Nenäpäiväshow liveseuranta
Kommentit (46)
Kulttuurimarxilaista vähäjärkisyyttä. Yksikään tervepäinen ei tuohon osallistu, kielsin myös lapsilta osallistumisen missään muodossa tuohon koulussakaan.
Sairasta aivopesua koululaitoksissakin.
Millon kerätään kotimaan hyväntekeväisyyteen rahaa?
Tunti tätä Tammisen imitaatioshowta ois riittänyt erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa viimeistään alkaa Hyvä joulumieli keräys suomalaisille köyhille lapsiperheille. Sehän on Arto Nybergin ideoima keräys , sellaista muistelen. Laitoin äsken kympin nenäpäiväkeräykseen ja laitan vähintää kympin Hyvä Joulumieli -keräykseen. Olen laittanut vuosia kun päätin, etten laita yhtään joulukorttia vaan laitan ne kortteihin menevät varat keräyksiin. Joulukortit ovat turhia. Parempi vaikka soittaa ystävät läpi ennen joulua ja toivottaa Hyvät Joulut. Niin olen tehnytkin ja kaikki olleet tyytyväisiä kun on saatu puhuttua mieluummin kuin pelkkä kortti.
Vierailija kirjoitti:
No joka vuosi ja monessa kohtaa. Vasta oli kotimaan sairaille lapsille keräys Elämä lapselle konsertissa.
No tää muotinäytös on ihan hauska.
No tuo oli SALATTU SOLA jos joku!!
Hitto että mun mielestä on epäseksikästä tuommoiset tikkujalat, varsinkin miehellä 😣
Nenäpäivä on nenästävedettävien ja nenästävetävien suvakkien päivä. Te haluatte parantaa maailmaa; antakaa rahanne minulle ,niin minä parannan maailman niillä.
Melkoista potaskaa koko ohjelma ollut tähän asti.
Jos minä nyt lahjoittaisin nenäpäiväkeräykseen, niin menisikö se perille tarvitsijoille. Uskon että ei. Lapsi, jonka pitää käydä töissä, tekisi edelleen töitä perheensä eteen ja tuo tyttölapsi ei pääsisi kouluun. Joku muu keräisi rahat välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma on jaettu kolmeen osaan. On nenäshow, gaalashow ja kakkashow 🙄
Onkohan gaalashowssa parempi meno?
Luultavasti ei. Poliittisesti korrektia ja tekopyhää kehitysmaiden takapajuisuuden hymistelyä ja herttaisia hetkiä kyläaivon äärellä - ei juoksevaa vettä ja kyllä kaikkien pitäisi osata lukea.
Katsoin hetken. Siis naistoimittaja lennätetään Boliviaan kuvaamaan yhden tytön inserttiä varten?
Lavasteet, grafiikat, esiintyjät, kaikki muut kulut yhteenlaskettuna vähennettynä tuotosta = suuri puhallus.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin hetken. Siis naistoimittaja lennätetään Boliviaan kuvaamaan yhden tytön inserttiä varten?
Lavasteet, grafiikat, esiintyjät, kaikki muut kulut yhteenlaskettuna vähennettynä tuotosta = suuri puhallus.
Jos viitsisit ees googlata, olisit selvittänyt, että Yle tekee gaalan omasta pussistaan eli kulut eivät mene säätiön rahoista eikä lahjoituksista.
Siis onko tämä aloitus OFFICIAL ?
Kuunteleeko kukaa YleX:n Vikiä ja Kyöstiä?
Jätkät vetää 36h livenä!
Kyllä on taas ala arvoista viihdettä. Koko tää konsepti vaan halventaa kehitysmaiden ihmisiä.