Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalando lähetti väärän tuotteen ja lisäksi tuote tilaamassani koossa loppuunmyyty

Vierailija
11.11.2017 |

Tilasin Zalandolta viikon päästä oleviin juhliin sopivat korkokengät. Kenkiin sopiva puku on jo ostettu. Minulla on aiemmin ollut samanlaiset eri värissä eli tiesin että malli ja koko ovat minulle juuri sopivat. Harmikseni ovat lähettäneet väärän tuotteen ja kys. tuote on nettisivujen mukaan tilaamassani koossa loppuunmyyty. Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia Zalandon toiminnasta tällaisessa tilanteessa? Onko mahdollista, että en tule saamaan tilaamani kaltaisia kenkiä?

Harmittaa muutenkin, sillä asun toisessa maassa ja en pääse uudestaan käymään Suomessa ennen juhlia eivätkä uudet kengät edes ehtisi siihen. Haluaisin kuitenkin kovasti nuo kengät myöhempiä tilaisuuksia varten.. Ei ole helppoa löytää tyylikkäitä korkkareita joissa on mukava olla vaikka 10 tuntia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö niitä ostaa jostain kaupasta tai toiselta nettisivulta? Pikatoimitus?

Vierailija
2/4 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kenkiä ei enää myydä Zalandolla, jos ne on kerran loppuunmyyty. Ole ehdottomasti asiakaspalveluun yhteydessä, sähköpostiviestinkin lähetys on myös ok. Minulla katosi paketti postissa ja sain vuorokauden kuluessa vastauksen sähköpostikyselyyni ja rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas esimerkki nettiostelun vaivalloisuudesta ja epäluotettavuudesta.

Vierailija
4/4 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Zalando ole velvollinen hankkimaan loppuunmyytyä tuotetta kun se on tilattu kun tuotetta on ollut? Virhe on heidän, joten toinen vaihtoehto on maksaa/hyvittää tuotteen hinta.