Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset asiat teitä ärsyttää oman sukupuolenne edustajissa?

Vierailija
10.11.2017 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfien ottaminen oppitunneilla. Olen yo-pohjaisessa amiskoulutuksessa.

Vierailija
2/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ärsyttävät jutut ovat yksilöiden ominaisuuksia eikä sidoksissa sukupuoleen. Mutta naisilla sellainen "prinsessa" asenne on ehkä hieman yleisempi, että ollaan olevinaan niin hienoja. Vaikea selittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaisen sukupuolen panettelu. Ihan molemmin puolin.

Vierailija
4/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen joillakin naisilla muodissa oleva kaikesta mielensäpahoittaminen. Nähdään seksuaalista häirintää, sanallista uhkailua ja rasismia joka paikassa, vääristellään sanoja ja kuvitellaan rivien väliin asioita, joita ei todellisuudessa siellä edes ole. Niistä huudetaan suureen ääneen ja lynkataan somessa antamatta tuomitulle edes mahdollisuutta puolustautua, vaan kylmästi blokataan, bannataan ja eristetään. 

Vierailija
5/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus.

Vierailija
6/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve näpäyttää. Arvaatte varmaan mikä sukupuoli kyseessä. 

Vierailija
7/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijoita ja pahanpuhujia on kummassakin sukupuolessa.

Samat piirteet inhottavat kummassakin.

Siis pikkumaisuus, turhista pikkuasioista draaman, pahanpuhumisen, näpäyttelyn, oman itsetunnonpönkityksen järjestäminen.

Mitättömistä asioista kilpaileminen ja päteminen.

Vuorovaikutuksessa ovat rasittavia ihmiset jotka aikuisena eivät kykene puhumaan asioista aikuisen tasolla vaan kaikki on jotain sentimentaalista soppaa.

Leikkimielisyys on kuitenkin hyvä asia, sitä en tarkoita.

Alentuva puhumistyyli, toisen aikuisen kohteleminen kuin pikkulapsena.

Vierailija
8/28 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tarve asettaa omalle sukupuolelleen kauheita paineita siitä kuinka olla nainen. Ulkonäköpaineet, naisellinen käytös, äitiys yms.

Vierailija
9/28 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakkaisen sukupuolen panettelu. Ihan molemmin puolin.

Miesten vähättely, turhamaisuus,itsekkyys,työpaikoilla usein toisten "selkään puukottaminen",listaa voisi jatkaa.

Vierailija
10/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomuus. Monesti naisten ystävyyssuhteissa ystävätärtä pidetään oman itsen jatkeena. Yhtä moni myös loukkaantuu, jos se bestikseksi luokiteltu ei menekään naimisiin samaan aikaan kuin itse tai ei vain enää jaksa alituisia "Sinuna minä kyllä tekisin näin!" -luentoja.

Vierailija
11/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäynti.

t. mies.

Vierailija
12/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vievät rohkemmalla käytöksellään kaikki naiset.

Vierailija
13/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa naisissa ärsyttää yletön turhamaisuus. Naiset ovat ihan hulluna kaikkeen materiaan: vaatteet, sisustustavarat jne. 

Vierailija
14/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu, manipulointi ja se, että puhutaan täysin eri tavalla omalle ja toiselle sukupuolelle. Erityisesti työelämässä nämä ärsyttävät.

Vierailija
15/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sukupuoleni suhtautuu ensitapaamisella kylmäkiskoisesti huomattavasti useammin kuin vastakkainen sukupuoli. Joudun ns. rikkomaan jäätä ja näkemään enemmän vaivaa oman sukupuolen kanssa. Se on joskus todella ärsyttävää, enkä esimerkiksi enää muuton jälkeen halunnut lähteä lasten uuden koulun vanhempainyhdistykseen mukaan, kun en vain jaksa sitä että porukkaan mukaan pääseminen kestää ikuisuuden vaikka tekisin mitä. 

Vierailija
16/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyys. Ollaan niin hemmetin herkkiä, että loukkaannutaan ihan pikkiriikkisistäkin asioista. Sitten tämä, että ilmeisesti kaikki mitä naiselle sanoo on seksuaalista ahdistelua. Että pitäisi osata lukea milloin uskaltaa lähestyä, ettei nainen vaan koe itseään ahdistuneeksi, jos joku vaikka tervehtii "väärällä" tavalla. Voi hyvää päivää.

Vierailija
17/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten loputon alistuminen miehille ja alemmuuden viljely. Nainen vihaa ennemmin itseään, toista naista, tyttölastaan kuin miestä joka vaikka hakkaa tai raiskaa. Nainen asettaa kaikessa miehen etusijalle. Miehen nimi on jokaiselle naiselle tärkeämpi, miehen tarpeet ovat tärkeämmät. Nainen antaa miehelle enemmän oikeuksia kuin itselleen kotitaloudessa jossa itse tekee suurimman osan töistä. Miehet sen sijaan nauravat teidät ulos omilta aloiltaan.

Naiset siis kunnioittavat sitä joka vähiten kunnioittaa naista takaisin. Naisten loputon miesten paapominen ja palvominen kaikesta vihasta ja alistamisesta huolimatta on oksettavaa.

Vierailija
18/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys. Ollaan niin hemmetin herkkiä, että loukkaannutaan ihan pikkiriikkisistäkin asioista. Sitten tämä, että ilmeisesti kaikki mitä naiselle sanoo on seksuaalista ahdistelua. Että pitäisi osata lukea milloin uskaltaa lähestyä, ettei nainen vaan koe itseään ahdistuneeksi, jos joku vaikka tervehtii "väärällä" tavalla. Voi hyvää päivää.

En olekaan ennen kuullut tapauksesta, että kaikki naisen sanoma olisi toisten naisten mielestä seksuaalista ahdistelua. Kuulostaa erikoiselta. Kerro ihmeessä lisää! Mitä sinä niille sitten oikein sanot?

Vierailija
19/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minua saa kutsua naiseksi. Se että sanoo faktan ei ole seksuaalista häirintää tai muutenkaan sopimatonta. Äänensävy saattaa tehdä siitä seksuaalista tai sopimatonta mutta yleisessä käytössä ei.

Se että olen nainen ei tarkoita sitä että minulla olisi ulkonäköä paineita tai rakastaisin sisustamista. Olen karvainen ja lihava, meikkaus ei kiinnosta ja kotini on kierrätys/perintö tavaroista koostettu sekamelska. Silti minulla on rakastava mies ja lapsi.

Se että olen nainen ei tarkoita että olisin huonompi kuin mies. Koulutukseni voi olla matalampi tai kädentaitoni olemattomat mutta olen silti ihminen ja arvokas. Taitoni voivat olla huonommat mutta ihmisenä en.

Olen nuori nainen, en synnytyskone

Vierailija
20/28 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastelu, irtosuhteet, meikkaaminen, rakennekynnet, hiuslisäkkeet, tosi tv:n seuraaminen, bimbomaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi