Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää niin kauheasti :( Olenko omalla toiminnallani tappanut koirani?!!

Vierailija
10.11.2017 |

Koirani on vähän päälle 11v 12kg painava. Koiralla on alkanut takajalat menemään huonoksi. Olen varannut eläinlääkäri ajan tiistaiksi. Olen ihan kauhuissani ja suunniltani tämän asian kanssa :(

Mietin vain kokoajan, miksi en ole aikaisemmin huomannut mitään?? Tuntui, että koiran jalat menivät huonoksi niin salakavalasti, etten ole osannut huomata tai reagoida asiaan mitenkään.

Ensin ei yhtäkkiä pystynyt hyppäämään sohvalle, mutta sitä tapahtui niin harvoin etten ajatellut asiaa sen enempää. Kokoajan koira juoksi ja lenkkeili ihan normaalisti ilman mitään näkyvää ongelmaa jaloissa :(

Vasta sitten myöhemmin yks päivä vaan huomasin että koiran jalat on jäykän oloiset ja kävelee jalat vähän hoiperrellen :( Ennen tuota ei mitään havaittavissa olevaa ongelmaa ole ollut!

Eli koiran jaloissa on pitempään jo tapahtunut jotain muutosta mutta ei sellaista, jonka olisin voinut laittaa merkille! Paitsi se sohvalle hyppäämisen vaikeus, mutta kuten sanoin, sitä tapahtui äärimmäisen harvoin joten en tajunnut... :(

Olisiko koira voitu pelastaa jos oisin ajat sitten jo vieny eläinlääkärille, siis jo silloin kun ekan kerran huomasin ettei hypännyt sohvalle niin hyvin kuin mitä ennen?

Tunnen kauheaa syyllisyyttä. Oon omalla toiminnallani saattanut viedä koiralta elinvuosia! :( Päässä vaan soi MIKSI MIKSI?? Miksi en tajunnut aikaisemmin??

Koiralla on niin paljon virtaa ja aina innoissaan lähtee kävelyllekin, pää toimii, etujalat toimii, takajalat ei sitten niinkään :(

V..tituttaa ja itkettää ajatella, että koiralla on muuten energiaa kaikkeen mutta takajalat menee niin ne menee :( En kestä tätä :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan täysin varma, ettei ole anaalirauhaset ongelmana? Olen kuullut juuri takajalkojen "halvaantumisesta" ja kiireellä lääkäriin viemisestä, anaalit on tyhjennetty ja terve koira.

Oma kissani alkoi 11-vuotiaana repiä mahaansa kaljuksi, eli järsi karvat. Oli ärhäkkä myös. Allergiaruokavalio, Feliway, antibiootit, rasvat ym. testattiin. Sitten oireiden oltua noin 2 kk anaalirauhanen posahti. Lääkärissä desifioitiin ja yksi antibioottikuuri. Nyt tyhjennän itse anaalit kerran kuussa, kissan karvat normaalit ja rauhaset kunnossa. Kissa on 16,5-vuotias nyt. Vaiva alkoi vanhempana siis.

Syy voi moneen vaivaan olla sellainen, ettei tule edes mieleen. En ollut ikinä edes kuullut mistään anaalirauhasista silloin!

Vierailija
22/22 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme