Miehet eivät tee ikinä aloitetta
Itsetunto murenee pikkuhiljaa, kun miehet eivät tee aloitetta. Kaikki säätöni ja 2 suhdetta ovat alkaneet minun aloitteesta.
Ainoat aloitteet jotka olen baareissa yms saanut, ovat joko ulkomaalaisilta miehiltä, tai pilkun jälkeen erittäin epätoivoisilta miehiltä baarin edessä....
Oon mielestäni ihan kaunis, hyväkroppainen ja hymyilen paljon, mulla ei ole "resting bitch facea" vaan omasta mielestäni olen helposti lähestyttäväm näköinen (oon se jolta arkielämässä ihmiset kysyvät apua paikkaan x yms) silti mua ei tulla iskemään, olin sitten kavereiden kanssa tai tiskillä yksin. Kaverit viedään vierestä. Tämä on alkanut vuosien saatossa ärsyttämään. Baarien lisäksi ei siis oo muuallakaan tullut iskuyrityksiä.
Heh anteeksi perjantainen purkaus :D ois vaan kiva tuntea olo kerrankin halutuksi
Kommentit (30)
kun kerran on varallisuutta niin joo en lähesty naisia.
Syyttävät sitten jostain ahdistuksesta koska katsoin päin, hymyilin. en hymyillyt tms toivossa saada 300e plus todistajapalkkiot.
Hitto sen oisin voinu pistää vaikka yhteiseen parin kuukauden lomaan kanarialle, mökit siellä...
Ja sitten pelkkänä vitutuksena toiset 14.000e lakimieskuluja maksettavaa päälle, se jo tuntuu. 2-3kk pörssituotot...
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten haluisit, että sulle tehdään aloite. Voitko jaotella vielä, jos kyseessä on täysin tuntematon tai tuttu esim. työkaveri tai vastaava. Missä haluisit, että sulle tehtäisiin aloite. Kauppa, baari, kirjasto, kadulla vai jotenkin muuten? Mikä olisi ihanteellisin tilanne ja millaisia sanoja toivoisit miehen käyttävän?
Siinäpä se ongelma onkin, että jos toinen on kiinnostava ja lähestyy, niin iskee paniikki ja täytyy paeta paikalta. Paras olisi, että tulisi suljettuun huoneeseen, missä ei olisi ketään muita ja pakomahdollisuudetkin pienet. Siinä voisi vaikka oven edessä seistä, että ei pääse heti pakoon. Mutta jutella mukavia ja hymyillä. Ehkä sitä sitten vähitellen rentoutuisi ja uskaltaisi jutella takaisin. Pahimpia ovat tilanteet esim. työpaikalla, että tullaan juttelemaan silloin kun työkaverit on paikalla. Paras on jos ei ole ketään kuuntelemassa.
ilmeisesti ei sitten ollu aloittajalle kovinkaan tärkeä aihe...
Tänään oli tilanne, että olisin voinut pysähtyä ja jäädä juttelemaan yhden kiinnostavan miehen kanssa, mutta lähdin vaan vetämään eteen päin niin kovaa kuin kintuista pääsi. Ei mitään järkeä.
99% todennäköisyydellä ap laskee aloitteiksi vain "kiinnostavien miesten aloitteet".
Omat aloitteet on tietysti tehty komeille/sosiaalisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli tilanne, että olisin voinut pysähtyä ja jäädä juttelemaan yhden kiinnostavan miehen kanssa, mutta lähdin vaan vetämään eteen päin niin kovaa kuin kintuista pääsi. Ei mitään järkeä.
huomaakohan miehet jos nainen on ihastunut. Siis tajuaako ne, että joku voi olla ihastunut vaikka juoksee pakoon? Ei kai. Kai ne on aika putkiaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huomaakohan miehet jos nainen on ihastunut. Siis tajuaako ne, että joku voi olla ihastunut vaikka juoksee pakoon? Ei kai. Kai ne on aika putkiaivoja.
lähesty naista ja nainen juoksee pakoon. nainen joko pitää miestä ahdistavana tyyppinä tai on kiinnostunut. jos mies haluaa ottaa selvää asiasta, niin mies on joko romanttinen tai sitten ahdistelija.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten haluisit, että sulle tehdään aloite. Voitko jaotella vielä, jos kyseessä on täysin tuntematon tai tuttu esim. työkaveri tai vastaava. Missä haluisit, että sulle tehtäisiin aloite. Kauppa, baari, kirjasto, kadulla vai jotenkin muuten? Mikä olisi ihanteellisin tilanne ja millaisia sanoja toivoisit miehen käyttävän?
Jos kyseessä olisi työkaverini tai joku muu tuttu, niin en haluaisi hänen yrittävän iskeä minua muiden nähden. Parempi olisi lähestyä minua silloin kun olen yksin. Tämä henkilö voisi esim. kertoa että aikoo mennä katsomaan jonkun uuden leffan ja samalla ehdottaa jos tätä toista kiinnostaisi lähteä mukaan näin aluksi kaverimielessä...
Tuntemattoman henkilön pitää päästä ensin "kaveriksi". Jos meitä yhdistää sama harrastus, niin tulee rohkeasti juttelemaan niitä näitä aluksi. Seuraavalla kerralla juttelee taas jostain muusta aiheesta tai jatka samasta, jos sillä pääsee juttusilleni. Kyllä sen sitten naisesta näkee, jos häntä jaksaa juttusi kiinnostaa. Minä ainakin koko ajan arvioin mielessäni toista hänen juttujensa ja käyttäytymisensä perusteella. Jos toinen vaikuttaa kiinnostavalta, niin jatkossakin jaksan kuunnella häntä ja saatan jäädä odottamaan mahdollista treffipyyntöä. Mutta jos mies kelpaa vain kaveriainekseksi, niin sen huomaa kyllä käytöksestäni. Itse en koskaan pyydä ulos, koska en halua olla liian tyrkky.
Täysin tuntemattomien miesten matkaan en lähde.
N
Vierailija kirjoitti:
Ei oo väliä. Tietty esim työkaverin kanssa silloin kun ollaan kahden, jotta juorut eivät lähde heti liikkeellä ja saa jutella rauhassa.
Mutta baarissa/kuntosalilla/ruokakaupassa voi muutaman kerran hymyillä ja katsoa silmiin (ja jos/kun hymyilen takaisin) niin ihan Hei riittää, kyllä se keskustelu siitä alkaa. Ja alkuun voi jutella niitä näitä ja katsoa riittääkö kemiaa, oon luopunut jo rakkautta ja jalat alta ensisilmäyksellä soopasta :D
-ap