Nyt ymmärrän, miksi keski-ikäiset naiset ylilotraavat hajuvesiä
Itse en sitä kuitenkaan harrasta, vaan koetan pärjätä saippualla ja antiperspirantilla. Nauratti, kun 45-vuotias tuttu naureskeli, että hänellä ei ainakaan mitään kuumia aaltoja ole. Ei mullakaan noin nuorena ollut! Kerroin tämän vain teille nuoret, että elämä on tuskaa. Herään joka yö yhden maissa ja valvon kolme tuntia ja lakanat saa pyykätä joka päivä. Sitten kun menee ohi, iho on märkänä ja tulee kylmä. Onneksi olen rauhallinen ja ujo, niin en tiuski töissä kellekään. En halua lääkäriin, määräävät kuitenkin jotain hormoneita ja unilääkkeitä.
Kommentit (11)
Kuumat aallot tarkoittavat hikoilua, aivan yhtäkkistä. Parempi kun tuoksuu hajuvesi eikä hiki. Odottakaapa vain, saatte maistaa kuumia aaltoja.
Kai tässä tarkoitettiin, että ylilotrataan hien hajun peittämiseksi?
Mutta ongelmat nyt ihan muualla aloituksesta päätellen.
Mä ennen aattelin, että nuo kuumat aallot on satua, kunnes työkaverille iski vaihdevuodet. Saattoi yht"äkkiä alkaa hikoilla kasvoistaan niin että hiki valui ja tukka liimaantui ihoon. Toivottsvasti itse pääsis helpommalla, se oli varmaan kamalaa.
Eiköhän niitä lotrata siksi kun oma nenä tottuu hajuun, niin kohta ei huomaakaan, että haisee parfyymille.
Ihmisten pitäisi oppia, että se yksikin suihkaus edp:tä riittää. Ja jos haluaa tuoksun tulevan hyvin esille, kannattaa käyttää hajusteettomia muita tuotteita (pyykinpesuaineista lähtien), niin ei tule epämääräistä hajukoktailia
Joo odottakaapa tosiaan.
Luulin että hikoilupuuskat menivät jo. Mutta ne palasivat entistä rajumpina. Herään yöllä tukka märkänä ja paita kauttaaltaan ihoon liimaantuneena. Makaan lammikossa. Patja, tyyny ja peitto märkinä. Ei todellakaan vain lakanat. Paleltaa, kieli on kuivunut kitalakeen.
Eihän se haise niin kuin normaali hiki, mutta ällöä on, likainen olo. Mietin jo, pitäiskö hankkia jotkut muovisuojat. En olisi ikimaailmassa voinut kuvitella hikoavani tällä lailla. Urheiluhiki ei ole mitään tähän verrattuna.
Murrosikä oli leikintekoa, eihän sitä edes huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt edelleenkään ymmärtänyt, miksi hajuvesiä lotrataan.
Jäi pois, että niitä kohtauksia tulee pitkin päivääkin ja aika ankeaa, kun ei voi mennä suihkuun eikä ihokaan kestä. Nyt tajuan myös, mihin kosteuspyyhkeitä tarvitaan, ne auttaa edes vähän päivällä. t:ap.
Minä en siis käytä hajusteita, en hajuvesiä enkä mitään hajustettuja pesuaineita. Mun mummotautihiki kyllä haisee jopa pahemmalle kuin urheiluhiki. Kaikki keinot koettu, mikään ei auta. Mullakin ne olivat puolisen vuotta kokonaan pois ja sitten palasivat moninverroin pahempana. Ap.
Muutama vuosi ja sitten ne on ohi , jos yhtään lohduttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Kuumat aallot tarkoittavat hikoilua, aivan yhtäkkistä. Parempi kun tuoksuu hajuvesi eikä hiki. Odottakaapa vain, saatte maistaa kuumia aaltoja.
Kuvitteletko että hajuvesi peittää hien hajun? Hiki + hajuvesi on paljon pahempi kuin pelkkä hiki. Sen sijaan kannattaa käyttää antiperspiranttia, vaikka apteekin absolut torria jos ei muu auta. Sen kanssa voi vaikka sitten laittaa sopivasti vähäsen sitä hajuvettä eikä tarvitse kaataa koko pulloa päällensä yrittääkseen peittää sen hien hajun.
Mä en nyt edelleenkään ymmärtänyt, miksi hajuvesiä lotrataan.