Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni nainen luulee, että pitää olla suunnilleen alkoholisti, jos jaksaa juoda putkeen 12 kaljaa tulematta kunnon känniin

Vierailija
10.11.2017 |

Tuo on kuitenkin ainakin miehelle todella pieni määrä alkoholia.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli happo oot.

Vierailija
2/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on pieniä keskiolutpulloja, niin ei tuo määrä kauhean iso ole, naisena voin juoda sen ihan kevyesti. Tulen kyllä humalaan, mutta en mitenkään pahaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todella pieni määrä", jaahas. Mikäs sinusta on kelpo keskiverto määrä ja mikä hirvee kännäysmäärä yhdelle illalle?

Vierailija
4/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsee se kuitenkin melkoista toleranssia juomiseen, joten ei tuollainen kyky mikään meriitti ole, varoitusmerkki pikemminkin.

Vierailija
5/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on pieniä keskiolutpulloja, niin ei tuo määrä kauhean iso ole, naisena voin juoda sen ihan kevyesti. Tulen kyllä humalaan, mutta en mitenkään pahaan.

Hitto oot seksikäs.

Vierailija
6/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todella pieni määrä", jaahas. Mikäs sinusta on kelpo keskiverto määrä ja mikä hirvee kännäysmäärä yhdelle illalle?

No mun mielestäni kelpo keskiverto määrä on sellaiset 16 kaljaa (0,33 l, kolmosolut). Hirvee kännäysmäärä on 24 olutta tai enemmän.

Itse juon n. kerran 2 kuukaudessa.

AP

Vierailija
7/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitä luule. Itse naisena voin juoda sen 24 ja kyllä se vähän jo tuntuu, mutta 12 ei yhtään missään.

Vierailija
8/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo noin kerran viikossa ja se ostaa aina 16 kaljaa jonka jälkeen on kyllä enemmän kuin pienessä kännissä. Itse juon yhtä usein noin viinapullollisen illassa eli kymmenisen annosta ja olen ihan hyvässä kännissä mutta en övereissä.

Vierailija
10/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni alkoholisti on sitä mieltä ettei ole alkoholisti kunnes eräänä aamuna herää ojan pohjalta ryypättyään perheensä, työnsä ja kotinsa.

Vierailija
11/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee enemmänkin t. Juopponainen

Vierailija
12/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista missä ajassa. 

Yhden päivän aikana ei yhtään mitään. Itsekin naisena joskus olen juonut tuon määrän -- aloittanut aamulla ja illalla viimeinen. Ei mitään erityistä kännitilaa, pieni sumuinen olo illasta. 

Ja en ole alkoholisti enkä suurikokoinen. 

Vierailija
13/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka kännissä tuon jälkeen on, mä en jaksais katsoa puolisoa joka tuhlaa vapaa-aikansa tuollaisen määrän kittaamiseen ja vielä ylpeilee siitä. Meillä olis niin erilaiset käsitykset siitä mikä on mukavaa touhua, että kitatkoot mieluummin yksin tai jonkun muun kanssa.

Vierailija
14/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo tyyliin kaljan tunnissa niin koko päivän aikana voi juoda toistakymmentä tulematta erityisen humalaan.

Vierailija
15/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se vaimo tässä on oikeessa. Pienemmälläkin määrällä pärjää ellei sitten ole hankkinut sitä sietokykyä (=juoppo). Ihan kokemuksesta puhun.

Vierailija
16/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan melkein sata kiloa ja olen juonut kaljaa jo vuosia. Kuusi olutta illassa, sanotaan 6-8 tunnin aikana on aivan ehdoton maksimi minkä voin juoda, jos haluan herätä aamulla selvänä.

En ikinä juo tuon enempää, siitähän tulee jo paha olo!

Minä ainakin joudun pitämään muutaman tunnin tauon, jos aloitan juomisen vaikka puoliltapäivin ja tarkoituksena on juoda vielä illalla.

Ën tiedä minkä kokoinen  nainen voi kitata kaljaa koko päivän, mutta tällainen 93-kiloinen ei ainakaan voi. Kyllä puolisen tusinaa kaljaa on jo sellainen määrä, että olen ihan pierussa.

