Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään kaupassa. Kassajonossa katselin ympärilleni perjantain ruuhkaa. Mieleeni tuli sana "hiilaripaska". Miksiköhän?

Vierailija
10.11.2017 |

Nii'in.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli kakkahätä?

Vierailija
2/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ostoskorikyttääjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä hiilareissa pelottaa?

Vierailija
4/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Haluan nauttia viikonloppuna.

Vierailija
5/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Mut ei ollu mun korissa! Mä oon 2 vkoa vähähiilarisella dieetillä ja pyörin tänään kaupassa miettien mitä kerään koriin, kun en voi kerätä sitä tavanomaista hiilaripaskaa.

No korissa oli lopuksi erilaisia juustoja, paprikaa, kesäkurppaa, kukkakaalia, jauhelihaa, herkkusieniä, salamia... 😋

Vierailija
6/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii'in.

Liikunnan ja terveellisten elämäntapojen tarkoitus on mahdollistaa ajoittainen herkuttelu, ei masokismi.

Vierailija
7/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satuit katsomaan myös mun ostoskoriini niin kauhistuit varmasti. Mutta ei huolta, ostan suurimman osan ruuistani etnisistä kaupoista ja lähiruokapiiristä, joten kokonaisuus on kaukana siitä mitä marketin ostoskorini perusteella kuvittelisi.

Vierailija
8/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet ortorektinen terveysfasisti?

Sinunlaisesi saavat aina toivomaan että köyhemmät ajat palaisivat, loppuisi tämä järjetön nirsoilu ja tavallinen ruoka palaisi taas arvoonsa.

Vierailija
9/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää kaupan hyllyjen katselu. Paskaa, paskaa, paskaa ja vielä lisää paskaa paikat pullollaan... Hyvää ravintoa saa välillä tosissaan etsiä kaiken sen paskan keskeltä. Enkä edes ole karppaaja vaan pyrin noudattamaan lautasmallia ja syön (sokeroimatonta) puuroa ja täysjyväruisleipää huoletta.

Vierailija
10/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin pelkkiä hiilareita tänään lähikaupasta mutta se ei tarkoita sitä, että se on se mitä syödään viikonloppuna. Juhlatarpeita hankittiin vähän lisää. Meillä on muukin juhla kuin isäinpäivä.

Vierailija
11/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään reilun kilon irtsareita, ison pussin sipsejä, 4 pakettia pikanuudeleita, kalapuikkoja, maksamakkaraa ja nipun banaaneja. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
12/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten hiilareita vältellessäni kaupassa oli kieltämättä aika vaikea shoppailla. Hiilaria on lähes kaikessa, samoin lisättyä sokeria. 

Vierailija
13/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään reilun kilon irtsareita, ison pussin sipsejä, 4 pakettia pikanuudeleita, kalapuikkoja, maksamakkaraa ja nipun banaaneja. Mitäs siihen sanotte?

My kind of wkend😁 paitti toi maksis ja banaanit...

Vierailija
14/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Mutta jättäisin suurimman osan noista pois nyt koska yritän oikeasti laihduttaa ja syödä lähinnä itse tehtyä ruokaa.

Vierailija
15/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt turpa kiinni! Annat niiden syödä niitä hiilareita ihan rauhassa.

Kysynnän ja tarjonnan laki toimii ja hinnat nousee jos kansa alkaa syömään proteiinia, tai sitten joudutaan kaikki syömään rahkaa ja raejuustoa.

Vierailija
16/26 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää kaupan hyllyjen katselu. Paskaa, paskaa, paskaa ja vielä lisää paskaa paikat pullollaan... Hyvää ravintoa saa välillä tosissaan etsiä kaiken sen paskan keskeltä. Enkä edes ole karppaaja vaan pyrin noudattamaan lautasmallia ja syön (sokeroimatonta) puuroa ja täysjyväruisleipää huoletta.

Lautasmallin ravintosuosituksia käytetään myös sikojen lihottamiseen. Että ilmeisesti se paska kelpaa..

Vierailija
17/26 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole ruokailumaa. Täällä "mätetään" naamaan jotakin turruttavaa.

Vierailija
18/26 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista sameille

Vierailija
19/26 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasit housuun?

Vierailija
20/26 |