi tehdä asiat hyvin ja oikein, mutta ei jaksanut iän ikuista venkslaamista.
Jos isä hylkää, syy on yleensä äidissä.
Unohtakaa entiset lapset ja tehkää omia.