Vierailija
17/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 olutta jos vetää niin on se alkoholisti koska ei tuota määrää juotu janoon tai edes maun vuoksi. Vaan nimenomaan humaltumistarkoituksessa jolloin on alkoholisti määritelmän mukaan.

Vierailija
18/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni alkoholisti on sitä mieltä ettei ole alkoholisti kunnes eräänä aamuna herää ojan pohjalta ryypättyään perheensä, työnsä ja kotinsa.

Alkoholi on niin hintavaa meillä ettei tuohon pysty kun rahat loppuu ja joutuu tauolle, kunnes saa uuden palkan.

Minulla meni aina iltaisin 14 pikkutölkkiä joka ilta kuuden vuoden ajan ja humalaan tulin vasta kymmenen kohdalla.  Olisin juonut enemmänkin mutta piti nukkua että jaksaa töihin herätä. Aamulla heräsin töihin ihan virkeänä. Olen aika pieni mies. Painan 47kg ja pituutta löytyy 161cm. Maksa on ilmeisen kova polttamaan alkoholia.

Ruokatorvi alkoi kärsiä tai vatsalaukku, en tiedä. Oksentelin verta ja aina juodessa kirveli kurkkua. Jouduin pitämään taukoa. Taisin pitää kahden viikon tauon ja onnistuin lopettamaan runkkailun avulla.

Nyt olen taas noin 8 annoksen mies ja se on ihan ok.

Lääkärissä en tietenkään käynyt koska lääkäreiltä saa vain vittuilua osakseen. Henkilökohtaisesti vihaan koko ammattikuntaa, mutta kyllähän sieltä löytyy varmasti ihan hyviäkin lääkäreitä. Ei vaan ole omalle kohdalle koskaan sattunut ja neljää lääkäriä olen siis kokeillut koko elämäni aikana.

Juon koska vihaan elämääni. Vihaan työssä käyntiä ja työttömänä oloa vihaan koska muut vihaavat työttömiä, joten juon kuollakseni.

En siis voi vaan olla ja elää raittiisti. Pakko juoda koska kärsin.

Työpaikan vaihto ei auta koska vihaan työntekoa, oli mitä työtä tahansa.

Nyt tekee taas mieli juoda ja käyn hakemassa salkun punamustaa tölkkiolutta, sitä melko halpaa.

En tapa itseäni koska humalassa elämä tuntuu siedettävän nautinnolliselta. Muuten tappaisin itseni kyllä heti.

Eli ihan turha tulla nevomaan ettei pidä juoda olutta niin paljoa.

Ette tiedä millaista on olla pieni mies joka vihaa elämäänsä, mutta rakastaa elämää humalassa.

Ensikertaa vedin kännit kolmekymppisenä syntymäpäivänäni yksin.

Ajattelin kokeilla alkoholia jos vaikka saisin syyn elää.

Sain syyn elää ja sitä polkua on jatkettu jo 16 vuotta.

Olut on syövyttänyt etuhampaani pieniksi keltaisiksi sokeripaloksi. Olen laiha mutta vatsani kohdalla on kova jalkapallo. Ilmeisesti sisäelinten ympärille kertynyt ruskeaa rasvaa. Jännä juttu kun vatsalihakset paistavat ihon läpi ja vatsa pullottaa silti.

Silmät ovat aina keltaiset ja alan kaljuuntumaan. Kaljuuntuminen vituttaa koska olen pitkätukka ja pian näytän ihan juicelta :(

Jos saisin itse päättää mitä tekisin niin alkaisin pelaamaan päivisin petankia. Ehkä lopettaisin oluen juonnin mutta en voi pelata petankia koska käyn töissä. Haluaisin petankiammattilaiseksi.

Unelmoin petangin pelaamisesta hyvin usein.

Taidankin lähteä ostamaan olutta. Toivottakaa onnea matkalle.

Vierailija
19/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 185/82 ja 6 kaljan jälkeen on jo ihan tööt jos juo nopeasti.

Vierailija
20/32 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kallista? Kamoon. Okkei no sen verran kallista etten halua mennä baareihin koska hinnat ovat vittumaiset mutta jos ny jostain syystä haluaisin dokata niin ei 200 pulloa kossua ole mikään ongelma taloudellisesti.

Ja jotenkin vaikkeisin kuolevani siihen jos koettaisin ne juoda, jos en alkoholiin niin sitten liialliseen vesimäärään.