Kaadoin mehua läppärin päälle.
Otsikon mukainen aihe. En näemmä osaa anonyymisti valehdelle interwebissäkään - siideriähän se oli. Näppäimistö on aivan tahmainen ja hidas. Mitäköhän kannattaisi tehdä? Luonnollisesti yritän putsata ( sammuttaen ensin koneen tietty ) huolellisesti jne.
Kommentit (4)
Itse kaadoin ihan oikeaa mehua (tuoremehua jossa hedelmälihaa), sammutin heti ja käänsin näppis ja ruutu alaspäin, mutta emolevy meni. Kovalevy saatiin pelastettua ja tiedostot siltä uudelle koneelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - koneen huolellinen sammuttaminen on tässä tapauksessa ensiarvoisen tärkeää!
Ap käyttää sulkumerkkejä.
Itse jouduin ostamaan uuden näppäimistön kannettavaan kun olin kaatanut kahvit sen päälle. Muuten pelastui vaikka hitaasti reagoin, ja en jaksanut kuivata konetta kunnolla heti. Ei kai siinä sen enempää voi kun kuivata ja odottaa ilmeneekö ongelmia.
Putsatahan se täytyy. Katso youtubesta putsausvideoita. Ota näppäimistöstä kuva ennen kuin alat irroitella mitään. Äläkä käytä liikaa vettä puhdistuksessa.
Kyllä - koneen huolellinen sammuttaminen on tässä tapauksessa ensiarvoisen tärkeää!