Jeesiä pliis. Mahdoton tilanne.
Heissan. Tilanne on tämä että eräs mies saatuaan pakit on käyttäytynyt kuin luonnonvoima ja alistanut toki jo aikuista poikaansa. Partsini alla otti poikaa niskasta kiinni ja karjui jotakin. Poika oli niin iloinen ja elämä edessä ja tänään näin kun aivan sekaisin ja ruokkoamattomana höpötteli itsekseen. Isänsä sössii hienosti asiansa mutta koska se on ihan vattua että vain katselisin kunnes joku viedään bodybagissä niin ammattiapua haluan tuohon perheeseen NYT. Kiitos vinkeistä vinkeistä. Uusimaa kyseessä.
Kommentit (3)
Kuusi unetonta yötä takana niin kirkkaastihan tuo järki kulkee... Heh... Ja harmittaa koko juttu. Poika nyt vain Rakastaa ja Ymmärtää herra ailahtelijaa. Mitä minä en sitten teekään. Ja mitä tuollaiselle saa tehtyä kun ongelmat piilevät herrassa itsessään. Ei tässä maailmassa toimi itkupotkut. Raivareista pääsee palatsiin. Olisin minä jo kuollut jos katse vois tappaa. Hyvä että tuli nähtyä josko ennenkin nähty. Kokemusta siis on. En vain tiedä mistä aloittaa että loppuu tällainen pönttöily.
Ja vankilathan ja suljetut onkin sitten lastattu näillä tämmöisillä isillä.
Siis ne jotka saadaan johonkin vastuuseen.
Mukavaa isinpäivää.
Kyseessä siis lievä pahoinpitely?
Asianomistajarikos eli pojan itse pitää kääntyä poliisin puoleen. Vaikutat itse vähän sekavalta. Olisiko sinulle apu tarpeen?