Hesen nuori naismyyjä teititteli mua ja kysyi, että mitä LIMONADIA otan
En mä nyt vielä niin vanha sentään ole, että tarvitsee puhua jotain 1800-luvun sanoja käyttäen. :(
- nuorekas kilttimies
Kommentit (13)
Älä nyt minäkin käytän usein sellaisia sanoja kuin virvoke, virvoitusjuoma tai mineraalivesi.
Niissä sanoissa on tasoa.( eikä mitään pentujen 'limpparia pyydetä)
huom. Mikä sinua sitten esti teitittelemästä sitä neitiä takaisin ?
Voi jumalauta ottais päähän sun kaltaiset ihmiset jos olisin sellanen ihminen joka ylipäätään ärsyyntyy jostain. Vaikka itse puhutkin teinislangia niin on hyvä että joku käyttää vielä nykyäänkin kunnon kieltä ja puhuuu NIIN KUIN KUULUU! Perk#le !!!saat*na!!!! Sitäpaitsi asiakaspalvelijan kuuluu teititellä sillä teitittely kertoo että teitittelijä arvostaa teitittelyn kohdetta.. ja sinä kehtaat valittaa
Ahahaha!! Puistele hämähäkit pois seuraavan kerran
Musta ois liikuttavaa jos multa kysyttäis noin kaunopuheisesti. Muutenkin oon aina mielissäni kun myyjä teitittelee!
- kolmekymppänen
Ja ap on 60 v nuorekas harmaakettu?
dude saattaa olla että myyjällä oli vaan ihan oma puhetyyli tai yritti jotain uutta :D ei kannata ottaa itteensä
Olisipa mukava jos joku teitittelisi minua :) N23
No oli kyllä vähän hassua kieltä. Olisin itsekin ehkä pahoittanut mieleni, jos juuri minun kohdalla olisi tuolla tavalla puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettua varmaan tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
EI kun ihan ihminen.
Kova paikka tiedän kun pimut alkaa teititellä
Vaimoainesta. 10/10 Nainen joka käyttäytyy koodin mukaan.. aijai.. Itse valmis hyppäämään vaikka kaivoon hänen puolestaan.
Jätä se sika.