Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raivoissani! Aviomies alkoi polttamaan. En voi SIETÄÄ tuhkakupin suutelua. Se on tupakka tai minä

Vierailija
10.11.2017 |

Ja minä muka olen se pikkumainen nipottaja joka en ymmärrä hänellä olevan nyt töissä tosi rankkaa. Minä en aikoinaan alkanut seurustelemaan tupakoivan miehen kanssa joten en ala sellaista aviomiehenäkään katsomaan. Luuletteko että saan hänet lopettamaan polttamisen vai oliko tämä perhe-elämä tässä?

Muut polttakoon miten paljon tahtovat, mutta minä en tahdo intiimiä suhdetta tupakoitsijan kanssa. Vihaan sitä hajua ja makua suudeltaessa yli kaiken!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa voi olla ilman suuteluakin

Vierailija
2/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos löysäisit pipoa? Ihme kontrollifriikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite mieluummin tupakoin ja nautin siitä ku läheisyydestä ton nalkuttavan pirun kanssa.

M39

Vierailija
4/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parisuhteessa ihmiset muuttuu. Joko kestät sen tai eroat, mutta tuommoinen "se on minä tai tupakka" tekee sinusta sen p*skemman osapuolen. Parisuhteessa kiristäminen on säälittävää

Vierailija
5/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia ja kontrollia tollalailla noin vahtia toisen tekemisiä ja omistaa toinen ihminen. 

Vierailija
6/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkö pitää tehdä sinun omaa elämääsi koskevia päätöksiä?

Vierailija
7/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakka suussa maistu kovinkaan kauan polttamisen jälkeen. 

Varsinkin jos syö, juo tai pesee hampaat välissä. Tuoreen tupakan jälkeen kyllä maistuu ja vahvasti. 

Mutta jos haluat miehestä eroon, niin jatka nalkuttamista. Aikuinen ihminen ja omat päätökset. 

Vierailija
8/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salekin polttaa ja polttaa ja polttaa

Vierailija
9/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut sattua vastaajiin lähinnä tupakoitsijoita täällä. Tupakoimaton ihminen ei yleensä tahdo kumppaninsakaan polttavan. Niin se vaan on. Tupakoitsijat sopivat keskenään koska kumpaakaan se haju ei häiritse. Raivostuttaa ja ihmetyttää että miten aikuinen mies voi olla lisäksi noin tyhmä, että aloittaa moisen syöpäkääryleen käytön, vieläpä isäihminen!

Ap

Vierailija
10/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä? 

Teillä on siis lapsiakin? En kyllä tupakanpolton takia rikkoisi perhettä, se on täysin varma. 

Epäterveellinen tapa totta kai, mutta ei mikään ihmisen persoonaa muuttava kauhistus. Laillistakin vielä toistaiseksi. 

Vierailija
11/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnut sattua vastaajiin lähinnä tupakoitsijoita täällä. Tupakoimaton ihminen ei yleensä tahdo kumppaninsakaan polttavan. Niin se vaan on. Tupakoitsijat sopivat keskenään koska kumpaakaan se haju ei häiritse. Raivostuttaa ja ihmetyttää että miten aikuinen mies voi olla lisäksi noin tyhmä, että aloittaa moisen syöpäkääryleen käytön, vieläpä isäihminen!

Ap

Minä vastasin vähän tuolla ylempänä, mutta en itse polta enkä haluaisi miehenikään polttavan, mutta ei kukaan voi päättää toisen elämästä ja jos hän haluaa polttaa niin silloin hän polttaa. Niin se vaan on.

Vierailija
12/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että miehesi hakee lohtua tupakasta kun kotona on tuollainen nalkuttava akka

Vierailija
13/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tilanteen, sillä minullekin tuo olisi kaihistus. Omalle miehelleni olen ilmoittanut, etten halua olla suhteessa tupakoitsijan kanssa. Toivottavsti se riittää, sillä en todellakaan tiedä, miten kestäisin miehen tupakoinnin.

Vierailija
14/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juupa. Tosi kypsästi puhuttu. Taidan tästä röökille... Ketään seuraksi?

Vierailija
15/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En polta enkä toki soisi kumppaninkaan polttavan. 

Hän kuitenkin polttaa ja melko yhdentekevä asia minulle. Haju on ihan samantekevää sen hetken, mutta toki terveyden takia toivoisin lopettavan. 

En kuitenkaan puhu asiasta koskaan. Ihan on hänen omia elämänvalintojaan. 

Vierailija
16/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju joka polttajaan tarttuu on jo niin kamala etten voisi asua polttajan kanssa saman katon alla.Minulle siis olisi ehdoton ei ja suhde loppuisi heti ...

Vierailija
17/17 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on paras ja toimivin ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme